Gå til innhold

Veien mot målet...


Mangopai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for tips!

Når jeg skreiv lista mi i dag har jeg presisert at jeg MÅ spise grønsaker til middag! Greia i går var at jeg gadd ikke gå på butikken, og det var helt tomt for sånt i kjøleskapet :sjenert:

Liker at dere følger med! :D

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utfordring på jobb:

Bløtkake!

Heldigvis ikke det beste jeg vet, så ingen fare for at jeg faller for presset i dag heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Høres ut som folk på jobben din virkelig liker søtsaker. Er det vanlig at så mye søtt blir brakt med på jobb? Eller jobber du i matvarekjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ekstremt her!

Jobber ikke med noe som har med mat å gjøre, så det er bare at folk liker å ta med seg snop... I tillegg er det mange ansatte her, så det er ofte markeringer med kake!

Jo, så får vi vafler om fredagene... Herlighet!

Men det går fint når jeg bestemmer meg før jeg kommer på jobb at jeg ikke skal spise noe uansett hva det er :) Har tenkt at jeg kanskje skal unne meg én vaffel på fredag, men får se om jeg har vært flink resten av uka! Kanskje om jeg holder meg til planen resten av uka kan det være bonus? Må tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en idé. Men jøss, så merkelig. På arbeidsplassen der jeg var praktikant før, så var gutta helt fæle på å kjøpe inn sjokolade også. Så jeg lagde sånn regel i prosjektet jeg var i om at godteri ikke var lov i hverdagene og at vi fikk dempe sukkersuget med frukt i stedet. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en her jeg sitter som er skikkelig irritert på all den usunne maten, og jeg må innrømme jeg rista litt på hodet av han først... Men nå er jeg SÅ enig! En ting er at jeg må ha viljestyrke nok selv til å ikke spise, men det er jo ikke som at de andre har godt av alt det her hveeer dag heller! haha!

Jaja, jeg har mer enn nok med å passe på meg sjøl :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mat:

Frokost: To knekkebrød med banan

Kaffelatte

Lunsj: Salat med kikerter, tomat, kålrot, kald laks

Mellommat: Banan, yoghurt

Middag: Kyllingfilet i biter med masse brokkoli, blomkål og løk, aioli ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, så gikk jeg og hunden 6km i kjaptkjapt tempo! :)

Var skikkelig tung i beina, håper det kommer seg til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt besøk i helga, derfor ingen oppdatering!

Matmessig har jeg klart meg kjempefint, droppa vaflene på fredag og spiste faktisk ikke noe sukker hjemme på kvelden heller. :)

Lørdag og søndag derimot, da spiste jeg en pakke nonstop blanda med peanøtter. Syns jeg har vært flink uansett, jeg! :)

I dag er det tilbake på ingen sukker og hvertfall ingen snop!

[Frustrasjon]Hvordan skal jeg få hunden til å gidde jogge med meg?! Hun er TUNG, og jeg må draaaa hun med meg for å få hun opp i fart! Når jeg snur og sier vi skal hjem så løper hun skikkelig, så det er ikke det at hun ikke klarer løpe heller... Grrrr![/Frustrasjon]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Danes

Treningsammenbrudd. faen.

Æsjda, hva betyr det? Kommet ut av rutinen?

Håper uken tar seg opp! :vinke:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: tilbake!

Trengs etter en nyyyydelig dag i sola i går! :)

Jo, var skikkelig langt nede etter å ha prøvd meg på noe styrketrening hjemme... har blitt SKIKKELIG svak etter en lang stund med bare cardio. :(

Men nå har jeg vel landa på at det ikke er vits å grine fordi jeg er svak, men heller bare bite tenna sammen og trene meg sterk igjen!

Vurderer å kjøpe noen pt-timer for å bli pusha på styrken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pt-timer er nok ikke dumt. Og ja, det er utrolig hvor fort man mister styrken om man ikke opprettholder det! Men ikke sipp, er mange som ikke trener i det hele tatt, så det at du er litt svak i starten gjør ingenting. Dessuten vil du få igjen musklene dine veldig fort frem til det pointet hvor du sluttet med styrke sist, for musklene trenger bare litt påminnelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er sånn, selv om jeg mistenker det kommer til å ta tid :/

Må prioritere hunden over treningssenteret en stund til av ulike årsaker, sånn at det blir styrketrening med manualer hjemme!

Samboeren har lova å pushe meg, så får jeg se om det blir noe penger igjen til pt-timer etter feriepenger/skattepenger kommer :)

Jeg jogga i går da! 5,5km! Woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Hvor lang tid bruker du på det? Lurt å notere seg, så kan du se bedring i tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...