Gå til innhold

Veien mot målet...


Mangopai

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så flink du er! Synes ikke du skal tenke så mye på hva du ikke har fått gjort av styrketrening, mye bedre å fokusere på hva du faktisk har utrettet og du er jo kjempeflink til å komme deg ut på løpe-/jogge-/gåturer :jepp:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Danes

:vinke:

Så flink du er! Synes ikke du skal tenke så mye på hva du ikke har fått gjort av styrketrening, mye bedre å fokusere på hva du faktisk har utrettet og du er jo kjempeflink til å komme deg ut på løpe-/jogge-/gåturer :jepp:

Enig - alt man gjør er bedre enn å ikke gjøre noe!

Håper du får en fin uke :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Ønsker alle som er innom her en SUPER uke! :klemmer:

Har vært i konfirmasjon denne helgen, derfor dårlig med oppdateringer. Kom oss vekk fra Oslo, så slapp unna snøen heldigvis! I stedet har vi nytt sola både på veranda og på kafe :D

Har spist maaasse grønsaker, og fått skikkelig dilla på tomat, woho!

Ny uke, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en SUPER uke også! :jepp:

Tomat er godt, så det er ikke så rart! Her om dagen kjøpte jeg en pakke med vill-tomater, har du prøvd det før? Ganske spennende, iom at tomatene er i forskjellige farger og former. Litt forskjellig smak på alle og enhver også, det var igrunn ganske godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomat-cravingsene fortsetter her, det er jo en bra ting!

Delte sånne store tomater i to i går, og hadde på grillen - mmmmmm! :)

Jeg pleier ikke veie meg, for jeg vet jo at muskler veier mer enn fett... men i dag gjorde jeg det da... Skulle bare gitt faen, for jeg går bare OPP i vekt!! Selv om jeg SER strammere ut, så blir jeg ikke særlig motivert av å se det på vekta, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg trent hjemme, først ripped in 30 days forran tven (Jillian fra slankekrigen sin oppfølger til 30 days shred), så tok jeg litt ekstra styrke etterpå, planke og div :)

Tenkte se hvor lenge jeg klarer å følge Jillian før jeg blir lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped in 30 dag 2: done!

Svett!!

Gikk 5km med hunden først :)så dette er definitivt en godkjent dag! :)

MAT:

Den største endringen jeg har gjort, og skal fortsette med er at jeg spiser MYE mer grønsaker!

Brokkoli, blomkål, tomat (og litt til tomat) og squash er favorittene!

Til middag i dag laga jeg melonsalat ved siden av kyllingen, mmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Danes

Sliter også med tallene på vekta... jeg vet jo at det kan variere ganske mye gjennom syklus og alt annet, men likevel, når jeg har vært flink en uke og tallet går opp så kjenner jeg det er farlig for motivasjonen... neste gang man står overfor en sjokoladebit blir det liksom "tjah, hvorfor ikke, det spiller ingen rolle hva jeg gjør likevel..." :sjenert:

Har vurdert å veie månedlig i stedet.

30 day shred høres ut som en av de tingene som er for godt til å være sant... hva slags opplegg er det?

Endret av Ms. Danes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å veie meg, rett og slett! Det ER ikke vekta som er viktig for meg når jeg skriver ned grunnene til at jeg vil trene og gå ned i vekt. Egentlig burde jeg slutte og si at jeg vil ned i vekt og, jeg vil bli strammere, få litt muskler, kunne løpe uten å dø, løfte tingene jeg vil løfte osv...

Vekt er bare et tall som spiser motivasjonen min!

Ripped in 30 er oppfølgeren til 30 day shred.

25/30 minutter trening:

- Oppvarming

3 min styrke

2 min cardio

1 min abs

3 min styrke

2 min cardio

1 min abs

3 min styrke

2 min cardio

1 min abs

Jeg tror ikke man faktisk blir ripped på 30 dager, MEN jeg tror jeg får rumpa opp av sofaen. Løper med hunden i tillegg, så da blir det bedre enn ingenting :) Når samboeren kan gå med hunden igjen så skal jeg komme meg på treningssenteret oftere, men frem til det så benytter jeg de mulighetene jeg har hjemme!

Har gjort ripped in 30 to dager nå bare, og lårene gjør voooondt i dag, så NOE er det vel godt for ;)

God treningsuke til dere som er innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir mer ripped enn det du var før du startet hvertfall, så det ligger jo noe i navnet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja, det får vi håpe!!

Er delt opp i fire videoer, såvidt jeg forsto skal man gjøre 5-6 ganger på en uke på hver del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ripped i dag og.. eller.. uhm.. dere vet! :P

Syns allerede det er litt kjedelig med de samme øvelsene hver dag, men får bite det i meg! Er bare 6 ganger per sett i utgangspunktet, og nå er jeg jo halvveis på del en! :)

I morgen blir det ikke noe ripped, for da får jeg besøk fra andre siden av landet, tenker vi heller tar oss en lang tur med snusmumrikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes
Jeg må slutte å veie meg, rett og slett! Det ER ikke vekta som er viktig for meg når jeg skriver ned grunnene til at jeg vil trene og gå ned i vekt. Egentlig burde jeg slutte og si at jeg vil ned i vekt og, jeg vil bli strammere, få litt muskler, kunne løpe uten å dø, løfte tingene jeg vil løfte osv...

Vekt er bare et tall som spiser motivasjonen min!

Amen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...