Gå til innhold

Veien mot målet...


Mangopai

Anbefalte innlegg

Back in business!

:danser:

Uhm, har hvertfall gjennomført økt 4 av Ripped in 30! - på level 1, altså.

Planen er seks ganger på hver level, så får jeg se hvordan det går!

:hoppe: og :trene: er det vel kanskje meningen at man skal se ut? Jeg føler meg mer slik: :kaklehone:

God lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jo, det ble en liten tilleggsøkt :sjenert:

:humpe:

(Leste akkurat en tråd om hvilke smileyer som var mest irriterende, ble litt inspirert! :engel: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tenkt til å bake!

Fant en oppskrift HER!

Har gått tur med kjæresten og hunden, typen har skada foten så ble en rolig tur i skogen, ikke så kjempelangt, men fikk frisk luft alle sammen :)

Planen er joggetur og ripped seinere, da er det jo greit å ha en gulrot(kake) å se fram til? Baker med stevia, så syns det høres veldig greit ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaken ble var litt rar... men når jeg laga smørkrem så funka det likevel, kommer nok til å finne en annen oppskrift neste gang!

Målet med joggeturen var å få ny pers sammenlagt, men når vi hadde kommet omtrent halvveis såg jeg at hunden gikk litt rart med ene bakbeinet, så da ble det gåing resten av veien.

Hun har slitt med at musklene på lårene bak har vært underutvikla, vi trener hun opp etter retningslinjer fra dyrlegen, og hun er veldig mye bedre nå, men må passe på at hun ikke får vondt og. Hunder holder seg veldig lenge før de viser tegn til smerte, så da ble det rolig resten av veien. Jaja! :)

RunKeeper lagrer jo hvor lang tid jeg bruker per kilometer, og på de to første hvor vi løpte fikk jeg ny rekord på begge to :)

Skal løpe runden uten hunden en dag og se om det blir noe bedre!

Trente når jeg kom hjem fra løpeturen og!

Ellers har jeg meldt meg på spinning i morgen etter jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes

Spinning er kjempebra :) er så få timer som passer inn i timeplanen min her på det lille, lokale senteret :sur: men det er vel noe av det som forbrenner absolutt mest. Bør nok prøve å få det til.... :sjenert:

Ha en fin uke!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinningen var megabra! Svetta sikkert femti liter! FORNØYD!

..Jeg trente på et annet senter enn jeg pleier da, i samme kjede... Så tok jeg Ruter/trafikanten sin reisevei for god fisk.. siste gang jeg gjør det as.. tok bussen fire stopp lenger enn jeg trengte, for så å løpe tilbake!

siden jeg rakk timen får jeg se på det som oppvarming, selv om jeg ikke føler helt jeg trengte det :P

Dagens middag:

En pakke strimlet svinekjøtt

Krydder; Cummen, salt, paprikapulver, koriander.

Kikerter

Mais

Avocado

Rømme

Stekte svinekjøttet og hadde på masse krydder, så blanda jeg mais og kalde kikerter, rømme og avocado ved siden av.

SUKSESS!

Er igjen så jeg kan ta med på jobb til lunsj i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, all mosjon telles for helsa, så da gjør det ingenting at du måtte løpe litt ekstra. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes

Ah, strimlet svinekjøtt - lenge siden jeg har brukt i en rett, mye fordi den butikken jeg vanligvis handler på etter jobb ikke har det, av en eller annen grunn.

Her er det så varmt at middag ikke frister noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er varmt her og! Spiste knekkebrød med reker på til middag.. Eneate som frista :)

Blir lang tur med hunden i dag, sammen med en kamerat :)

Deilig vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt!

Jeg har meldt meg på både det og Oslomaraton! (10km) :)

Men vi kan jo lage et eget løp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør meg klar for runde 1 uten hund av Mangopailøpet 2012!

5,5km i en av oslo østkants skoger ;)

Påmelding her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Danes

Sprek du er da, melde deg på løp og greier :) knærne mine liker ikke løping, ellers skulle jeg kanskje satt meg et sånt mål jeg også litt frem i tid. Enn så lenge blir det skogsturer og styrketrening.

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker dere alle en super uke! En super kort uke, faktisk! :D

10km på asfalt er maks for meg, kunne tenke meg å finne noe løp som er i marka et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging i går og en mil gåtur med hunden og en venninne i dag :)

Gruer meg litt til denne løpinga på lørdag, men det burde vel gå fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer jo virkelig ikke å ikke veie meg... MEN! I dag hadde jeg gått ned 2kg siden sist jeg (ikke) veide meg :P

Er nok mye vann, men jeg har en kjole jeg skal inn i neste helg.. så alt hjelper! :D

To dager til løp nå! Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KLARTE DET!!

Gjennomførte 8,5km i LeapOslo!

Var langt unna å komme først i mål (som om det var noe mål i seg selv), men jeg gjennomførte! ÅÅÅ! Mye bedre tid enn jeg hadde trodd på forhånd ble det og!

STOLT! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...