Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Lilomarka. 180 kvm til 9,5...Ingen utleiedel...vakkert da. Trenger å pusse opp ett bad..https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147534883

883_1195817579.jpg

Skyene er fake, lysene er gulnet, pudderrosa. Hvorfor er en slik kombinasjon alltid så vakker? Skulle ønske jeg fikk se orginalbilde.

Endret av GjestSiden2006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer det med hage, men det er ikke must for alle, ikke alle er glad i å klippe plen. Og det er jo plass til bil rett utenfor, så ikke nødvendigvis trappehelvete.

Men apropos trappehelvete, her har du et eksempel på det i Lørenskog!

https://www.finn.no/177003705

Fin utsikt da! 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

Å hjelpes. Jeg skjønte ikke hva du mente første gang jeg gikk gjennom bildene, men når jeg så det... iiiiiiiiikke faen. Det hadde blitt brekt lårhals tre ganger hver vinter. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer det med hage, men det er ikke must for alle, ikke alle er glad i å klippe plen. Og det er jo plass til bil rett utenfor, så ikke nødvendigvis trappehelvete.

Men apropos trappehelvete, her har du et eksempel på det i Lørenskog!

https://www.finn.no/177003705

Fin utsikt da! 

Ja fin utsikt. Jeg er så praktisk anlagt at jeg tenker på slike greier. Om det ikke er lagt varmekabler så er det uaktuelt. Gå opp der meg digre handleposer, nei takk. Ikke at det ødelegger alt, men når det ikke er hage heller.... huff så trist. Men det er meg da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, GjestSiden2006 said:

Ja fin utsikt. Jeg er så praktisk anlagt at jeg tenker på slike greier. Om det ikke er lagt varmekabler så er det uaktuelt. Gå opp der meg digre handleposer, nei takk. Ikke at det ødelegger alt, men når det ikke er hage heller.... huff så trist. Men det er meg da. 

Den i Lørenskog har ihvertfall hage, men ser ikke ut som det er mulig å kjøre opp til huset i det hele tatt, så totalt uaktuelt for meg. Tenk på flyttingen! 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den i Lørenskog har ihvertfall hage, men ser ikke ut som det er mulig å kjøre opp til huset i det hele tatt, så totalt uaktuelt for meg. Tenk på flyttingen! 😬

Enig. Karnbil? Nei...Huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, GjestSiden2006 said:

Gi meg gi meg gi meg!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176970818

Tenk på hva som kan gjøres! Jahooo.

Altså, dette er jo tomt som selges, der du må også stå for riving og bortkjøring selv (en million ekstra i kostnader?) Er ikke det da veldig dyrt for tomt på høybråten? Hvis man bygger to tomannsboliger der, totalt 4 enheter, hva får man solgt disse for? 6 mil hver? Selv om man selger de til 7 mil hver, vil det jo ikke lønne seg?

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, dette er jo tomt som selges, der du må også stå for riving og bortkjøring selv (en million ekstra i kostnader?) Er ikke det da veldig dyrt for tomt på høybråten? Hvis man bygger to tomannsboliger der, totalt 4 enheter, hva får man solgt disse for? 6 mil hver? Selv om man selger de til 7 mil hver, vil det jo ikke lønne seg?

Med glede, men skulle bodd der selv. Ikke delt opp...Det er flere slike eiendommer, men ikke til salgs. Ennå. 

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, GjestSiden2006 said:

Med glede, men skulle bodd der selv. Ikke delt opp...Det er flere slike eiendommer, men ikke til salgs. Ennå. 

Skjønner :) Men tenker at det er vel mer sannsynlig utbyggere som kjøper denne. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner :) Men tenker at det er vel mer sannsynlig utbyggere som kjøper denne. :) 

Trist. Ødelegger. Alt for mange eplehager blir solgt i området jeg bor i, for å få plass til 4 hus. De bor tett og har ikke hage. Knapt uteplatteng. Nei... Trist. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eplehagen er historie idet det blir solgt...

Anonymkode: 3b767...67e

Trist. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 26.4.2020 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva som er herskapelig med dette huset, men det er vel eiendomsmegler-floskler på sitt beste. 

Anonymkode: dd076...0ed

Viste denne annonsen til ei venninne av meg og hun påpekte noe jeg hadde glemt da jeg la ut linken, jeg ble så satt ut av at det ble presentert som herskapelig. Det jeg glemte var at dette huset ligger i utkanten av et område som er under kraftig utbygging og det er planlagt å bygge ei blokk på parkeringsplassen til høyre for huset, tilsvarende den midt i bildet:

527_1771582465.jpg

Blokka vil komme ganske tett på:

527_515055942.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viste denne annonsen til ei venninne av meg og hun påpekte noe jeg hadde glemt da jeg la ut linken, jeg ble så satt ut av at det ble presentert som herskapelig. Det jeg glemte var at dette huset ligger i utkanten av et område som er under kraftig utbygging og det er planlagt å bygge ei blokk på parkeringsplassen til høyre for huset, tilsvarende den midt i bildet:

527_1771582465.jpg

Blokka vil komme ganske tett på:

527_515055942.jpg

Ah! Så det er derfor de selger...

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva synes dere om denne? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=177100707

Anonymkode: 3e90a...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om denne? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=177100707

Utrolig deilige bad og vaskerom! Resten var ganske fint og, og jeg pleier ikke like veldig nye moderne hus. Men jeg hater uteområdet som bare er grus og stein, grøss.

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah! Så det er derfor de selger...

Anonymkode: 45ade...0aa

Er nok det. Skal også sies at det ligger klint inni en ganske trafikkert fylkesvei (som det dundrer en del tungtransport på) og man hører også E18 som går noen hundre meter lenger ned i lia, så det er nok en del trafikkstøy der. Utsikten på bilde 38 er fotografert fra balkongen i annenetasje. I førsteetasje ser de bare taket på husene rett over veien. Solforholdene der er greie, de har ettermiddags-/kveldssol, men sola kommer nok ikke før et stykke utpå dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg får noia av alle de skrå veggene. Men skulle gjerne hatt vaskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...