Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, sofie777 skrev:

Skal man ha utsikt over Oslo, får man det knapt finere enn her! Boligen var pent pusset opp også.

Der var det koselig! Både utsikten og huset kunne jeg fint levd med. 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sofie777 skrev:

Skal man ha utsikt over Oslo, får man det knapt finere enn her! Boligen var pent pusset opp også.

Ligger ikke veldig langt unna toglinjene (og det er mange toglinjer der..) Så stille er det nok ikke...

Anonymkode: 2e239...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, sofie777 said:

Skal man ha utsikt over Oslo, får man det knapt finere enn her! Boligen var pent pusset opp også.

Veldig sjarmerende. Men det er greit å være klar over at den ligger i skyggen av Ekebergåsen i sør.

Anonymkode: 938f3...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger ikke veldig langt unna toglinjene (og det er mange toglinjer der..) Så stille er det nok ikke...

Anonymkode: 2e239...ecd

Så det på kartet, men det må jo være perfekt for de som liker tog (som undertegnede). Men det er merkelig hvor fort man blir vant til ting, har lagt på hotell i Oslo med trikken rett utenfor og det gikk jo det også. Her jeg bor er det en relativt travel gate utenfor soveromsvinduet, men jeg våkner kun når det er store biler som pipe-rygger. Det er normalt, så da sovner jeg raskt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

...men dette ville jeg heller ha. Her finnes sjel, selv om beliggenheten ikke var den beste.  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174616675

675_86843660.jpg Rent og fredfullt. :rodmer: 

Jeg vet ikke helt, er denne omredet inspirrert av Kim Kardashian og Kenye West sin bolig?

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sjarmerende. Men det er greit å være klar over at den ligger i skyggen av Ekebergåsen i sør.

Anonymkode: 938f3...576

Togene kunne jeg fint levd med, men solforholdene er uaktuelle. Har en bekjent som bodde i den gata. Fantastisk leilighet, men de flyttet fordi de ikke kunne sitte ute på kvelden annet enn midt på sommeren.

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, sofie777 skrev:

Skal man ha utsikt over Oslo, får man det knapt finere enn her! Boligen var pent pusset opp også.

Dette er et drømmehjem for meg...!

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Hoppetaujenta said:

...og i følge oppslag på nett er dette den beskjedne kåken til Guri Schanke som skal selges. Gi bud, folkens! :nigo: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=176269648  
648_1274830953.jpg

Hadde lett tatt dette, om jeg hadde fått det... Men til den prisen, ville jeg kanskje heller ha valgt en større tomt i et mindre dyrt strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt, er denne omredet inspirrert av Kim Kardashian og Kenye West sin bolig? Anonymkode: fdddf...f39

Aner ikke. Jeg bryr meg ikke om innredningen. Det var huset jeg likte og fant et bilde av det jeg likte best: trappa. :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
20 minutter siden, Hoppetaujenta* skrev:

...men du liker å bo på nesten gatenivå og midt i en trafikkert gate m. kryss? 

Nei, egentlig ikke tenkte kun på selve leiligheten men den kunne godt ligget ett annet sted litt landlig utenfor Skien sentrum, :)Så hadde den ligget på riktig plass hadde jeg nok lagt i ett bud på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Kunne tenke meg denne, passelig størrelse for meg og jeg likte leiligheten https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=175987579

Galleribilde

Ser aldri noen i dette bygget bruke verandaene (og jeg går forbi flere ganger om dagen med hunden). 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser aldri noen i dette bygget bruke verandaene (og jeg går forbi flere ganger om dagen med hunden). 

Anonymkode: 3aaec...330

Som jeg skrev ett hakk over, tenkte jeg ikke på beliggenheten. Men selve leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...men dette ville jeg heller ha. Her finnes sjel, selv om beliggenheten ikke var den beste.  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174616675

675_86843660.jpg Rent og fredfullt. :rodmer: 

Søtt hus, men den tristeste tomta jeg har sett på lenge. Da mener jeg "trist" som i sørgelig. Jeg vet at det er mye penger å hente på å selge ut eplehagen sin, men disse folka har nærmest slengt med rosebuskene langs veggen. Kunne like gjerne kjøpt en leilighet, for da slapp jeg i det minste å beise.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...