Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, sofie777 skrev:

Men så utrolig mer jeg ville bodd her (mens jeg pusset opp huset på en god måte) i et hus med sjel, enn det hvite dritet (det rimer!) ovenfor!

Helt enig i det. Hadde gjort det samme selv på sekundet. Bor selv i nybygg, men vi har både møbler og andre interiørting med historie som gir hjemmet vårt sjel. Det hvite dritet ville verken gubben eller jeg vurdert å kjøpe. Ble bare så fasinert av at det var så gjennomført urørt. (Ville dog ikke bodd akkurat der pga nabolaget. Veldig trafikkert vei, hagesenter tvers over veien som er mye besøkg april-oktober og generelt travelt steinhoggeri som nabo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Christiane_W skrev:

Wow! Her har tiden stått stille:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=166718883

 

 

Mye god materialbruk og flotte detaljer, bl.a. tak og vegger på soverommene. Håper de/den som kjøper, pusser varsomt opp og beholder de gode kvalitetene som huset har. 

Anonymkode: a177a...5db

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 10.2.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156640663

Her blir du ønsket velkommen inn i et eventyr fra Asbjørnsen og Moe. Herskapelig og ikke for alle denne stilen her.

Anonymkode: fa615...98b

Her hadde jeg aldri aldri aldri klart å bo!!!! 😱

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 14.17, must skrev:

Interessant belysning og stil generelt: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=169050615

 

Ser så ordinært ut utvendig, når du kommer inn lurer du på hvilke råd megleren har gitt 😂

Haha, her var det hummer og kanari ja..

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.3.2020 den 9.42, AnonymBruker skrev:

Ja takk: https://www.finn.no/171117942

Anonymkode: 7c5c7...ed2

Kult hus! Man ser virkelig forskjell i prisnivå rundt om i dette landet. Dette huset var jo grisebillig!

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kult hus! Man ser virkelig forskjell i prisnivå rundt om i dette landet. Dette huset var jo grisebillig!

Anonymkode: abace...b0d

Enig, dette hadde jeg lett kjøpt, men dessverre feil beliggenhet. 😛 

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hver sin drøm, men til å være et sånt type hus så overrasket innsiden positivt. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2020 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Kult hus! Man ser virkelig forskjell i prisnivå rundt om i dette landet. Dette huset var jo grisebillig!

Anonymkode: abace...b0d

Grisebillig og grisestygt. Jeg blir litt fasinert over hvor ulik smak vi mennesker kan ha. Når jeg tittet på boligen, så tenkte jeg at noe så stygt aldri vil bli solgt, og så kommer du og syns at det er kult 😊. Altså, ikke misforstå, jeg sier ikke at du har dårlig smak, bare at vi to er i hver vår ende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, cattleya skrev:

De prøver vel å lage «hyttestemning» av det, spent på hvordan det gulner. 

De har garantert satt inn treverket med noe slik at det eldes pent og ikke blir gult som på 90-tallet.

Jeg synes forresten at kjøkkenet bryter fullstendig med stilen ellers (og det bryter ikke på en vellykket måte), og ikke passer inn. Men kan hende at de som er i målgruppa liker det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Grønt blad skrev:

De har garantert satt inn treverket med noe slik at det eldes pent og ikke blir gult som på 90-tallet.

Jeg synes forresten at kjøkkenet bryter fullstendig med stilen ellers (og det bryter ikke på en vellykket måte), og ikke passer inn. Men kan hende at de som er i målgruppa liker det. 

Ja, var det jeg tenkte på også, men selv om de har gjort det, så tror jeg man bare utsetter en uungåelig prosess. På ett eller annet tidspunkt vil det nok gulne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 8.22, Hulderen skrev:

Grisebillig og grisestygt. Jeg blir litt fasinert over hvor ulik smak vi mennesker kan ha. Når jeg tittet på boligen, så tenkte jeg at noe så stygt aldri vil bli solgt, og så kommer du og syns at det er kult 😊. Altså, ikke misforstå, jeg sier ikke at du har dårlig smak, bare at vi to er i hver vår ende. 

Ja, smaken er som baken!! Jeg er på jakt etter et moderne hus, behøver ikke være funkis akkurat heller. Bor nå i et tradisjonelt stort hus som kun er noen få år gammelt, men er så lei!!! Vi ha åpne, store rom med store vindusflater. Stramme linjer og ikke masse kriker/kroker og dilldall.

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.3.2020 den 8.22, Hulderen skrev:

Grisebillig og grisestygt. Jeg blir litt fasinert over hvor ulik smak vi mennesker kan ha. Når jeg tittet på boligen, så tenkte jeg at noe så stygt aldri vil bli solgt, og så kommer du og syns at det er kult 😊. Altså, ikke misforstå, jeg sier ikke at du har dårlig smak, bare at vi to er i hver vår ende. 

Meg igjen, anonym som du svarte. Bor i noe ala dette nå, og det er jeg veldig lei! Kunne lett byttet ut med det andre huset 😚

73BBB972-D440-4EC8-ABAD-6FAEEBF6C837.png

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, smaken er som baken!! Jeg er på jakt etter et moderne hus, behøver ikke være funkis akkurat heller. Bor nå i et tradisjonelt stort hus som kun er noen få år gammelt, men er så lei!!! Vi ha åpne, store rom med store vindusflater. Stramme linjer og ikke masse kriker/kroker og dilldall.

Anonymkode: abace...b0d

Det er ikke sikkert jeg ville ha likt det huset du bor i heller. Jeg liker gamle hus med sjel, men samtidig må de være pusset opp med alle bekvemmeligheter som nytt kjøkken og store bad. Jeg liker ikke minemalistisk, men heller ikke menger med nips og blonder. Så jeg er på utkikk etter boliger fra rundt 1900-tallet som enten er ferdig oppusset eller helst så billige at jeg har råd til å pusse dem opp etter egen smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hulderen skrev:

Det er ikke sikkert jeg ville ha likt det huset du bor i heller. Jeg liker gamle hus med sjel, men samtidig må de være pusset opp med alle bekvemmeligheter som nytt kjøkken og store bad. Jeg liker ikke minemalistisk, men heller ikke menger med nips og blonder. Så jeg er på utkikk etter boliger fra rundt 1900-tallet som enten er ferdig oppusset eller helst så billige at jeg har råd til å pusse dem opp etter egen smak.

Vi er nok langt unna hverandre i husverdenen ja 😆. Blir enten nybygg her eller maks et par år gammelt. 

Anonymkode: abace...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...