Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker det. Det er noe luksus over det. Hadde jeg hatt plass skulle jeg droppet overskap selv. 

Anonymkode: ebd02...684

Enig, elsker det! Har ikke et eneste overskap og det er luftig og deilig når jeg lager mat. Men så ser jeg at kjøkkenet mitt er like stort som halvparten av denne leiligheten, og da stiller det seg litt annerledes.

Ellers synes jeg leiligheten var kjempefin og kunne godt bodd der da jeg blir eldre. kan til og med leve med blåfargen. Det eneste jeg ikke likte var gulvflisene på badet (skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal ha slike?) og vinduene i stua. Må kunne se ut!

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, elsker det! Har ikke et eneste overskap og det er luftig og deilig når jeg lager mat. Men så ser jeg at kjøkkenet mitt er like stort som halvparten av denne leiligheten, og da stiller det seg litt annerledes.

Ellers synes jeg leiligheten var kjempefin og kunne godt bodd der da jeg blir eldre. kan til og med leve med blåfargen. Det eneste jeg ikke likte var gulvflisene på badet (skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal ha slike?) og vinduene i stua. Må kunne se ut!

Anonymkode: 3b767...67e

Tror vinduene er en slags klistremerker, om du ser på fasadebildet ser du at andre vinduer ikke har de rutene.

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vinduene er en slags klistremerker, om du ser på fasadebildet ser du at andre vinduer ikke har de rutene.

Anonymkode: 3aaec...330

Kanskje det ja. Synes det var rart hvis noen fikk sette inn blyglassvinduer i et borettslag. 

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror vinduene er en slags klistremerker, om du ser på fasadebildet ser du at andre vinduer ikke har de rutene.

Anonymkode: 3aaec...330

Det er doble vinduer, todelte. De innerste har blyglass, de ytterste ikke. I den digre, gamle leiligheten vi bodde i var det doble vinduer. Man tok bort de innerste om sommeren, og satte dem tilbake om vinteren, det ble varmere og lunere inne. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok at planløsningen har blitt endret i senere år, de hadde neppe kjøkkenvegg i stua i gamle dager. Stuekjøkkenet har gjerne vært to stuer, en spisestue og en finstue. Soverommet med balkong har nok vært kjøkken, det er en dør der ut av leiligheten, antakelig til en baktrapp. Baktrappen ble brukt av tjenestefolk og de som leverte varer til kjøkkenet. Badet innenfor kan ha vært pikerommet, der tjenestepiken bodde.

Har bodd i en slik gammel leilighet, riktignok mye større enn denne. Der var badet innenfor største soverommet, men med separat toalett lett tilgjengelig fra entreen. Det var egen kjøkkeninngang fra baktrappen. Tre store stuer på rekke og rad, flott leilighet, men en smule upraktisk. 

Anonymkode: f8802...da6

Ja, det var jo nettopp poenget mitt. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hulderen skrev:

Så ulikt kan man se det. For meg er overskap (helst med glassdører og belysning) luksus 😊

Da blir det jo mye trangere. Uten overskap blir det lysere og luftigere. For all del altså, jeg må holde på overskapene mine jeg, for kjøkkenet mitt er ikke så stort at jeg ikke trenger plassen, men hadde det vært det, hadde jeg lett kvittet meg med de. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sommermor skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156535448

Wow :) Her er det veldig hvitt og med diverse røde detaljer.

Herlig utsikt? Er det ironi? Fra de fleste vinduene ser man rett i en fjellvegg 😂 Mulig man ser noe hvis man står op tå på kjøkkenet, hvis man ikke allerede har blitt snøblind av alt det hvite.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, sommermor skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156535448

Wow :) Her er det veldig hvitt og med diverse røde detaljer.

Veldig spaca innvendig, som nok kan treffe riktig kjøper :) Jeg blir glad av de rommene, men jeg er redd jeg ville gått lei veldig fort. Absolutt et potensiale, da. Utvendig derimot ... Noe så nitrist! Og stilen bryter totalt mot nabohuset. Av bildene utenfra, så skjønner man at det er behov for skjerming ved hjelp av persienner. Tenk hvordan rommene blir seende ut uten utsikt, men med fortrekte persienner i stedet. 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sommermor skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156535448

Wow Her er det veldig hvitt og med diverse røde detaljer.:)

Den har jeg sett før, for en stund siden, enten her og/eller på den siden på Facebook (der alle som er der inne sikkert er medlem). De sier at det er markanært, ja, det er det, i luftlinje, men skal de til marka, må de ført gå en laaaaaang oppoverbakke. Har bodd omtrent der stien tar av til marka og bare fra t-banestasjonen på Grorud er det en lang nok bakke. Nedenfor stasjonen er det verre.... (om jeg ikke husker helt feil, bakke er det uansett)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sommermor skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156535448

Wow :) Her er det veldig hvitt og med diverse røde detaljer.

Wow ja:sprettoy: Dette vil jeg si er for veldig spesielt interesserte. De har jo brukt veldig stor del av huset til de to badene, spesielt det med det runde badekaret ser digert ut. Merkelig prioritering. Og stilletthel-badekaret på det andre badet...:sjokkert: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Christiane_W skrev:

Wow ja:sprettoy: Dette vil jeg si er for veldig spesielt interesserte. De har jo brukt veldig stor del av huset til de to badene, spesielt det med det runde badekaret ser digert ut. Merkelig prioritering. Og stilletthel-badekaret på det andre badet...:sjokkert: 

Her er det noen som tatt rådet om å ha en rød tråd i innredningen bokstavelig ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var altfor spesielt: rødt og hvitt i alle rom og det hadde blitt rådyrt å endre på omtrent ALT.  :sjokkbla:  Fæle greier. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beliggenheten var fin og jeg kunne ha bodd der om det ikke var et nytt boligfelt. :jepp: 
                                                                       Enebolig med diger, usjenert alenetomt med skog/hav er bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja takk: https://www.finn.no/171117942

Anonymkode: 7c5c7...ed2

Flott utsikt. Men arkitekten har lekt for mye med duplo som barn. Utvendig ser huset ut som noen har rasket sammen noen Moelvenbrakker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Beliggenheten var fin og jeg kunne ha bodd der om det ikke var et nytt boligfelt. :jepp: 
                                                                       Enebolig med diger, usjenert alenetomt med skog/hav er bedre.

Mangler det en lenke her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...