Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Hulderen skrev:

Å fytti, noe så grått! Hva er det med ham, er han livredd farger? Utvendig ser huset ut som om noen har lekt seg med duplo.

Så kjedelig og trist kan altså et hus styles. Eneste lyspunktet var vel dressjakka i rustrød, blank fløyel som henger i garderoben, den lyste virkelig opp. Så har stylisten våget seg utenfor komfortsonen med detaljer i blått i det ene soverommet. Ellers har man gått for hvitt, grått på grått, med litt ekstra grått som garnityr.  

ps. knallblå snøskuffe i garasjen trakk opp et par hakk! 

 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint var det ikke, synes jeg.

Anonymkode: 9a45e...d10

Nei, ikke fint, mer deprimerende. Skjønner at boligen skal være blottet for eierens personlige ting, men må det gjøres så kjedelig? Og så megatrist? 

Så pregløst at man nesten sovner av ensformigheten? 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=156640663

Her blir du ønsket velkommen inn i et eventyr fra Asbjørnsen og Moe. Herskapelig og ikke for alle denne stilen her.

Anonymkode: fa615...98b

Minner veldig om mine besteforeldres gård. Gammel stil, og noe slitt. Krever uendelig mye vedlikehold og arbeid, og masse å holde varmt om vinteren. Ikke noe for meg, annet enn et sted å dra på besøk til.

Anonymkode: 0c518...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=163042154

Festet tomt :dry: Men beliggenheten var flott da, veldig idyllisk.

Galleribilde

Festetomt kan være noe dritt. Man er helt avhengig av at bortfester er en real person. Er vedkommende ikke det, så kan det skape utrolig mye trøbbel. Man kan f.eks. ikke bygge på huset uten bortfesters godkjenning, ei heller felle trær eller legge om veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

4 minutter siden, must said:

Interessant belysning og stil generelt: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=169050615

 

Ser så ordinært ut utvendig, når du kommer inn lurer du på hvilke råd megleren har gitt 😂

Å fy faen. Ikke noe sammenhengende stil. Bare masse vilt forskjellig OG stygt. Slitsom og tacky stil!

Anonymkode: 38abe...f38

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, must skrev:

Interessant belysning og stil generelt: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=169050615

 

Ser så ordinært ut utvendig, når du kommer inn lurer du på hvilke råd megleren har gitt 😂

Det ser iallfall ut som om det bor folk der, ikke kjedelig og grått!  Skiller seg positivt ut fra alle hus og leiligheter som er stylet nesten kliss like og er helt intetsigende. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, must skrev:

Interessant belysning og stil generelt: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=169050615

 

Ser så ordinært ut utvendig, når du kommer inn lurer du på hvilke råd megleren har gitt 😂

Det meste av det som så "rart" ut blir tatt med eller man kan fjerne det eller male/tapetsere over. Dette er dog ikke det verste huset jeg har sett. Som AB over sier: det er ihvertfall ikke kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lekkert kjøkken, ser for meg et eldre par hvor barna har flyttet ut

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172071121

Anonymkode: ebd02...684

Uff, nei. Kjøkkeninnredning uten overskap gir alt for lite skapplass, spesielt når det bare består av en vegg. Maleriene på stuen formelig hyler, og de plaststolene ser helt gyselige ut. Badet - så hardt med sorte fliser. Og den nisjen til toalettet virket trang og ukoselig. 

Vinduene på stuen, de virker mer som de stenger enn åpner. Blyglassvinduer føler jeg passer bedre i en kirke.

Endret av Hulderen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lekkert kjøkken, ser for meg et eldre par hvor barna har flyttet ut

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172071121

Anonymkode: ebd02...684

Jeg synes kjøkkenet var grusomt i denne leiligheten (helt greit andre steder). Det var også blåfargen og en del andre elementer. Gangen var penest og mest i riktig stil. Synd enkelte gamle boliger blir ødelagte på dette viset. Det vil si, det skulle vel mest noen malingspann til, og et nytt kjøkken, så hadde det vært levelig.

Endret av sofie777
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lekkert kjøkken, ser for meg et eldre par hvor barna har flyttet ut

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172071121

Anonymkode: ebd02...684

Ganske upraktisk at alle gjester må inn på soverom for å benytte toalettet. Dør fra kjøkken til ene badet er bygget igjen. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske upraktisk at alle gjester må inn på soverom for å benytte toalettet. Dør fra kjøkken til ene badet er bygget igjen. 

Anonymkode: f8802...da6

Enig, det er en stor ulempe. Det er også tungvint å måtte gå gjennom et soverom for å komme ut på balkongen. Den beste måten å løse det på, er å anse leiligheten som å ha bare et soverom. Det soverommet som har utgang til balkong må gjøres om til et oppholdsrom. Kanskje til et kontor eller hobbyrom. Men hvem ville da brukt det badet som har glassdører inn til hobbyrommet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Hulderen skrev:

Uff, nei. Kjøkkeninnredning uten overskap gir alt for lite skapplass, spesielt når det bare består av en vegg. Maleriene på stuen formelig hyler, og de plaststolene ser helt gyselige ut. Badet - så hardt med sorte fliser. Og den nisjen til toalettet virket trang og ukoselig. 

Vinduene på stuen, de virker mer som de stenger enn åpner. Blyglassvinduer føler jeg passer bedre i en kirke.

Jeg elsker det. Det er noe luksus over det. Hadde jeg hatt plass skulle jeg droppet overskap selv. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Hulderen skrev:

Enig, det er en stor ulempe. Det er også tungvint å måtte gå gjennom et soverom for å komme ut på balkongen. Den beste måten å løse det på, er å anse leiligheten som å ha bare et soverom. Det soverommet som har utgang til balkong må gjøres om til et oppholdsrom. Kanskje til et kontor eller hobbyrom. Men hvem ville da brukt det badet som har glassdører inn til hobbyrommet? 

ja, planløsningen er rar i slike gamle bygg, har sett mye verre enn denne da. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, planløsningen er rar i slike gamle bygg, har sett mye verre enn denne da. 

Anonymkode: ebd02...684

Tror nok at planløsningen har blitt endret i senere år, de hadde neppe kjøkkenvegg i stua i gamle dager. Stuekjøkkenet har gjerne vært to stuer, en spisestue og en finstue. Soverommet med balkong har nok vært kjøkken, det er en dør der ut av leiligheten, antakelig til en baktrapp. Baktrappen ble brukt av tjenestefolk og de som leverte varer til kjøkkenet. Badet innenfor kan ha vært pikerommet, der tjenestepiken bodde.

Har bodd i en slik gammel leilighet, riktignok mye større enn denne. Der var badet innenfor største soverommet, men med separat toalett lett tilgjengelig fra entreen. Det var egen kjøkkeninngang fra baktrappen. Tre store stuer på rekke og rad, flott leilighet, men en smule upraktisk. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker det. Det er noe luksus over det. Hadde jeg hatt plass skulle jeg droppet overskap selv. 

Anonymkode: ebd02...684

Så ulikt kan man se det. For meg er overskap (helst med glassdører og belysning) luksus 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...