Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Glemte å nevne to av favoritt-tingene mine:

I Porsgrunn er det teaterfestival hver juni. Den åpnes med et gratis utendørsarrangement som kalles Brusteinsballet. Det er flotte show, noen for barn, noen mer for voksne, og avsluttes med et stort fyrverkeri. Hele uka er det masse gratis show i byen.

I Skien i august er det Mersmak, en matfestival. Byen fylles med folk og boder, mat fra bondens marked og alle verdenshjørner. 
 

Skien og Porsgrunn ligger så nærme at det er nesten samme byen. Tar ti minutter å kjøre fra sentrum til sentrum utenom rushtid. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grenland er råbillig når det gjelder eiendom! Jeg bor i Skien, nabokommunen, og prisene er ganske like her. Vi er blant de billigste i landet på kvm-pris. Du får en enebolig i helt fin stand til 2 mill. 

Anonymkode: 3aaec...330

Ante ikke at det var så billig, hadde det ikke vært så langt å pendle til Oslo skulle jeg vurdert det😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, cattleya skrev:

For en pris! Blir nesten fristet til å flytte til Porsgrunn😆

Jeg vurderer å bli med!

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne annonsen dukket opp som ukens bolig da jeg tittet på boliger i Oslo-området for å se hvordan det er med priser nå. 

Vet noen hva fargen på huset heter og kjenner noen den lilla sofaen i stua? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174656210 Jeg er på jakt etter en sofa i samme farge.

Ellers liker jeg veldig godt stua og kjøkkenet. Akkurat slik jeg vil ha det hjemme. Synd vi ikke har plass til skyvedører, for det ville vært nydelig. 

Anonymkode: 03e95...6a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne annonsen dukket opp som ukens bolig da jeg tittet på boliger i Oslo-området for å se hvordan det er med priser nå. 

Vet noen hva fargen på huset heter og kjenner noen den lilla sofaen i stua? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174656210 Jeg er på jakt etter en sofa i samme farge.

Ellers liker jeg veldig godt stua og kjøkkenet. Akkurat slik jeg vil ha det hjemme. Synd vi ikke har plass til skyvedører, for det ville vært nydelig. 

Anonymkode: 03e95...6a9

Er det her et dårlig forsøk på å markedsføre egen bolig?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Grønt blad skrev:

Er det her et dårlig forsøk på å markedsføre egen bolig?

Hehe, skulle ønske det var min bolig. Jeg har ikke råd til hus der, men liker å titte og drømme :) 

 

Dette huset er noe av det rareste jeg har sett på finn. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=175112984

Spesielt underetasjen. Hadde de tenkt å leie ut lokalene til bryllup og sånt?

 

Anonymkode: 03e95...6a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette huset likte jeg veldig godt Elsker ekte funkis.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174650886

 

Anonymkode: 3b767...67e

Neeeeei har de pusset det opp 😭😭😭 Det var til salgs for 1-2 år siden, og da var det så fine originale detaljer der. Nå har de ødelagt det! Det er det mest tragiske jeg har sett 😭

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Grønt blad skrev:

Det var finere utenpå enn inni. Det er dessverre ikke "ekte funkis" inni.

Nei, inni er det jo så basic bitch som man kan få det :( Kunne like gjerne vært bygget i år. Hva er vitsen med å kjøpe nydelige, gamle hus, og så få dem til å se helt moderne ut? Det er det mest sørgelige jeg vet om.

Anonymkode: e438e...ff1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, inni er det jo så basic bitch som man kan få det :( Kunne like gjerne vært bygget i år. Hva er vitsen med å kjøpe nydelige, gamle hus, og så få dem til å se helt moderne ut? Det er det mest sørgelige jeg vet om.

Anonymkode: e438e...ff1

Dette var meg, klarte å trykke på anonymknappen, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, inni er det jo så basic bitch som man kan få det :( Kunne like gjerne vært bygget i år. Hva er vitsen med å kjøpe nydelige, gamle hus, og så få dem til å se helt moderne ut? Det er det mest sørgelige jeg vet om.

Anonymkode: e438e...ff1

Den ble ikke solgt for 1-2 år siden, hvis du ser på kjøpshistorie på finn. Så, enten eiere ikke fikk selge det, og pusset opp i forsøk å selge, eller husker du feil hus? 

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den ble ikke solgt for 1-2 år siden, hvis du ser på kjøpshistorie på finn. Så, enten eiere ikke fikk selge det, og pusset opp i forsøk å selge, eller husker du feil hus? 

Anonymkode: fdddf...f39

Jeg så hvertfall annonsen for 1-2 år siden, men kanskje de ikke solgte det da, det er jo ganske dyrt. Uansett jævlig sørgelig at de har ødelagt det nå :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=173665676

Her elsker jeg rett og slett hele leiligheten Her kunne jeg flyttet rett inn uten å forandre på en eneste ting. Nå elsker jeg lyse farger da. Det er bare dumt den ligger i Oslo og er så dyr.:)

Anonymkode: be8ff...478

Jeg kunne også flyttet rett inn, men hadde hengt opp gardiner med farge, hatt sofaer med farge, rett og slett pøst på med farger (på en smakfull måte) for dette ble for hvitt som det står i annonsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=173665676

Her elsker jeg rett og slett hele leiligheten :) Her kunne jeg flyttet rett inn uten å forandre på en eneste ting. Nå elsker jeg lyse farger da. Det er bare dumt den ligger i Oslo og er så dyr.

Anonymkode: be8ff...478

veldig lav 1. etg. da. Den blir nok rimelig mørk om vinteren og innsynet vill alltid være der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, bippo skrev:

Jeg så hvertfall annonsen for 1-2 år siden, men kanskje de ikke solgte det da, det er jo ganske dyrt. Uansett jævlig sørgelig at de har ødelagt det nå :( 

Tror faktisk du har rett i at den var til salgs og ikke solgt for 1-2 år siden. For denne husker jeg også fra utsiden og adressen. Den så ikke sånn ut innvendig da.

Anonymkode: 9a45e...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...