Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147690437

Utebildene ser ut til å være kraftig redigert fargemessig. Veeeeldig blå himmel og tilsvarende grønt gress.

Huset er flott utenfra og det kan godt være det er godt vedlikeholdt, men jeg måtte gjort mye innvendig om jeg skulle bodd der, for det er ganske utdatert interiørmessig. Flisene i inngangspartiet er helt krise. Kjøkkenet er gammeldags på helt feil måte. Flisene på baderommene, spesielt det ene, er like krise som de i inngangspartiet. De plassbygde løsningene på barnerommene kan kanskje funke for noen, men langt fra alle.

Mye potensiale i et flott gammelt hus, men det trenger en del oppgraderinger for å komme inn i år 2020.

Anonymkode: dd076...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147690437

Utebildene ser ut til å være kraftig redigert fargemessig. Veeeeldig blå himmel og tilsvarende grønt gress.

Huset er flott utenfra og det kan godt være det er godt vedlikeholdt, men jeg måtte gjort mye innvendig om jeg skulle bodd der, for det er ganske utdatert interiørmessig. Flisene i inngangspartiet er helt krise. Kjøkkenet er gammeldags på helt feil måte. Flisene på baderommene, spesielt det ene, er like krise som de i inngangspartiet. De plassbygde løsningene på barnerommene kan kanskje funke for noen, men langt fra alle.

Mye potensiale i et flott gammelt hus, men det trenger en del oppgraderinger for å komme inn i år 2020.

Anonymkode: dd076...0ed

Jeg kunne levd med flisene, men kjøkkenet var fælt. Og de plassbygde løsningene begrenser veldig bruken av rommene!

Og så fikk jeg litt mark av tanken på kontorstol rullende på de flisene i kjelleren 🙈 grøss

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at det skinner gjennom at de har gjort billige materialvalg. Jeg synes det er synd at de ikke har tatt mer vare på husets sjel og særpreg, det er tross alt et veldig gammelt hus. Kjøkkenet synes jeg rett og slett er helt grusomt. Fake-tre fronter, fake-betongplater på veggene og "kreativt"overskapsoppsett blir bare helt feil. Det samme med baderomsplatene i tre-look. Det er selvsagt smak og behag, men det er nå min mening.

 

Anonymkode: dd076...0ed

Enig, samtidig hadde det vært galematias å bruke penger på ordentlige og dyre materialer i et dette prisskikte. Det ville neppe lønnet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147690437

Utebildene ser ut til å være kraftig redigert fargemessig. Veeeeldig blå himmel og tilsvarende grønt gress.

Huset er flott utenfra og det kan godt være det er godt vedlikeholdt, men jeg måtte gjort mye innvendig om jeg skulle bodd der, for det er ganske utdatert interiørmessig. Flisene i inngangspartiet er helt krise. Kjøkkenet er gammeldags på helt feil måte. Flisene på baderommene, spesielt det ene, er like krise som de i inngangspartiet. De plassbygde løsningene på barnerommene kan kanskje funke for noen, men langt fra alle.

Mye potensiale i et flott gammelt hus, men det trenger en del oppgraderinger for å komme inn i år 2020.

Anonymkode: dd076...0ed

Veldig! Jeg elsker sånne tak, noen som vet hva det heter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette huset var utrolig stilig! Og så kult å kunne drive med utleie av selskapslokale i hagen. Jeg liker skikkelig godt hvordan de har pusset opp, moderne, men likevel med tydelige nikk til byggets historie. Skulle ønske jeg hadde råd 😍

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=177429353

Anonymkode: 3aaec...330

Må man ikke ha toaletter for å kunne drive selskapslokaler? Jeg ser ingen på plantegningene. Hva skal gjestene gjøre, låne do i huset eller tisse i hekken?

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette huset likte jeg, selv om det ikke er min stil. Men sort toalett er jeg skeptisk til. Og enda mer skeptisk er jeg til de matchende toalettrullen. Hvor får man tak i slike, og smitter de av ved bruk??

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, cattleya skrev:

Enig, samtidig hadde det vært galematias å bruke penger på ordentlige og dyre materialer i et dette prisskikte. Det ville neppe lønnet seg. 

Jeg sier ikke at de skulle satt inn et heltrekjøkken fra Kvänum, men noe litt mer i tråd med stilen på huset hadde gjort seg. Om alt bare hadde vært glatt, hvitt hadde det sett mye bedre ut enn fake-treet. 

Personlig ville jeg nok gått for et kjøkken i mer klassisk stil i dette huset, f.eks. dette https://www.ikea.com/no/no/rooms/kitchen/gallery/lys-og-innbydende-lerhyttan-gra-pub6d6a9b96 eller dette https://www.ikea.com/no/no/rooms/kitchen/gallery/lys-og-tidlos-saevedal-pubba0939d1.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man ikke ha toaletter for å kunne drive selskapslokaler? Jeg ser ingen på plantegningene. Hva skal gjestene gjøre, låne do i huset eller tisse i hekken?

Anonymkode: 3b767...67e

Det la jeg ikke merke til første gangen jeg så på annonsen, men det har du helt rett i. Skal man drive selskapslokaler må man ha toalettfasiliteter på plass. For et enkeltarrangement kan man nok komme unna med å leie inn mobile toaletter, men tenker man å drive selskapslokaler på fast basis må noe gjøres.

Anonymkode: dd076...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cattleya skrev:

Veldig! Jeg elsker sånne tak, noen som vet hva det heter? 

Taket heter Mansard, derhav mansard villa

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Taket heter Mansard, derhav mansard villa

Anonymkode: 45ade...0aa

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må man ikke ha toaletter for å kunne drive selskapslokaler? Jeg ser ingen på plantegningene. Hva skal gjestene gjøre, låne do i huset eller tisse i hekken?

Anonymkode: 3b767...67e

Ja, det la jeg også merke til at det ikke var. Jeg vet ikke hvordan de har gjort det i dag. Men på plantegningen virket det som om det var et rom i første etasje hvor det kunne gå ann å bygge toalett, så er nok det jeg hadde gjort. Om jeg skulle vinne i Lotto 😂

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man ikke ha toaletter for å kunne drive selskapslokaler? Jeg ser ingen på plantegningene. Hva skal gjestene gjøre, låne do i huset eller tisse i hekken?

Anonymkode: 3b767...67e

Ser ut til at de baserer seg på relativt små selskaper, under 20 pers og mest sannsynlig mindre enn det også. Det har vel holdt så langt at de går på toalettet i hovedhuset, det ligger jo rett innenfor døren som er nærmest selskapslokalet. Men jeg er enig i at det burde vært et toalett i samme huset, det regner jo av og til i denne byen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med hele huset, er jo bare rot.

Anonymkode: 69bf0...daf

Mye av det blir nok bedre uten de møblene som er der, mens kjøkkenet er det litt verre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 0.42, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147690437

Utebildene ser ut til å være kraftig redigert fargemessig. Veeeeldig blå himmel og tilsvarende grønt gress.

Huset er flott utenfra og det kan godt være det er godt vedlikeholdt, men jeg måtte gjort mye innvendig om jeg skulle bodd der, for det er ganske utdatert interiørmessig. Flisene i inngangspartiet er helt krise. Kjøkkenet er gammeldags på helt feil måte. Flisene på baderommene, spesielt det ene, er like krise som de i inngangspartiet. De plassbygde løsningene på barnerommene kan kanskje funke for noen, men langt fra alle.

Mye potensiale i et flott gammelt hus, men det trenger en del oppgraderinger for å komme inn i år 2020.

Anonymkode: dd076...0ed

Likte egentlig huset. Men uteområdet elska jeg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, rampeguri skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172620442

Sliter litt med kjøkkenet...syns det så veldig upraktisk ut

Sikkert en grunn til at det bare er to bilder av kjøkkenet mot flere fra de fleste andre rommene. Det så upraktisk ut, ja. LItt for mange snirklinger som man nå tørke støv og stekeos fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, rampeguri skrev:

Mye av det blir nok bedre uten de møblene som er der, mens kjøkkenet er det litt verre med...

Det selges visst møblert..

Anonymkode: d575a...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, rampeguri skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=172620442

Sliter litt med kjøkkenet...syns det så veldig upraktisk ut

Hvordan i himmelens navn kan de ha barn i et hus med så mye krimskrams? Ungene mine hadde umiddelbart rappet alle skytevåpnene og hatt tidenes krig. 

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...