Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til å være midt i byen var det fin utsikt, du slipper å se rett inn i nabobygget og har lite innsyn. Du kan jo ikke sammenlikne utsikt i byen med landsbygda hvor det er langt til nærmeste nabo..

Anonymkode: 23376...614

Enig. Dette var en fin utsikt så sentralt i Oslo. Hyggelig trehusbebyggelse, en del grønt og Holmenkollåsen i bakgrunnen er langt bedre enn å sitte å se rett inn i nabobygget.

Langt bedre enn dette:

910_240521251.jpg

Og det blir ikke særlig bedre om man går ut på balkongen:

910_480691306.jpg

910_1116669201.jpg

Men, det er klart, sammenligner man med dette så sliter man:

063_1056401062.jpg

Men er jo lurt å sammenligne epler og epler da, ikke epler og poteter...

Anonymkode: dd076...0ed

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Dette var en fin utsikt så sentralt i Oslo. Hyggelig trehusbebyggelse, en del grønt og Holmenkollåsen i bakgrunnen er langt bedre enn å sitte å se rett inn i nabobygget.

Langt bedre enn dette:

910_240521251.jpg

910_480691306.jpg

910_1116669201.jpg

063_1056401062.jpg

Fikk nesten noia av bare å se på de bildene. Husker jeg besøkte et vennepar hvor det var blokker og rekkehus over alt. Uansett hvor en så, så var det vinduer og vegger. Følte at tusen øyne så en når man beveget seg ut. Skrekk og gru

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt ikke enig med det er fin utsikt for å være Oslo. I samme prisklasse finner jeg disse tre leilighetene som jeg faktisk synes har fin utsikt. 

Screenshot_20200524_222242.jpg

Screenshot_20200524_222229.jpg

Screenshot_20200524_222216.jpg

Anonymkode: 50ed6...2ce

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Løren og Ensjø og andre steder med disse mye boligblokkene er helt ekstreme,  de bygger så utrolig tett! Vi bor i borettslag i Osll fra 50-60tallet og utrolig takknemlig for at de da bodde med god avstand og med fokus på at det ikke skulle være direkte innsyn i vinduer og balkonger. Selv om vi har blokker rundt oss er det masse fine trær og gressplener mellom, og luft mellom blokkene så vi kan se litt skog og fjell. 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Løren og Ensjø og andre steder med disse mye boligblokkene er helt ekstreme,  de bygger så utrolig tett! Vi bor i borettslag i Osll fra 50-60tallet og utrolig takknemlig for at de da bodde med god avstand og med fokus på at det ikke skulle være direkte innsyn i vinduer og balkonger. Selv om vi har blokker rundt oss er det masse fine trær og gressplener mellom, og luft mellom blokkene så vi kan se litt skog og fjell. 

Oslo 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Langt bedre enn dette:

910_240521251.jpg

910_480691306.jpg

910_1116669201.jpg

063_1056401062.jpg

Hvor i Oslo er dette? Jeg tror jeg hadde slitt å bo der mtp klaustrofobien min🙈

Anonymkode: bdb83...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kunne jeg bodd! Det eneste jeg ikke liker er badet og rosetten i stua. Stukkatur er fint, men da bør taket være gips, ikke panel. Ellers er huset nydelig, med masse lys, flott arkitektur, stor tomt og tilgang til sjøen.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=179407152

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kunne jeg bodd! Det eneste jeg ikke liker er badet og rosetten i stua. Stukkatur er fint, men da bør taket være gips, ikke panel. Ellers er huset nydelig, med masse lys, flott arkitektur, stor tomt og tilgang til sjøen.

Virkelig flott eiendom!

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kjipt om det blir flom da, så veldig utsatt ut mtp vannstand

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, loveli skrev:

Helt enig! Så den også!

Men, jeg hadde vært redd hvis jeg bodde der, følt meg så utsatt fordi folk kan gå rett opp i vinduene mine på den måten.

Jeg ville heller ikke bodd på bakkeplan på en parkeringsplass midt i Oslo sentrum, men jeg falt litt for det huset. 

Anonymkode: f4cad...add

Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville heller ikke bodd på bakkeplan på en parkeringsplass midt i Oslo sentrum, men jeg falt litt for det huset. 

Anonymkode: f4cad...add

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne kunne jeg bodd i, men jeg har ett stort spørsmål: Hvor kan jeg plassere TV'n?

Jeg hadde satt spisebordet nærmere utgangen, og tv på den grønne veggen med sofaen ut fra veggen 

Anonymkode: 94a8a...8a7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt spisebordet nærmere utgangen, og tv på den grønne veggen med sofaen ut fra veggen 

Evt TVen vedsiden av enden på kjøkkenet. Er litt plass der, vedsiden av trappen😊

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt om det blir flom da, så veldig utsatt ut mtp vannstand Anonymkode: 3a6d1...9b0

Må være glad i folk rundt seg, for hele sommerhalvåret er det en strøm av båter opp og ned Nidelva. Turistbåter inkludert og plutselig fortøyer det besøk i brygga for de vil ha kaffe og lunch. Jeg hadde nok sagt neitakk p.g.a. beliggenheten, men huset var kjempefint. 

Anonymkode: 809a2...c63

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følger bade-karen med tro?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=180232194

(elsker de buede dørene, forøvrig. Hadde jeg vært mer handy anlagt hadde dette huset stått høyt på ønskelista)

Anonymkode: 3aaec...330

Det var nydelig hus.

Men det forundrer meg at de ikke engang har puttet levende blomster i de pottene ved inngangspartiet for å heve inntrykket litt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...