Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følger bade-karen med tro?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=180232194

 

(elsker de buede dørene, forøvrig. Hadde jeg vært mer handy anlagt hadde dette huset stått høyt på ønskelista)

Anonymkode: 3aaec...330

Hva er den buen på stuegulvet? Er det bare møkkete rundt, eller er gulvet falmet? På et av de andre gulvene så det også ut som om det var gjort en dårlig vaskejobb, at det ligger igjen et tykt lag med støv langs veggen. Huset var mye finere innvendig enn jeg forventet fra utsiden. Ute ser det fryktelig shabby ut. Så da lurer jeg på hvor godt det har vært vedlikeholdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Hulderen skrev:

Hva er den buen på stuegulvet? Er det bare møkkete rundt, eller er gulvet falmet? På et av de andre gulvene så det også ut som om det var gjort en dårlig vaskejobb, at det ligger igjen et tykt lag med støv langs veggen. Huset var mye finere innvendig enn jeg forventet fra utsiden. Ute ser det fryktelig shabby ut. Så da lurer jeg på hvor godt det har vært vedlikeholdt.

Ser ut som det har ligget et gulvteppe der i mange, mange år. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hulderen skrev:

Hva er den buen på stuegulvet? Er det bare møkkete rundt, eller er gulvet falmet? På et av de andre gulvene så det også ut som om det var gjort en dårlig vaskejobb, at det ligger igjen et tykt lag med støv langs veggen. Huset var mye finere innvendig enn jeg forventet fra utsiden. Ute ser det fryktelig shabby ut. Så da lurer jeg på hvor godt det har vært vedlikeholdt.

Det har vært tepper på gulvene, parketten har falmet av sollyset der det ikke har vært tepper. Så buen på gulvet er nok etter et avrundet avlangt teppe. Det er slike merker etter rektangulære tepper også, så parketten må nok slipes og lakkes, eller byttes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en ny trend, å ha med personer på bildet? Er ikke det bare megakleint?

Anonymkode: f4cad...add

Jo det er superkleint.

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en ny trend, å ha med personer på bildet? Er ikke det bare megakleint?

Anonymkode: f4cad...add

Jeg tenker det ikke er så dumt jeg. Kleint, ja, men du husker annonsen. Tenk deg hvor mange annonser folknklikker seg inn på under boligjakten, da husker man denne. Det er vel noe som heter «all PR er god PR»🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bippo said:

https://www.finn.no/179398340

Dette er noe av det jævligste jeg har sett. Badet har ikke mindre enn TRE ulike, masete mønstre. Det er pusset opp rimelig nylig også. 

Penger kan åpenbart ikke kjøpe smak. 

Oi, ja, jeg pleier å være ganske positiv til det meste, men det var faktisk virkelig stygt. Alt er galt egentlig. 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bippo skrev:

https://www.finn.no/179398340

Dette er noe av det jævligste jeg har sett. Badet har ikke mindre enn TRE ulike, masete mønstre. Det er pusset opp rimelig nylig også. 

Penger kan åpenbart ikke kjøpe smak. 

Hva! Skulle gjerne kjøpt denne i dag om jeg hadde hatt råd. Elsker den. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, ja, jeg pleier å være ganske positiv til det meste, men det var faktisk virkelig stygt. Alt er galt egentlig. 

Anonymkode: 3a6d1...9b0

Ja det er helt forferdelig! Det er ikke én ting som matcher, verken i form eller farge. Merket at jeg nesten fikk en fysisk reaksjon av bildene, for det er så jævlig, hahah. 

33 minutter siden, EmmaMaria skrev:

Hva! Skulle gjerne kjøpt denne i dag om jeg hadde hatt råd. Elsker den. 

😬😬 Vet ikke hva jeg skal si til det, hahah 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bippo skrev:

https://www.finn.no/179398340

Dette er noe av det jævligste jeg har sett. Badet har ikke mindre enn TRE ulike, masete mønstre. Det er pusset opp rimelig nylig også. 

Penger kan åpenbart ikke kjøpe smak. 

Det er det styggeste jeg har sett😳 Hybelen var fin da, så skjønner ikke hvorfor resten er så grusom.. Får jo migreneanfall av å se på bildene, og jeg har ikke migrene😂

Anonymkode: 94a8a...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, bippo skrev:

https://www.finn.no/179398340

Dette er noe av det jævligste jeg har sett. Badet har ikke mindre enn TRE ulike, masete mønstre. Det er pusset opp rimelig nylig også. 

Penger kan åpenbart ikke kjøpe smak. 

 

9 timer siden, bippo skrev:

Ja det er helt forferdelig! Det er ikke én ting som matcher, verken i form eller farge. Merket at jeg nesten fikk en fysisk reaksjon av bildene, for det er så jævlig, hahah. 

😬😬 Vet ikke hva jeg skal si til det, hahah 😅

Fint at de tar hensyn til at eventuelle leietakere kan være disponert for epileptiske anfall! Der var farge/mønsterbruken betydelig tonet ned. Lurer på hvordan eierne er, innbiller meg at de er bra eksentriske...

Hva er poenget med å male taket 30 ganger med gåsefjær? Har aldri hørt om maling med gåsefjær, faktisk!

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev:

Det står ingen steder at det er tvangssalg. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Står ikke alltid tvangssalg på eiendommer som selges på tvang det kommer litt an på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Å fy faen. Ikke noe sammenhengende stil. Bare masse vilt forskjellig OG stygt. Slitsom og tacky stil!

Anonymkode: 38abe...f38

Syns det var deilig å se en ikke stylet i hjel annonse, mer slik de var i gamle dager 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Syns det var deilig å se en ikke stylet i hjel annonse, mer slik de var i gamle dager 😊

Helt enig! Nordmenn flest vil jo bare ha hvite vegger og grå sofa.. Så er vel ikke rart den blir hata på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Fint at de tar hensyn til at eventuelle leietakere kan være disponert for epileptiske anfall! Der var farge/mønsterbruken betydelig tonet ned. Lurer på hvordan eierne er, innbiller meg at de er bra eksentriske...

Hva er poenget med å male taket 30 ganger med gåsefjær? Har aldri hørt om maling med gåsefjær, faktisk!

Anonymkode: 3b767...67e

Jeg har sett på en del oppussingsprogrammer og man bruker gjerne gåsefjær (eller lignende) for å skape de stripene som gjør at det ser ut som det er marmor i taket. Dette er helt vanlig og ikke noe spesielt. Det henger også sammen med at man maler flere lag sånn at man får fargeskiftninger i taket/der stripene går. Teknikken brukes først og fremst på "steinplater" som skal på toppen av kommoder og lignende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, bippo skrev:

https://www.finn.no/179398340

Dette er noe av det jævligste jeg har sett. Badet har ikke mindre enn TRE ulike, masete mønstre. Det er pusset opp rimelig nylig også. 

Penger kan åpenbart ikke kjøpe smak. 

Jeg er veldig glad i mønster, farger, historiske detaljer og unikhet, men dette ble for mye for meg. Jeg får litt fnatt av de lille dørkarmene, gule veggene og grønn mønstret tapet, med rødt rom synlig bak.

 

4 timer siden, SPOCA skrev:

Dette må være noe av det styggeste jeg har sett:

https://www.finn.no/180530750

Å. fy. faen.

Stakkars megler. Tydeligvis en kunster som bor der.

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...