AnonymBruker Skrevet 3. februar #11401 Skrevet 3. februar enkefru skrev (15 minutter siden): For et bittelite, koselig hus… 😊 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=449399537 Elsker sånne små, annerledes hus 😄Og tenkt at det er fra 1996, det hadde jeg ikke trodd da jeg så det første bildet 🙂 Anonymkode: 30331...769 4
enkefru Skrevet 3. februar #11402 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elsker sånne små, annerledes hus 😄Og tenkt at det er fra 1996, det hadde jeg ikke trodd da jeg så det første bildet 🙂 Anonymkode: 30331...769 La jeg ikke merke til en gang 😅 kunne nesten trodd det var trykkfeil… at det skulle vært 1896..? 4
Anonym123123123 Skrevet 3. februar #11403 Skrevet 3. februar enkefru skrev (2 timer siden): La jeg ikke merke til en gang 😅 kunne nesten trodd det var trykkfeil… at det skulle vært 1896..? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=27846762
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11404 Skrevet 3. februar Auri skrev (På 23.1.2026 den 12.19): FOR en drømmebolig...! Det er et sted jeg kunne levd lykkelig resten av livet. Ja! 😍🤩 Herlighet som katta og jeg hadde kost oss med den hagen! Anonymkode: 06c20...ad8 1
Auri Skrevet 4. februar #11405 Skrevet 4. februar enkefru skrev (20 timer siden): La jeg ikke merke til en gang 😅 kunne nesten trodd det var trykkfeil… at det skulle vært 1896..? Lurer på om det er en kopi av hus som stod der før? Det stod hvertfall i en av bildetekstene at dørene var fra huset som hadde stått der før. Og kjøkkenet var en gammel apotekerdisk. 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11406 Skrevet 7. februar For et pussig hus! Det så lovende ut på utsiden, koselig enebolig på landet. Og så er det alle mulige stiler og lappverk på innsiden. Sjarmerende småbrukseiendom på Øysand - Dobbelgarasje på 50 kvm - Tomt på 2,8 mål - Landlig beliggenhet | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 1
Stjertmeis Skrevet 7. februar #11407 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For et pussig hus! Det så lovende ut på utsiden, koselig enebolig på landet. Og så er det alle mulige stiler og lappverk på innsiden. Sjarmerende småbrukseiendom på Øysand - Dobbelgarasje på 50 kvm - Tomt på 2,8 mål - Landlig beliggenhet | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Spesielt interiør. Litt ungkarsbule-stil. Men du verden så fin hage med de to svære flotte træra 😍 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11408 Skrevet 7. februar Stjertmeis skrev (6 minutter siden): Spesielt interiør. Litt ungkarsbule-stil. Men du verden så fin hage med de to svære flotte træra 😍 Skulle gjerne hatt en sånn hage, ja 🤩 Anonymkode: 30331...769 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11409 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): For et pussig hus! Det så lovende ut på utsiden, koselig enebolig på landet. Og så er det alle mulige stiler og lappverk på innsiden. Sjarmerende småbrukseiendom på Øysand - Dobbelgarasje på 50 kvm - Tomt på 2,8 mål - Landlig beliggenhet | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Her har det helt klart bodd en mann alene 😅 Anonymkode: 3aaec...330 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11410 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): For et pussig hus! Det så lovende ut på utsiden, koselig enebolig på landet. Og så er det alle mulige stiler og lappverk på innsiden. Sjarmerende småbrukseiendom på Øysand - Dobbelgarasje på 50 kvm - Tomt på 2,8 mål - Landlig beliggenhet | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det er huset til Tore Johansen som spilte Gjertrud i The Julekalender😊 Anonymkode: b6537...ffe 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar #11411 Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er huset til Tore Johansen som spilte Gjertrud i The Julekalender😊 Anonymkode: b6537...ffe Waow - et kjendishus eller et hus med kjendis i, rettere sagt! Takk for opplysningen! 🥰 Anonymkode: 30331...769 2
Stjertmeis Skrevet 7. februar #11412 Skrevet 7. februar (endret) Mens vi er inne på kjendishus, kan det friste med en eiendom med en utedo selveste Bård Tufte Johansen har lagt igjen et visittkort på? https://www.finn.no/433533791 Endret 7. februar av Stjertmeis 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11413 Skrevet 9. februar Det startet med at jeg så et glimt av en enebolig i Skiptvet i lokalavisen, før reklamen skiftet til en annen eiendom. Så jeg måtte jo bare søke opp Skiptvet (Østfold) på Finn eiendom. Glimtet var av et rødt hus på landet. Og joda, det lå inne på Finn 🤩 Sammen med et annet rødt hus fra samme område👍Ikke noe ekstraordinært, bare sånn hus på landet ofte er. Og har ikke det ene av husene en pussig profil (se bilde)? Jeg tar gjerne en kaffekopp ved inngangen der 🙂 Sjarmerende enebolig over 2 plan | Nytt bad, ny varmepumpe og oppgradert elektrisk anlegg | Noe behov for oppussing | FINN eiendom Landlig beliggende enebolig & uthus med følelse av småbruk - Stor usjenert tomt - Mye oppgraderinger utført siste årene! | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar #11414 Skrevet 9. februar Fra røde hus på landet, til noe helt annet. Funnet via artikkelen i Nettavisen 🥰 Boligsalg, Maksimalisme | Arkitekt og motedesigner selger: – Gidder ikke fellesvisning Spektakulær toppleilighet med solrike terrasser og panoramautsikt på Strandkanten. Privat heisadkomst og parkering. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 2
enkefru Skrevet 10. februar #11415 Skrevet 10. februar (endret) Her blir det litt å rydde ut! 😯😂 Fantastisk leilighet da.. 🤩 Spektakulær toppleilighet med solrike terrasser og panoramautsikt på Strandkanten. Privat heisadkomst og parkering. | FINN eiendom Snublet over den pga denne artikkelen Boligsalg, Maksimalisme | Arkitekt og motedesigner selger: – Gidder ikke fellesvisning Endret 10. februar av enkefru 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11416 Skrevet 12. februar Ny bolig bygget i gammel stil = ja takk! Dobbel inngangsdør = ja takk! Kakkelovn = veldig ja takk! Eneste minus er at det gamle huset som sto der før, måtte vike. Jeg liker alltid best når hus blir restaurert og slipper å ofre livet. Vakker nyere (2021) enebolig i klassisk stil! Kakkelovn | Idyllisk, stor og solrik hage! Blindvei. Dobbelgarasje og låve | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11417 Skrevet 12. februar enkefru skrev (På 10.2.2026 den 6.16): Her blir det litt å rydde ut! 😯😂 Fantastisk leilighet da.. 🤩 Spektakulær toppleilighet med solrike terrasser og panoramautsikt på Strandkanten. Privat heisadkomst og parkering. | FINN eiendom Snublet over den pga denne artikkelen Boligsalg, Maksimalisme | Arkitekt og motedesigner selger: – Gidder ikke fellesvisning Hahaha, ekko fra posten over (skrevet mandag kl 22.23) 😄 🥰 Anonymkode: 30331...769 2
enkefru Skrevet 12. februar #11418 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hahaha, ekko fra posten over (skrevet mandag kl 22.23) 😄 🥰 Anonymkode: 30331...769 Uff…. La virkelig ikke merke til det 🙈😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11419 Skrevet 12. februar enkefru skrev (11 minutter siden): Uff…. La virkelig ikke merke til det 🙈😂 🥰🫶 Vi er flinke mennesker som oppgir kilde på hvor vi fant dette morsomme hjemmet (nettavisen) 👍Klapp på skulderen til oss begge Anonymkode: 30331...769 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar #11420 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (På 9.2.2026 den 22.23): Fra røde hus på landet, til noe helt annet. Funnet via artikkelen i Nettavisen 🥰 Boligsalg, Maksimalisme | Arkitekt og motedesigner selger: – Gidder ikke fellesvisning Spektakulær toppleilighet med solrike terrasser og panoramautsikt på Strandkanten. Privat heisadkomst og parkering. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier. Anonymkode: ef6b8...f09 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå