Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjugur skrev (18 minutter siden):

Åh! 😍😍😍 Det var fint! Tar det gjerne med alt av møbler og interiør. Slik at den gamle stilen følger med selv etter restaureringen.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 17.55):

Veldig fint sted! Men 25 mål tomt, det krever vel en del vedlikehold av skogen der? Lurer også på om dette har vært mest brukt som fritidsbolig om sommeren, eller er det boplikt?

Anonymkode: 958c2...98e

Boplikt på Hvaler ja, hvis ikke hadde du sikkert kunne ganget denne prisen med 2... Derfor er ofte store hus billigere enn små hytter på Hvaler.

Anonymkode: 2e239...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Åhh...dette var bare merkelig fint...og heter eventyrveien...og for en utsikt når egne lys er slukket og alle de andre der ute har lys over alt!     :rodmer:  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236744925 God plass og utsikt! 
925_1580184984.jpg

Noe merkelig med linken der, eller hos Finn. Kommer kun til VISN.0911

Eller er det kun hos meg?

Hm, absolutt alt som gjelder Eiendom kommer ikke opp hos meg. Torget på Finn er normalt, jeg kan se alle annonser der. 

Endret av Frida
la til noe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Hmm...den virker hos meg, men legger den ut en gang til da. :klo: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236744925

Tusen takk, men må være noe hos meg. Får ikke opp noe annet enn startsiden til Finn. Det gjelder alt av eiendom, utleie, osv. Bil fungerer og Torget. Veldig rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Hmm...den virker hos meg, men legger den ut en gang til da. :klo: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236744925

Skeptisk til vannlekkasjen man ser på ene soverommet. Har ikke lest prospektet men hvis ikke det er fikset skikkelig kan det bli dyrt. Ellers mye potensial :) 

Anonymkode: f604d...27d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida skrev (4 timer siden):

Tusen takk, men må være noe hos meg. Får ikke opp noe annet enn startsiden til Finn. Det gjelder alt av eiendom, utleie, osv. Bil fungerer og Torget. Veldig rart...

Det må være noe hos meg også...

Kan du legge ut gateadressen, så vi kan finne den på kartet selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (23 minutter siden):

Denne her Eventyrveien 19, 6511 Kristiansund N er det vel dere ikke får opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (25 minutter siden):

Jeg fant den her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bo  nesten gratis her da👌🏼 Jeg liker ikke området, men ellers ville jeg definitivt vært interessert. 

Anonymkode: 04930...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan bo  nesten gratis her da👌🏼 Jeg liker ikke området, men ellers ville jeg definitivt vært interessert. 

Da tenker vi ulikt :) . Jeg kunne gjerne bodd på Kjelsås om jeg hadde villet bo i byen, men å forholde meg til 3 (!) uteleieenheter i egen bolig hadde jeg ikke orket selv om det hadde gjort det billigere å bo. Jeg digger å ikke ha naboer vegg i vegg og jeg vil slippe dårlige leietakere som det dessverre er en del av. Det er verdifullt for meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Da tenker vi ulikt :) . Jeg kunne gjerne bodd på Kjelsås om jeg hadde villet bo i byen, men å forholde meg til 3 (!) uteleieenheter i egen bolig hadde jeg ikke orket selv om det hadde gjort det billigere å bo. Jeg digger å ikke ha naboer vegg i vegg og jeg vil slippe dårlige leietakere som det dessverre er en del av. Det er verdifullt for meg. 

Blir jo som å bo i flermannsbolig det, bortsett fra at du kan velge naboene dine. Men Kjelsås har aldri fristet. Ganske usentralt og dårlig offentlig kommunikasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Blir jo som å bo i flermannsbolig det, bortsett fra at du kan velge naboene dine. Men Kjelsås har aldri fristet. Ganske usentralt og dårlig offentlig kommunikasjon. 

Det med dårlig offentlig kommunikasjon gjelder uansett ikke den boligen, for den har et busstopp rett utenfor døren der det går busser hver halvtime på en søndag og det er bra. Dessuten er det en togstasjon rett oppe i veien og trikk rett rundt hjørnet.

Endret av sofie777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...