T-Rex Skrevet 19. desember 2020 #2341 Del Skrevet 19. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, så da skjønner du hva som menes at nisjen kan være til koks? dette er vel kanskje originalt et fyrrom ol Anonymkode: 3a6d1...9b0 Se over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. desember 2020 #2342 Del Skrevet 19. desember 2020 3 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg har sett lenge på denne og blir ikke helt enig med meg selv. En del av meg liker den kjempegodt. Stor på alle vis, romslig veranda og en hel etasje for meg selv...jo, jeg liker tanken på god plass og lys i en leilighet. Liker kjøkkenet som er konsentrert, praktisk og med god skapplass og vindu ved arbeidsbenken. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121789604 Litt sær og litt kul. Felleskostnader er lave, men den er jo bittelitt i dyreste laget da. Jaja...pytt-pytt. Lotto på Hamar betaler. Ser ut som et kontorlandskap. Hele leiligheten gir en kald og upersonlig følelse, spør du meg. Men det kan jo ha litt med møbleringen/stylingen å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. desember 2020 #2343 Del Skrevet 19. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg har sett lenge på denne og blir ikke helt enig med meg selv. En del av meg liker den kjempegodt. Stor på alle vis, romslig veranda og en hel etasje for meg selv...jo, jeg liker tanken på god plass og lys i en leilighet. Liker kjøkkenet som er konsentrert, praktisk og med god skapplass og vindu ved arbeidsbenken. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121789604 Litt sær og litt kul. Felleskostnader er lave, men den er jo bittelitt i dyreste laget da. Jaja...pytt-pytt. Lotto på Hamar betaler. Den hadde blitt mye bedre hvis de fjernet sirkelveggen i midten. Da kunne de hatt en åpen stue som fikk naturlig lys fra kjøkkenvinduene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 19. desember 2020 #2344 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Pluss med en sirkelleilighet er at det alltid er sol et sted. Hvis værgudene vil. Det forutsetter selvsagt at det ikke er bygg osv som skaper skygge. Endret 19. desember 2020 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #2345 Del Skrevet 19. desember 2020 Godt forslag, men jeg tviler på at det er til koks. Det har kanskje noe med balansen å gjøre i rommene? Hvis det runde rommet ikke hadde vært der, så hadde alle veggene måtte møtes i midten og det hadde det blitt litt problematiske rom av...tror jeg. Egentlig et litt fint og stille rom i midten...vinduer gir gjennomtrekk i hele leiligheten og det rommet er antagelig svalt og godt om sommeren. Et meditasjonsrom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 19. desember 2020 #2346 Del Skrevet 19. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Godt forslag, men jeg tviler på at det er til koks. Det har kanskje noe med balansen å gjøre i rommene? Hvis det runde rommet ikke hadde vært der, så hadde alle veggene måtte møtes i midten og det hadde det blitt litt problematiske rom av...tror jeg. Egentlig et litt fint og stille rom i midten...vinduer gir gjennomtrekk i hele leiligheten og det rommet er antagelig svalt og godt om sommeren. Et meditasjonsrom. Det er kjelleren på et tidligere hotell. Så tviler på at det har noe med balansen å gjøre. Det var nok ikke beboelsesrom da det ble bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 19. desember 2020 #2347 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Thildamor skrev (9 minutter siden): Det er kjelleren på et tidligere hotell. Så tviler på at det har noe med balansen å gjøre. Det var nok ikke beboelsesrom da det ble bygget. Tror kanskje det er snakk om to forskjellige leiligheter? denne (bilde 14) og denne (bilde 8) Endret 19. desember 2020 av Frida la til bildenr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 19. desember 2020 #2348 Del Skrevet 19. desember 2020 Frida skrev (1 minutt siden): Tror kanskje det er snakk om to forskjellige leiligheter? denne og denne Det kan det nok være! 😂😂 Ja, da blir det nok litt surr.😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 19. desember 2020 #2349 Del Skrevet 19. desember 2020 Thildamor skrev (Akkurat nå): Det kan det nok være! 😂😂 Ja, da blir det nok litt surr.😂😂😂 Fort gjort det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2020 Forfatter #2350 Del Skrevet 20. desember 2020 Haha...der ble det orden i sakene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2351 Del Skrevet 20. desember 2020 Gulvplanke skrev (På 19.12.2020 den 10.16): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=146695073 Kan denne være lovlig å bo i? Ser kun vinduer på kjøkkenet! Prisen er jo veldig lav for Frogner og ok standard, men kan man bo i en leilighet med så få vinduer? Den befinner seg nok i en gråsone. Legg merke til at stua er merket som "innredet rom" og soverommene er "alkover", sannsynligvis fordi de ikke er godkjente som beboelsesrom pga manglende vinduer. Personlig hadde jeg ikke orket å bo der. Anonymkode: dd076...0ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalini Skrevet 20. desember 2020 #2352 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den befinner seg nok i en gråsone. Legg merke til at stua er merket som "innredet rom" og soverommene er "alkover", sannsynligvis fordi de ikke er godkjente som beboelsesrom pga manglende vinduer. Personlig hadde jeg ikke orket å bo der. Anonymkode: dd076...0ed Derfor den relativt lave prisen. Leilighet uten godkjente soverom, er ikke attraktivt. Leilighet med nesten ingen vinduer er en dårlig leilighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 20. desember 2020 #2353 Del Skrevet 20. desember 2020 9 minutter siden, frysja said: Derfor den relativt lave prisen. Leilighet uten godkjente soverom, er ikke attraktivt. Leilighet med nesten ingen vinduer er en dårlig leilighet. Den er vel mest egnet som arbeidslokale for utøvere av verdens eldste yrke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2354 Del Skrevet 21. desember 2020 T-Rex skrev (På 20.12.2020 den 16.58): Den er vel mest egnet som arbeidslokale for utøvere av verdens eldste yrke. Ikke så my jaktterreng der, vel? Verdens eldste yrke er faktisk jegeren. Anonymkode: 9b190...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 21. desember 2020 #2355 Del Skrevet 21. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke så my jaktterreng der, vel? Verdens eldste yrke er faktisk jegeren. Anonymkode: 9b190...c9a På beste vest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2356 Del Skrevet 21. desember 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke så my jaktterreng der, vel? Verdens eldste yrke er faktisk jegeren. Anonymkode: 9b190...c9a *Woosh* Det er et uttrykk. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Oldest_profession_(phrase) Anonymkode: 3a6d1...9b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 24. desember 2020 #2357 Del Skrevet 24. desember 2020 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=198847844 Dette var fint! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 24. desember 2020 #2358 Del Skrevet 24. desember 2020 Gulvplanke skrev (5 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=198847844 Dette var fint! Det ser ut som en institusjon, både utvendig og innvendig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. desember 2020 #2359 Del Skrevet 24. desember 2020 Vet ikke om denne her har vært linket til før: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202412556 Fascinerende farge på noen av veggene synes jeg Det står «usjenert hage» men det ser da ikke sånn ut på bilde 3? 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2360 Del Skrevet 24. desember 2020 Gulvplanke skrev (9 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=198847844 Dette var fint! Jeg HATER den perioden, så jeg greier ikke se at det er fint (liker verken møblet eller hus fra den tida). Men jeg ble veldig forvirret over hvordan man skal komme seg inn i denne sokkelleiligheten, må leieboer gå gjennom boligens hovedinngang? Det hadde jeg syntes vært veldig ubehagelig! Peanut skrev (2 timer siden): Vet ikke om denne her har vært linket til før: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=202412556 Fascinerende farge på noen av veggene synes jeg Det står «usjenert hage» men det ser da ikke sånn ut på bilde 3? 😬 Uuuuh nei det ville jeg ikke kalt usjenert. Og jeg har en migrene på vei, og den ble IKKE bedre av de fargene! Verst var bilde 15, hvor flisene og den grønnfargen i bakgrunnen klæsjer totalt. Anonymkode: 3aaec...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå