Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 19.4.2019 den 21.27, Hoppetaujenta skrev:

Det er visst ikke solgt ennå...det var "veldig merkelig". :fnise: *not*
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=134640866
866_553967466.jpg

Tror jeg hadde følt meg som en dronning av å bo der, jeg. Det er ikke for de som liker nordisk minimalisme helt klart, men må det være det da? Også er jo ikke alle statuene og interiøret med. 

Anonymkode: aa37e...882

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg hadde følt meg som en dronning av å bo der, jeg. Det er ikke for de som liker nordisk minimalisme helt klart, men må det være det da? Også er jo ikke alle statuene og interiøret med. 

Får helt klaus.

Anonymkode: 9dad0...b7e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det største problemet for denne leiligheten er boligen den er plassert i og beliggenheten. Hadde det vært i et lite slott/herskapsbolig med fin plassering, så tror jeg de hadde funnet en kjøper. Men det er en del av et sameie, med flere andre leiligheter i et hus som ser helt ordinert ut utvendig. Nærmeste nabo er en stor parkeringsplass til en Joker butikk. Det er langt fra noe fasjonabelt området. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hulderen skrev:

Det største problemet for denne leiligheten er boligen den er plassert i og beliggenheten. Hadde det vært i et lite slott/herskapsbolig med fin plassering, så tror jeg de hadde funnet en kjøper. Men det er en del av et sameie, med flere andre leiligheter i et hus som ser helt ordinert ut utvendig. Nærmeste nabo er en stor parkeringsplass til en Joker butikk. Det er langt fra noe fasjonabelt området. 

Og hagen er bare plen... Kan hende jeg er for vant til England, men jeg blir så provosert over nordmenn som har store hager og det er bare plen med kanskje et par husker. Det er ikke en hage!

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hagen er bare plen... Kan hende jeg er for vant til England, men jeg blir så provosert over nordmenn som har store hager og det er bare plen med kanskje et par husker. Det er ikke en hage!

Anonymkode: 3aaec...330

Det har du helt rett i, «hagen» står heller ikke i stil! Legg også merke til bilde nr 57. De er ingen skjermng mot trafikken forbi. Bare et nettinggjerde. En hekk, eller i det minste et plankegjerde som skjermet ville gjort underverker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Bortsett fra at det var altfor gjennomsiktig og litt lite "samlet", så likte jeg egentlig godt innsiden. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke flisgulv annet enn i yttergang. For mye skråtak i for mange rom. Veldig merkelig løsning med skapene i ene soverommet, de har skåret til "skapdører" på noen av skapene, men ikke alle? Ser rart ut. Huset gir meg ikke gode vibber heller. 

Anonymkode: f8802...da6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, inne var jo det huset ikke spesielt ille. Liker heller ikke fliser men det er smakssak. Men utvendig, hva er det for noe. Virker sammensatt av tilfeldige moduler. Uten å tenke på ferdig resultat. Også står det at det er arkitekttegnet. Hvordan kan en arkitekt tegne noe sånn og være fornøyd med jobben sin..

Anonymkode: fdddf...f39

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=150500749

Et nydelig hus synes jeg. En bør enten ha bil eller være glad i å gå bakker for å bo der :) Men utsikten er jo fantastisk :)

Anonymkode: be8ff...478

Utrolig fint hus! Likte både kjøkkenet, vaskerommet og badet! Bare synd at det er i feil sted av landet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjendis selger huset sitt, vet ikke om ski-tredemøllen følger med: 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=169704694

Anonymkode: f8802...da6

Å fytti, noe så grått! Hva er det med ham, er han livredd farger? Utvendig ser huset ut som om noen har lekt seg med duplo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hulderen skrev:

Å fytti, noe så grått! Hva er det med ham, er han livredd farger? Utvendig ser huset ut som om noen har lekt seg med duplo.

Sprekt hus synes jeg! Lett å male noen vegger inne. Stort og luftig.

Anonymkode: abace...b0d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...