janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 22. mars 2011 Tusen Takk Frigg, Mia og D.O.A Er glad jeg fikk ta prøvene med engang og bli ferdig med det. Var litt rart at det var "mitt" korps som var markører og del av de va sensorer, men der var en hovedsensor som var utenifra, så det gikk jo rett for seg. Oppgavene jeg fikk på den praktiske øvelsen var: Pulssårblødning, HLR og sideleie. På sideleie var det F.R som var markør og han begynte å smile når jeg satt i gang, så jeg ble litt satt ut. For å gjøre alt mer innviklet så er F.R da "eks svogeren" til T.. haha, han vet sef. ingenting om at T kommer hit til meg i helgen. Jeg var vanvittig nervøs for å vite resultatet på teorien, men F.R sa at han kunne hjelpe meg å lese og pugge om jeg strøk, men jeg skal virkelig ikke flørte med han, nå må jeg skjerpe meg!!! Ellers var jeg på årets første seriekamp med Aafk i går.. Det ende tragisk nok i tap, så jeg var rimelig sur i går kveld.. Og jeg har hatt min første "krangel" med T.. Han er da hardbarka RBK supporter og jeg hoverte alt jeg kunne når de tapte mot brann på søndag, så da fikk vi litt av en diskusjon, det var nok litt min egen feil siden jeg virkelig var ovenpå. Man kødder ikke med hardbarka suppportere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #82 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja enn at RBK tapte?!?!?! Tragisk! Når begynner du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 22. mars 2011 Jepp, vi krangla faktisk om fotball! :gjeiper: Begynne i røde kors mener du? jeg er "kun" kvalifisert til å være sanitetsvakt, så regner med jeg begynner så fort foten er klar og at de får et arrangement.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #84 Del Skrevet 22. mars 2011 Ok. Når kan du begynne å være med på leteaksjoner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 22. mars 2011 Det blir når eg har tatt barmark-kurs, og det kurset blir ikkje før til høsten.. Eg får være med på leiteakjoner, må ha på meg "opplæringsvest" og egentlig bare være der å observere og se hvordan de gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #86 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er frivillig arbeid ikke sant? Du får ikke noe betalt for det? Det er vel sånn at om du jobber og blir kalt ut til leteaksjon så får du fri fra jobb med lønn den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 22. mars 2011 #87 Del Skrevet 22. mars 2011 Du er så flink som velger å gjøre noe slikt Janne, kjempe inspirerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja er firvillig arbeid, arbeidsgiver har lov å sei nei til at jeg kan fare fra jobb, det kommer an på bemanninga som er på jobb.. Men går får jeg gå fra jobb, så blir jeg ikke trekt i lønn nei. Betaler 300 kr i året og må betale 300 kr for kledene, resten av klærna betaler korpset.. Søt du er D.O.A. En fin måte å bli kjent med nye folk på. Har du slettet dagboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 22. mars 2011 #89 Del Skrevet 22. mars 2011 Høres ut som et veldig greit opplegg Slettet boken ja, ble litt mye som skjedde for tiden så fant egentlig ut at jeg hadde lyst på en liten pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #90 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er kjempefint at du til være med på sånt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja jeg prøver å ser hvordan jeg liker det, kan ikke uttale meg så masse om det akkurat nå. Men virker som en helt greit gjeng, og jeg jobber jo sammen med to av de, så kjenner iallefall noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #92 Del Skrevet 22. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 22. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 22. mars 2011 For en lite effektiv dag... Burde gjort ganske mye, men sofaen tviholder meg fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 22. mars 2011 Åååå jeg har så hjemlengsel Har fått 5 mms'a med bestis i dag av nydligaste babyen.. hun må bare verdens vakreste!! :hjerte: Jeg vil hjem å holde henne og kose masse!!! Dere har kanskje noen gode tips til hva jeg kan kjøpe? vil kjøpe noe unikt, til mor og far og til barnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #96 Del Skrevet 22. mars 2011 Hmm.. unikt er litt vanskelig.. Til mor og far ville jeg kanskje gitt noe som det står mor eller far på? Vi kjøpte ei lue til en guttebaby for noen måneder siden som det stod I love dad på. Det ble faren veldig glad for Jeg ville ikke kjøpt klær i str 62-68. "Alle" gjør det. Det er bedre å kjøpe noe som er litt større som man kan bruke senere. Man vokser jo uansett inn i klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 23. mars 2011 Det var en god ide å kjøpe noe med mamma og pappa på, det har jeg ikke tenkt på Ganske dårlig dag, jeg verker noe inn i !"¤¤&%#¤& i foten, blir det værre blir det legevakt på meg... Når tid skal ting bli bedre!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mars 2011 #98 Del Skrevet 23. mars 2011 Håper det snart blir bedre! Synes det begynner å bli på tide nå jeg også. Du har hatt vondt lenge nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja får håpe legen har noe vetig å si neste uken, tror nok jeg kommer til å slite med dette i noen mnd fremover... Er virkelig ikke verdt operasjonen dette her! har en ekkel følelse på at det hele er mislykket ------------------------------------------------------------ En av mine nærmeste venniner sliter så vanvittig med angst innimellom, får helt vondt av henne. Siden dere er så gode med tips, så håper jeg dere har noen ideer til hva jeg kan gjøre for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2011 #100 Del Skrevet 25. mars 2011 og jeg har hatt min første "krangel" med T.. Han er da hardbarka RBK supporter og jeg hoverte alt jeg kunne når de tapte mot brann på søndag, så da fikk vi litt av en diskusjon, det var nok litt min egen feil siden jeg virkelig var ovenpå. Man kødder ikke med hardbarka suppportere Ja enn at RBK tapte?!?!?! Tragisk! Jepp, vi krangla faktisk om fotball! :gjeiper: Bare for og dele det vakre budskapet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå