Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... søte dere er :)

Øredobben fann jeg da igjen, var hull i lomme i buksa, så den hadde fart inn i foret..

Er nå i hjembygda, og datan er ikke med, derfor blir det lite oppdatering her i fra..

Håper dere alle har det supert :kos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også har det fint Janne! :klem:

Bra at du fant igjen øredobben din da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Håper du koser deg masse, og så bra at du fant igjen øredobben, er så ergelig når man mister ting som er så smått!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte kvinner! Gratulerer med kvinnedagen :smilyblomst:

Jeg er nå tilbake i aktiv sykmelding. Var på sykehuset i går, og det var en nedtur! ble kvitt gipsen, men går nå med skinner, den skal være på i 6 nye uker!! jeg får belaste foten med mac 15 kg, hvordan i alle dager skal jeg vite hva 15 kg belatsning er da? Litt oppgitt, men må se det positive i det..

Nå må jeg innom å snoke i dagbøkene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Gratulerer med kvinnedagen Janne! :klem:

Så kjedelig med ny sykemelding, men hvis det gjør at du blir helt bra så er det vel greit i lengden (hvertfall når du er helt ferdig med både sykemelding og krykker!)

:kose: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får satse på at det blir bra ja, det vet man ikke helt før om 1 år.. Men ting er litt bedre enn i går.. Jeg kan berøre foten i gulvet, jeg har dusjet tre ganger på et døgn (hurra for at jeg kan dusje foten igjen!!!) og jeg kan kjøre bil :)

Det har begynt å snø, det passer ganske dårlig.. ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare å måke med en fot :skratte: Å koste bilen for et par cm med snø tok med da 20 min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper bare foten klarer belastninga, skal bli spennende å se. Er ikke noe behagelig å berøre den i gulvet no, men har no tross alt hatt på gips i 7 uker..

Et slag i trynet igjen i går, kontroll time på sykehuset 27 april. DET er jo evigheter til. Hvorfor sier de seks uker, men gjør det motsatte?

Var lei og sint i går kveld, men pratet med T og fikk tankene over på noe annet. Fikk ringt sykehuset i dag, og fikk time 18 april i steden, men hun jeg pratet med sa jo at skinnen minst skulle være på i seks uker, så kan jo risikere å gå lenger med den. Hvorfor sier de seks uker, når det kan bli flere? som person er jeg veldig innstillt på det folk sier, sier de 6 uker, ja så er det seks uker, ikke 7 eller 8...

Vel... Bestis fikk ei :babyjente: kl 12.47 i dag. Fikk melding kl 4 i natt, da var de vekk på sykehuset og det var 4 cm åpning. 4 cm åpning sier meg lite, så jeg var jo nødt å google, og leste da at det kunne man gå med i flere uker, så det ga meg lite info... men jenta kom til slutt. Har ikke pratet med henne enda, tenkte å gi henne noen dager hvile..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg hørtes lenge ut.. 4 cm åpning i flere uker? :daane:

Åpningstida er jo ikke akkurat behagelig... :riste:

Så kos med ei jente da!! :strix:

Er enig med deg at når noen sier 6 uker, så er det ikke 8 liksom.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan visst skje.. men heldigvis gjor det ikke det for bestis.

Har fått mange bilde av den nydaligaste jenta, hun er bare perfekt! :rodmer:

Navnet er ganske uvanlig: Salena, likte det godt jeg da :)

Vurderer sterkt å fare å besøke de i morgen, minuset er jo det tar ca 2,5 t en vei, og jeg er usikker på om foten klarer å kjøre så langt :(

Ellers var jeg på fest i går, EDRU! første festen der jeg har vært edru, men det gikk nå bra det og. Møtte en som jeg har sms'et litt med, satt med han i noen timer, han var ganske så beruset, men det var koselig. Jeg har ingen planer om å blande meg inn i en 3. gutt :gjeiper: Men jeg ser mer og mer at T ikke er min type, han i går derimot kunne jeg hadde det mye gøy med. Er glad jeg var edru, ellers så kunne jeg fint ha klina litt med han..

I dag skal jeg være barnevakt for tante-trollet, siden jeg da går på krykker så blir det nok til at han får holde ut så lenge han orker og kapitulerer på sofaen, har jo ikke sjans til å bære han til sengs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når eg er ganske sikker på at T ikke er min type, så overrasker han til de grader!

Fikk beskjed om at jeg hadde fått mail med han, der han da spiller gitar og synger The Flood med Take that, herregud så romantisk :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke! Helg har fått en ny betydning etter jeg begynte å jobbe forrige uke, (selv om jeg kun jobber 5timers dager)

I dag er det tre møter, men ååååå så deilig å være tilbake i jobb! hadde bare glemt litt hvor mye jobb det var når jeg satt i går kveld for å skrev de siste skjemaene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg da meldt meg inn i røde kors, og skal på kurs hele helgen, skal ta grunnkurs førstehjelp.. I dag hadde vi tre timer, det er så vanvittig mye å huske at jeg er spent på hvordan prøven neste uke skal gå.. men, men.. tar det som det kommer..

Hører enda mye på sangen som T har sunget inn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sang da! :strix: Det er så koselig!! :nigo:

Røde Kors ja. Sånn at du kan bli tilkalt ved leteaksjoner, uhell osv?

Det førstehjelpskurset er iallefall bra å ha med seg!

Man savner vel jobben etter å ha vært borte ei stund ja. Selv om det er godt å ikke være på jobb en periode så vil man jo alltid tilbake. Om man trives selvsagt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det kurset blir jeg kvalifisert til å være vakt på arrangement, for å delta på leteaksjoner og slikt trenger jeg barmark kurs, det tar jeg nok etterhvert...

Akkurat når ting går bra, så ringte min x F, vi pratet i vel en time og det gikk overraskende bra.. God kjemi og praten gikk i ett. Tror faktisk jeg virkelig er over han og er klar for nye eventyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...