Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søtinger :hjerte:

Er i livet! er bare så mye som skjer om dagene, er vanvittig å gjøre på jobben, utdrikkingslag til helgen, og vært en del sosial.. Har det helt fint!! Vært en god del sammen med FR, koser meg sammen med han og tenker lite da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrikkingslaget er blitt avlyst pga for lite folk. Vi har flyttet det til 18 juni. Passer meg egentlig bra, er sliten og jeg får da tilbringe helgen med FR. Han har endelig frihelg.. Så i kveld blir det ut dit å spise middag og sikkert se en film. I morgen skal vi sta å klatre utendørs.. aldri gjort det før, håper foten tåler det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg er ganske dårlig på å besøke dagbøkene deres.. Men er ikke så mye hjemme for tiden.. Hegen nærmer seg slutten, og den har jeg vel egentig tilbragt med FR. Var med ei vennine i noen timer i går, mens han sprang(!!!!) seg en fjelltur..

Treng synspunkt fra dere: er det greitt å involvere seg med en som har holdt på med ei ganske nær vennine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvordan det forrige forholdet ble avsluttet og hvordan forhold din venninne føler/tenker ang han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at det ikke gjør noe at jeg blir kjent med han..

De er ikke lenger venner, det var ikke den beste avslutninge, og Jeg skjønner begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å våkne uthvilt på en mandag!! Brukte gårsdagen til å sove og få komme meg frempå. Har blitt altfor lite søvn den siste uken.

Har funnet ut at jeg må slutte å tenke. Ta ting som det kommer med FR, er jo ute etter å få meg gutte-venner.. jeg skal slutte å kline rundt og heller ta ting helt med ro..FR vet det meste om både B og K, han virker å være en jeg kan stole på og en som jeg kan prate med det meste om..

Nå er det straks seinvakt og jobb, etter det skal jeg endelig trene igjen!!! når jeg faller ut av treningen så gjør jeg virkelig med stil og blir vekke i flere uker..

Etter trening er det hjem å dusje også røde kors møte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg tatt det veldig med ro ang FR.

Sånn som jeg tenker så skal det veldig mye til for at jeg hadde syntes det hadde vært ok hvis en venninne av meg skulle holde på med/bli sammen med en jeg tidligere har holdt på med, spesielt hvis det ikke endte i vennskap.

I mine øyne er det og stor forskjell hvis en venninne av meg falt ordentlig for en tidligere flamme av meg og hun var sikker på at dette var mannen med stor M, enn om det var mer vagt og usikkert. Jeg tror jeg hadde hatt lettere for å godta det hvis jeg så at venninnen min var hodestups forelska, da hadde det ikke vært så vanskelig å sette mine egne meninger og tanker om fyren til side.

Jeg synes det er veldig koselig å se at du har det bra, for det virker som om du har det mye bedre nå, både med og uten FR. Men samtidig når jeg leser om deg og FR så tenker jeg og at det ikke er veldig lenge siden du holdt på med B og K, og jeg tenker automatisk at det kan være en god ide og bremse litt ned, spesielt siden FR virker litt mer komplisert ift. historien med venninnen din osv.

Men til syvende og sist så er det bare du som kan finne ut av om det er riktig for deg å fortsette med FR og om det kan lede til et forhold hvis det er det du vil ha?

Jeg vet hvertfall at jeg heller ville droppet en gutt for en venninne, hvis jeg var usikker på om det kom til å lede noen vei og det kunne skadet mitt forhold til venninnen min.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte ord D.O.A.. Og du har helt rett, jeg har jo vært betatt av to andre gutten iløpet av noen mnd.. Så er enig i å bare roe alt helt ned.. Men å fortsette å treffe FR gjør jeg garantert, som en venn! har vel vært ganske klar på at det er vennskap jeg er ute etter..

Over til noe helt annet!

Jeg ble da kalt inn til styrer i dag, og fikk litt sjokk. Hun lurte på om jeg egentlig trivdes på jobb, det såg ikke slik ut. Jeg gjorde ikke så god jobb som jeg har brukt å gjort, og det såg ut på hele meg at jeg mistrivdes..

Jeg mistrives vel ikke, men jeg syns det er vanvittig med jobb, og tiden strekker ikke til. At det står foreldre på ene kanten, styrer, kommunen på andre siden, mens det viktigeste er jo barna.. Hun kunne skjønne at jeg hadde hatt et tøft år med samlivsbrudd og operasjon..

Jeg er begynt å tvile på om bhg virkelig er noe for meg, man stresser rundt og jobber ræva av seg for lite lønn.. vet ikke helt om det er verdt det, men så har du barna da, som gir deg sååååå mye :rodmer:

Skal se etter sommerferien hvordan ting er da, har jeg samme følelsen så kommer jeg nok til å se meg om etter noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du tenker deg om når det gjelder jobben. Jeg er drittlei av å jobbe i barnehage og driver å søker nye jobber. Men nå er det utrolig lite jobber på markedet.

Jeg tjener heldigvis bra der jeg jobber, og må nok desverre gå ned i lønn hvis jeg bytter jobb. Men heller det og ha en jobb jeg trives meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid stått på og gjort mye på jobben.. Men i det siste har jeg holdt litt igjen, jeg fann ut at man jobber jo en god del gratis og når de er så gjerrige på avspasering og mye annet så gidder f*** ikke jeg heller å gjør så vanvittig mye.. Man kan være så snill og god man bare vil, men når alt kommer til alt så teller det ikke. Da er de bare blitt vant til at det du gjør, og når man begynner å gjøre "kun" det nødvendige, så blir de sure og mener man har mistet motivasjon osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå er tydeligvis litt hissigpropp i kveld :fnise:

Jeg kunne da tenkt meg å jobbe innenfor ungdom og rus, men jeg er da utdanna førskolelærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi (jeg, FR og en felles kompis) bestilt oss suite med boblebad første helga i september, det må jo bare bli gøy :)

Det er NM i førstehjelp rødekors, så vi ska inn å se og observere. De andre skal ligge på pensjonat, men vi skal kjøre stil :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er herlig å ha noe å se frem til!!

Tror dette blir en herlig sommer :) Skal være forlover 2 juli, blir noen dager hjemme da, så blir det nok noen dager her. Så er vi 3-4 stk (blant annet FR) som skal ta hurtigruten til bergen, kose oss i boblebadet og drikke strawberry daqueri, spise middag i bergen for å ta hurtigruten tilbake.. Dette tar da ca et døgn..

Så er det festival, og første uka i august reiser jeg og FR til amsterdam.. og 18 august skal jeg og FR på bigbang og lissie konsert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at det kan se slik ut, men jeg tror faktisk ikke det skjer noe..

Jeg er overhode ikke klar til å innvolvere meg med noe ny.. Det med B har tatt knekken på meg. Men ja jeg trives godt i selskapet til FR, men den kjemien jeg hadde med B har jeg enda ikke opplevd.. vel den har jeg da aldri opplevd med noen andre, ikke med x'en engang som jeg da var sammen med i 8,5 år..

Er bitter enda på B, så har ikke tenkt å involvere meg med noen før jeg er kommet over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...