janne84 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #101 Del Skrevet 25. mars 2011 Sorry Marianne! jeg hører ikke på søppel Da er det ikke mange timene til T kommer, er vel ca kl ti i kveld, jeg er så nervøs at fy faen! vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. mars 2011 #102 Del Skrevet 25. mars 2011 Oi dæven!! Skal tenke på deg i kveld Janne! Jeg skal for dere to! Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 25. mars 2011 Takker! skal drikke jeg og, når vi har fått parkert bilen, funker ikke å gjøre dette her i edru tilstand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. mars 2011 #104 Del Skrevet 25. mars 2011 En av mine nærmeste venniner sliter så vanvittig med angst innimellom, får helt vondt av henne. Siden dere er så gode med tips, så håper jeg dere har noen ideer til hva jeg kan gjøre for henne? Kan du si litt mer om hva slags type angst og hvordan hun reagerer når hun har angst? Når jeg har mine angstperioder så er det beste å bare få snakket med noen og vite at folk er der for meg. Jeg må på en måte ha en bekreftelse på at jeg er verdt noe og at folk faktisk vil ha noe med meg å gjøre. Men det er jo ikke sikkert at det er det hun vil høre, for det finnes så mange typer angst. Men det aller viktigste er i alle fall å IKKE si at hun skal skjerpe seg og ta seg sammen. Det er kanskje noe av det værste en person med angst kan høre. FOr det er faktisk ikke bare å ta seg sammen når man har det slik. Men hvis du skriver litt mer om hva slags angst hun har så kan jeg kanskje si litt mer. Send en PM hvis du ikke vil skrive det her. Takker! skal drikke jeg og, når vi har fått parkert bilen, funker ikke å gjøre dette her i edru tilstand... Oi, det er i helga det skjer ja Det går nok bra skal du se Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 25. mars 2011 Sende deg en pm seinare Frigg... Da skulle T bortimot vært her, men flyet er forsinket.. Blir jo bare mer og mer nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. mars 2011 #106 Del Skrevet 25. mars 2011 Spennende Du får prøve å kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mars 2011 #107 Del Skrevet 26. mars 2011 Så spennende Janne! Lurer på hva dere driver med nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2011 #108 Del Skrevet 26. mars 2011 Gi oss en liten rapport fra helga, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. mars 2011 #109 Del Skrevet 26. mars 2011 Så spennende Janne! Lurer på hva dere driver med nå jeg.. Gi oss en liten rapport fra helga, da! hun har jo ikke tid til å skrive her inne nå da Håper dere koser der og at det ikke blir helt katastrofalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mars 2011 #110 Del Skrevet 26. mars 2011 Venter spent på at Janne får tid til å stikke innom igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 27. mars 2011 Venter dere enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. mars 2011 #112 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Ja! Nå må du ikke holde oss på pinebenken mer! Å så bare stikker du ut av boka igjen. Du altså Endret 27. mars 2011 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 27. mars 2011 #113 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg håper du har koset deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 28. mars 2011 Var helt utslått i går, og det ble en del tyting i tlf, så unnskyld for at det ikke ble rapport, men nå kommer den... Vel fredag var her da snøstorm, så flyet var forsinket, nå han endelig komt var jeg så jævlig nervøs at fy faen! det ble en klem, men påføllende setning fra meg "fare hjem å drikke oss fulle nå da?" Berusa ble jeg, og vi satt lenget og pratet, merker fort at han ville mer enn meg, for han satt seg nærmere og nærmere. Jeg var ganske tydelig på at det som skjer er uten noen som helst forpliktelser fra min sin side.. en god del klinings, sovnet vel ikke før i 5 tiden. Etter 4 timer med søvn så våknet jeg og var ganske så redusert, låg og slappet av i sengen en god stund. Deretter frokost og på akvariet. ALDRI gå på akvariet fyllesyk, fisker som svømmer i sirkler og dybdesyn i tankane er ikke til å anbefale. Deretter var det hjem å slappe av på sofaen før vi fikk besøk av ei god vennine og mannen hennes. Vi spiste god mat, såg fotballkamp og spilte kort. Han har hele tiden drevet å strøket på meg og kost en del, var for nærgående for meg. Men han er flink å massere og pjuske med håret Lørdagsnatten ble det enda mer klinings og litt tafsing, men ikke direkte sex. Søndag var det sofa og film før jeg kjørte han til flyplassen. Status nå er at han er tiltrukket og betatt og jeg er ikke. Han er ikke min type i det hele, men han er en kjempe koselig fyr som vil gjør ei dame lykkelig en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 29. mars 2011 #115 Del Skrevet 29. mars 2011 Er du glad for at du ikke er betatt av han? Eller er du litt delt? Jeg tenker at hvis jeg hadde vært i din situasjon, så hadde det kanskje kjentes litt deilig å faktisk vite hva jeg selv føler om situasjonen, ikke gå å lure (om du skjønner hva jeg mener). Men jeg håper det var en hyggelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2011 #116 Del Skrevet 29. mars 2011 Høres ut som en trivelig helg i det store og hele da. Greit med litt tafsing også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 30. mars 2011 Han kommer til å gjer noken lykkelig en dag, tvila sterkt på at det blir meg... Han irriterte meg litt, men vi har fått prata ut i dag.. Han er for pågående og da får eg "noia".. han la meir i det enn det eg gjor, litt kommunikasjonssvikt sida det blei en del tafsing, så da la han meir i det enn eg... Litt mindre kommunikasjons med han enn før, men er enda daglige sms og chatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 2. april 2011 Er så vidt begynt å små trene litt igjen, for lov å sykle uten belastning, så er jo begrenset hvor mye trening jeg får ut av det, men er bedre enn ingenting.. Føler meg som en flodhest og har lagt på meg en del siden januar. Burde vel kanskje ikke bli sjokket over det siden jeg stort sett har lagt på sofaen i tre mnd og sluttet å røyke opp i det hele.. Selvtilliten er på bånn, og jeg tok det opp med legen når jeg var med han. Han sa jeg ikke var overvektig nok til å få noe form for piller, men at det var trening og kosthold som måtte til. DET er jo egentlig jeg og klar over. Men syns ikke jeg har hatt så vanvittig gale kosthold, men må bare blir strengere. Selvtilliten tar knekken akkurat nå, orker ikke å se på meg selv.. Håper virkelig denne følelsen går over!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. april 2011 #119 Del Skrevet 2. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 3. april 2011 Takk Nott! Notis til meg selv: - Panini på shell natt til lørdag er ikke lov - Kebaba fra sjappa natt til søndag er ikke lov - Mcflurry fra Mc'ern med alt av topping på søndag er ikke lov :kjefte: Selvdisiplin eksisterer tydeligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå