Spiralis Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #261 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jo da. Har hatt en fin dag. Ikke vært så mye utenfor døra. Stort sett holdt på med gjøremål hjemme. Fått rydda, kasta og organisert ganske mye i kjellern, kjørt et par vaskemaskiner, kosta løv fra terrassen. Alt i alt godt fornøyd. .... har en kurv med nyvaskede sokker jeg må sortere og parre... Møkkaoppgave! Skulle egentlig gå en lamg tur, men har blitt sittende å følge med på alt om Gaddafi. Tror jeg får sette meg på romaskinen snart så jeg får litt trim i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gjeeeeeesp! Makan så trøtt jeg er! Slått av vekkerklokka to dager men det er bare tøv. Jeg snur døgnet øyeblikkelig. Jeg har tenkt og har videreutviklet en ide jeg fikk i sommer om en vedkasse laget av sammensveisede kraftig blikk/tynne jernstaver, med rusten overflate... eller svartsotet. Satt og tegnet på den i går. Tror jeg skal lage modeller i papp for noen av ideutkastene. Jeg er ikke så flink til å tegne og jeg liker mye bedre å forme ting tredimensjonalt. Har en symmetrisk, litt organisk design. Har en veldig industriell, irregulær, kantete og rå design. .. og en moderert og litt avrundet utgave av den industrielle designen. ... Tror jeg får la ideène modne litt og lager modellene en annen kveld. Jeg benyttet et lokalt blikkenslagerverksted for å få laget en del til hyttepipa i fjor, så jeg vet at de kan lage ting for meg, bare jeg klarer å få til noe jeg er fornøyd med selv. Skulka treninga i går på tross av alle gode intensjoner. Fikk unna mye i heimen i går så jeg skal tilbringe fredagen utenfor huset. Først skal jeg kose kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. oktober 2011 #263 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ha en fin fredag Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 21. oktober 2011 Ha en fin fredag Spiralis. Til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. oktober 2011 #265 Del Skrevet 21. oktober 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 21. oktober 2011 God helg Skål til deg også Blir nok ikke noe på meg i kveld. Skal først ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #267 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mmmmm har traktet kaffe av kokekaffe i dag. Deilig! Lenge siden jeg har husket drømmene mine, men i dag drømte jeg på morgenkvisten. Det var ikke noen fin drøm,. Det var ikke et mareritt, men en slags skummel triller. Jeg var ikke med i drømmen selv. Var bare publikum... og hadde klart en følelse av å være publikum til en film. Jeg fulgte en liten gruppe tilfangetatte inn i et fengsel i et slags neofacistisk samfunn. De ble tatt opp en heis til et rom hvor det var bittesmå enkeltmannsceller med tykke polerte ståldører. Cellene var ikke mer enn en akkurat ståplass. Jeg så deler av «spionen som elsket meg» i går og akkurat det polerte stålet og fargetonene kjenner jeg igjen fra den filmen. Sikkert litt av det som dukket opp i drømmen. Skummel, men spennende drøm. Skal på pub med en av kompisene tidlig på kvelden. Før det skal jeg besøke den andre kompisen. Får prøve å lokke med han også, selv om jeg tviler på at han kan. Vet ikke helt hva ellers jeg skal gjøre i dag. Skulle hatt en ekstern harddisk så jeg får tatt backup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2011 #268 Del Skrevet 22. oktober 2011 For en drøm! Jeg synes det kan være ekkelt med sånne drømmer, for følelsen man hadde i drømmen sitter i kroppen ut over dagen. Vanskelig å riste av seg, liksom. Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2011 #269 Del Skrevet 22. oktober 2011 Æsj! Sånne drømmer er ikke noe å trakte etter. Håper du får en fin dag sammen med kompisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 23. oktober 2011 Stille morgenstund. Litt småruskete etter turen ut i går. Tror det blir en sløv formiddag men jeg skal prøve å få saget opp noen planker i kjellern litt etter litt. fint høstvær ute og mildere enn i det siste. Går nok en lang tur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. oktober 2011 #271 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #272 Del Skrevet 24. oktober 2011 Den gikk fort unna denne mandagen. Var gigantisk morratrøtt til langt på dag. Dagen slutta heldigvis mer energisk enn den startet. Spiste suppe fra i går til middag. Gikk tur etter middag. Tok noen bilder, men det var ikke så mange som stakk seg ut som verd å ta vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2011 #273 Del Skrevet 25. oktober 2011 Håper du har hatt en fin tirsdag så langt Har du vært mye ute og kjørt cab etter at du kjøpte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2011 #274 Del Skrevet 25. oktober 2011 En skvett fjøskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #275 Del Skrevet 25. oktober 2011 Håper du har hatt en fin tirsdag så langt Har du vært mye ute og kjørt cab etter at du kjøpte den da? Tirsdagen har gått bra. Hadde den store fornøyelse å kunne gi folka mine en del gode nyheter på avdelingsmøtet. Jeg jobber litt med å roe tempoet på meg selv. Suger ræv å skulle begrense seg, men jeg pådrar meg hodepine slik jeg kjører på, så det er bare å begrense seg. Folka mine responderer desuten bra på den litt mindre intense Spiralis, så man får ikke nødvendigvis folk til å yte bedre ved å presse seg selv og andre hardere. I og med høst så har jeg ikke kjørt cab med taket nede noe særlig. Har hatt med en kompis og nevøene på prøvetur med taket nede. yngste nevøen fikk trykke på kanppen som får taket til å folde seg sammen. Han har allerede påberopt seg retten til å arve den. En av grunnene til at jeg byttet bil var at jeg tidligere pendlet tre mil hver vei på jobb. Nå har jeg ti minutter å gå på jobb, jobber i sentrum og har Rimi hundre meter bortenfor heimen. Derfor bruker jeg nesten ikke bilen og da passer det fint å bytte den 20 år gamle pendlerbilen med noe litt mer snertent. Blir sikkert litt mer bilkjøring til våren. Er i gang med nitid utvelgelse av hvilken musikk som skal få ha adgang til bilanlegget når bilen freser nedover motorveien til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2011 #276 Del Skrevet 25. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #277 Del Skrevet 26. oktober 2011 Denne dagen gikk fort. Fin dag. Gikk og smilte det meste av ettermiddagen og tok litt tidlig fri. Laksekaker på menyen i dag. Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2011 #278 Del Skrevet 26. oktober 2011 Herlig med god dag på jobb og tidlig fri attpå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2011 #279 Del Skrevet 26. oktober 2011 Høres ut som en fin dag ja. Og laksekaker høres godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 27. oktober 2011 Fikk den nye garasjen i går. Fint å få cab`en under tak. Litt trangere utenfor denne garasje, men klager ikke. Fikk meg en halvtime på romaskinen i går og jeg løp litt i trappa. Første gang i høst så jeg løp ikke noe mye. Har en plan om å løpe jevnlig i trappa nå som det blir kaldere og mørkere ute. Veldig kjapp måte å få opp pulsen på og lett å få seg en kort, intens treningsøkt. Slipper å drive på i evigheter. Hadde regnet med å være støl i dag, men det er jeg ikke. Da blir det nok en ny runde trappeløping allerede i kveld. Kurven med nyvaskede sokker som må sorteres og parres står urørt på syvende dagen... Jeg og den ene av komprisene prater på å gjøre noe i morgenkveld. Jeg foreslo plis på pub etter jobb ... Han foreslo joggetur! .. på en fredagskveld!? Ellers... I går satt jeg rett opp og ned i stolen og det kom over meg en helt usannsynlig trang til å gafle i meg sursild!? Fåglarna vet hvor den impulsen kom fra. Har ikke noe sursild så jeg satt der med en uforklarlig og uoppfylt higen etter å gafle i meg sursild! Har egentlig fortsatt lyst på det så jeg får vel bort å handle snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå