Gjest henriett3 Skrevet 16. oktober 2011 #641 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hva skjer yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #642 Del Skrevet 16. oktober 2011 De drepte nettet mitt... Får det vel tilbake i slutten av uka, men frem til da blir det lite aktivitet herfra. Det er så klønete å skrive fra mobilen. I mellomtida ønsker jeg at dette har blitt en puppetråd, så har jeg noe å glede meg til. Kols og klems! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 16. oktober 2011 #643 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hah! Stakkar deg da. Sender deg en klem, men ikke noen pupper dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 17. oktober 2011 #644 Del Skrevet 17. oktober 2011 Var det beste jeg fikk til..og nei, det skal ikke forestille en rumpe som baizer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #645 Del Skrevet 18. oktober 2011 Klemmer er ingenting i forhold til pupper, derfor vant uglefot. Jeg syns hele dagboka mi har forfalt.... Den er jo sånn kjedelig og teit som alle andres bok, hvor folk bare skravler. Det er åpenbart at jeg nå skrive noen flere bruksanvisninger, og legge ut noen bilder av at jeg har malt penisene mine med polkafarger osv. Jeg har jo god tid nå som nettet er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 19. oktober 2011 #646 Del Skrevet 19. oktober 2011 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 19. oktober 2011 #647 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg venter spent på de tegningene dine Yme :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 19. oktober 2011 #648 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har pupper! Men...vil du ha noen som henger eller strutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #649 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg tror nettet er tilbake i mårra. Har jeg sagt at jeg skulle legge ut tegninger? Hva slags tegninger var det isåfall? Det spiller ingen rolle hva slags pupper det er snakk om. Det er tanken som teller, og så lenge tanken er at det er pupp, er jeg helt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 20. oktober 2011 #650 Del Skrevet 20. oktober 2011 YME!! VET DU HVA? I morgen får jeg demo på melodien til sangen jeg skal begynne å spille inn om akkurat en uke! Gleder meg sykt mye! Har hørt den ufiksa versjonen av demoen i dag. Var sykt awesome! Nå føler jeg at jeg bruker din dagbok som min dagbok da, men min er så teit Så får vi håpe du får nett fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #651 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du kan bruke boka mi, siden jeg er så dårlig på å bruke den selv :gjeiper: Når tror du at du er helt ferdig med låta, egentlig? Tror du den kommer til å bli driiiitbra? Enda bedre enn "dragostea din tei" til og med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 21. oktober 2011 #652 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hahaha! Tipper den blir bra Jeg ga han som lager tekst og melodi (han jeg "holder på" med, som også er dj) frie tøyler, så vi får se hvordan det går. Men han er utrolig flink. En sang han har laget melodi til, kommer straks på radio, men jeg får ikke vite hva sangen heter, eller hvem som synger den. :gjeiper: Altså, han er slik at han nesten aldri blir fornøyd, så det er ganske sannsynlig at jeg må synge en linje opp igjen 50 ganger opp igjen, før han sier at vi skal gå på neste linje.. (Uten å overdrive!) Så det kan ta sin tid ja, men så er det jo verdt det da viss jeg kommer på radio norge liksom. Det hadde jo vært sykt fett da. Endret 21. oktober 2011 av henriett3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2011 #653 Del Skrevet 23. oktober 2011 *slenge inn en gammel tannløs pensjonist dame...hvor jeg limer TRE pakketeipbiter fast på den ene puppen og heiser den opp i skulderhøyde (les: struttepupp)...hvorpå den andre får leve sitt normale liv nede ved navlen - så kan han veksle litt på hvilken han vil kose seg med synet av i ensomme stunder* --- Kom ikke her å si at jeg ikke bidrar til levende bilder i boka di, asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #654 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sjokoladeballe: Jeg har lagd en kjempeflott tegning!! På mange måter er dette et selvportrett. Henriette: Det hadde vært veldig kult å komme på radio, så hvis du må synge om og om igjen, gjør ikke det noe. Mannen din er jo mann, og det er jo ingen hemmelighet at vi er bedre enn dere, og dermed automatisk veit hva som er best. 2shy: Hvor blir det av disse puppene?? MrsTula: Nå har jeg faktisk et bilde av kjønnet mitt i polkafarger, men jeg tror ikke jeg får lov til å legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2011 #655 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fiiin tegning. Så for meg at hele deg var laget av grønt slim nå...sånn som kan formes og dras i ustanselig uten at det går i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #656 Del Skrevet 23. oktober 2011 Njah... Nei, det går ikke, men jeg kan dra i tissefanten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henriett3 Skrevet 24. oktober 2011 #657 Del Skrevet 24. oktober 2011 Henriette: Det hadde vært veldig kult å komme på radio, så hvis du må synge om og om igjen, gjør ikke det noe. Sant det. Mannen din er jo mann, og det er jo ingen hemmelighet at vi er bedre enn dere, og dermed automatisk veit hva som er best. Hahaha.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 24. oktober 2011 #658 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sjokoladeballe: Jeg har lagd en kjempeflott tegning!! På mange måter er dette et selvportrett. Så du har dokumentert det øyeblikket du fant ut at du hadde noe rart mellom beina gjennom kunst? Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 25. oktober 2011 #659 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nå har jeg faktisk et bilde av kjønnet mitt i polkafarger, men jeg tror ikke jeg får lov til å legge det ut Hæh? Hvordan kan du si at du har bilde, men ikke kommer til å legge det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #660 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så du har dokumentert det øyeblikket du fant ut at du hadde noe rart mellom beina gjennom kunst? Vakkert. Ja, men det er jo fordi jeg ikke oppdaget det før nå på lørdagen... Jeg har aldri tenkt over å sjekke hva det er som dingler der nede. Når var første gang du utforska penisen din da? Hæh? Hvordan kan du si at du har bilde, men ikke kommer til å legge det ut? Jeg er like sjenert med pikken, som jeg er med øret, og det hender mine heldige venner får en mms hvor jeg har skrevet på pikken min, istedenfor å sende en trøtt sms... Men jeg tenker at KG sikkert ikke lar meg gjøre det, siden den liksom blei litt sånn halvveis erigert av å bli behandla mens jeg malte den Kanskje hvis jeg slenger på mye "blur" så man ikke helt kan se hva det er, om man ikke veit det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå