Kråkesaks Skrevet 10. februar 2011 #81 Skrevet 10. februar 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Kråkesaks, moderator. 3
Gjest Lebewesen93 Skrevet 10. februar 2011 #82 Skrevet 10. februar 2011 Tror ikke jeg hadde tenkt noe over det, hadde sikkert ikke lagt merke til at personen spiste en gang. Men om jeg hadde så hadde jeg ikke tenkt noe over det, folk må få kose seg uten å være redd for hva andre mener. Kan ikke folk bare få leve sitt eget liv uten å måtte tenke på hva andre synes om alt mulig rart, folk trenger mat uansett vekt å kanskje personen hadde vært ute lenge, ikke hadde med seg mat i vesken å ble sulten? Kanskje spiser ikke h*n den maten ofte, kanskje gjør h*n det, uansett så er det ingen som har noe med det å gjøre uansett
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #83 Skrevet 10. februar 2011 Helt ærlig så bruker jeg slike bilder til å føle meg bedre om meg selv som normalvektig. Jeg pleier ofte å sammenligne meg selv med andre. Ser jeg en nydelig jente blir jeg deppa, men ser jeg en stygg (les: ikke nødvendigvis overvektig) føler jeg meg litt bedre. Ser jeg en overvektig person spise junk føler jeg meg tynn. Hilsen ei jente med dårlig selvtillit.
Gjest Heloise Skrevet 12. februar 2011 #84 Skrevet 12. februar 2011 Da hadde jeg tenkt "Å fytti rakker'n nå fikk jeg også lyst på..."
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #85 Skrevet 12. februar 2011 Da hadde jeg tenkt "Å fytti rakker'n nå fikk jeg også lyst på..." Ja helt sikkert.... Med mindre du er overvektig selv 1
cecileg Skrevet 12. februar 2011 #86 Skrevet 12. februar 2011 Ja, jeg regner med at dette kommer til å bli en kranglete diskusjon, men jeg og ei venninne diskuterte dette her om dagen. Hva tenker du hvis du ser en meget overvektig person som sitter på for eksempel en bussholdeplass spiser chips eller sjokolade? At det sitter en sterk person der som vet at han/hun er stor og at han/hun blir observert og dømt av andre, men likevel er modig :-) 1
Chiyo Skrevet 12. februar 2011 #87 Skrevet 12. februar 2011 Nå er ikke jeg ekstremt overvektig. Men jeg spiser ikke forran andre mennesker nettopp fordi mange har slike tanker. Jeg liker ikke at andre skal døme meg inni hodet sitt fordi jeg spiser en cheeseburger fra mc'ern men jeg venter på bussen. Hvis jeg kjøper junkfood tar jeg det alltid med meg hvis jeg er alene. Hvis jeg er med en venn da kan jeg sitte i restauranten.
Gjest Canis lupus Skrevet 12. februar 2011 #88 Skrevet 12. februar 2011 Jeg blir litt uvel og syntes synd i personen. Og til dere som argumenterer at det kanskje er den eneste sjokoladen vedkommende spiser den uken/måneden. Hvis dere kun unnet dere EN god ting i uka/mnd, ville dere VIRKELIG spist den på en bussholdeplass? Og ikke hjemme foran tv-en med en god film og en god venninne på en lørdagskveld?
Gjest Heloise Skrevet 12. februar 2011 #89 Skrevet 12. februar 2011 Ja helt sikkert.... Med mindre du er overvektig selv Eh, hva mener du? Jeg har vært alt fra kjempetynn til ganske overvektig. Nå er jeg helt normal. Likte junk uansett størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå