Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. juli 2014 #1501 Del Skrevet 19. juli 2014 Som hva? Aldri hørt det brukt om annet enn lysstråle, og det var det Lumens far, elektrikeren, hadde i tankene... Kjenner han ikke, men vi har felles inngiftet slekt. http://snl.no/lumen%2Fanatomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #1502 Del Skrevet 19. juli 2014 Det er noen navn jeg ikke syns er noen fine, men samtidig så leser jeg navn på denne tråden som jeg kunne tenke meg å gi til fremtidig barn. Ikke ta det ille opp for de navnene jeg ikke liker: Leander Thea Veslemøy Theis Otilie Albertine Tomine Daniella Også er jeg ikke så fan av dobbelt navn, har feks hørt: Linn - Amalie Emma - Ottilie Linn - Mari May - Gøril Anonymous poster hash: 2a2dc...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 19. juli 2014 #1503 Del Skrevet 19. juli 2014 Sånn objektivt sett liker jeg mange av disse "unge mødre"-navnene, jeg, som Leander, Nathaniel, Lukas, Elias og Liam (da vi var yngre ble vi faktisk enige om å kalle den første sønnen vår Liam etter Liam Gallagher ). De er jo pene navn, alle sammen, men det er nettopp det at de er blitt så innmari oppbrukte og stigmatiserte som gjør de til lite attraktive navn for min del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laus Skrevet 19. juli 2014 #1504 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Er ikke så veeeldig imponert over følgende navn; gutten Nub.. Ja jeg har personlig møtt ham, han er forøvrig i barnehagealder. Endret 15. desember 2014 av laus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1505 Del Skrevet 4. oktober 2014 To tvillinggutter jeg vet om heter Georg Emilian og Herman Oleander. Jeg syns det første navnet til begge to er pene, men det andre navnet blir både for søtt of tungvint. Det må også påpekes at foreldrene bruker begge navnene på dem konstant. Anonymous poster hash: 81cc5...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1506 Del Skrevet 4. oktober 2014 Det er så uendelig mange navn jeg har dårlig assosiasjoner til, men også noen som jeg ikke liker... Christin/Christine (bimbomateriale) Charlotte (misliker navnet, og alle de jeg vet om som heter Charlotte passet til navnet sitt) Tove Melissa Julie Linn Marita Eirin Cecilie/Silje Sarah/sara Inger/inga Trude Trine Tone Tora Yvonne Lisen Marthe Ingelin Rebekka Marion (høres for mandig ut) Louise Rune Anders Sindre Svein Inge Glenn Oscar EvenAnonymous poster hash: 1504d...200 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #1507 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kim Roy Ron Mick Jack Andre (m.tøddel, får ikke frem dn på brettet..) Kim Roger Kim Ronny Mick Roger Jack Benni Mick Ronny Sander Mats/Mads Rick Melvin Ole Roy Cassandra Charlotte Sjasmin Jeanett Jeanette Felicia Siri IselinAnonymous poster hash: 45255...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1508 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det finnes alt for mange navn som absolutt ikke er pene. Jente navn: Maria Solveig Anna Halldis Gry Gro Marita Marta/marte Frøydis Katrine Karoline/Caroline Linn Renate Sara/Sarah Sofie Trine Åshild Guttenavn: Per, Pål, Petter Ole, Ola Nils Geir Harand Håkon Stian Marius MAthias Isak Lars/Lasse Trond Andre Nicolai/Nockolas Georg Anders Andreas Kristian/Christian Anonymous poster hash: fcf2b...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1509 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg kjenner til en Godtskalk. Han er en gammel mann som bor i distriks-Norge. Skule kjenner jeg også, og han er i 20-årene. Fra ssb.no Resultat Det er 4 menn som har Godtskalk som første fornavn Resultat Det er 80 menn som har Skule som første fornavn Det er 59 menn som har Skule som eneste fornavn Det er 7 personer som har Skule som etternavn Resultat Det er 4 kvinner som har Heloise som første fornavn Kjenner også en godtskalk Anonymous poster hash: fcf2b...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1510 Del Skrevet 6. oktober 2014 Min bror heter Asbjørn Jeg liker absolutt ikke norske navn, eller andre navn som typisk 90 talls barn ble kalt. Anonymous poster hash: fcf2b...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. oktober 2014 #1511 Del Skrevet 8. oktober 2014 Veldig så ofte navnet mitt skulle bli nevnt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1512 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva er det ekleste navna du veit??? Er så mange klissete "finne på" navn for tiden. Her kommer de jeg syntes er værst : Sandra Felicia Linnea Celina Olivia Sander Chrisander Caspian og til slutt det verste av de alle: LEANDER :popcorn: sandra er ikke akkurat nytt men, har vokst opp med mange som het sandra - jeg er 30 snart. greit med litt research kanskje. Anonymous poster hash: 89d07...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1513 Del Skrevet 8. oktober 2014 Asle (betyr rumpehull på svensk) Sofus Eilif Roger Linus Petra Turid Mildrid Hjaldis Annemor Anonymous poster hash: 25751...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1514 Del Skrevet 29. oktober 2014 Blandt barn som er født de siste åra som jeg kjenner, er det et par stykker jeg tenkte mitt om navnevalget på. De jeg virkelig har jobbet med å like (uten å lykkes) er alle dobbelt navn: Truls Rune Theo Emilian tvillingene: Kevin Krisander & Nova Noelle (her snakker vi helnorsk unger) Anonymous poster hash: 4c333...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillevaffel Skrevet 29. oktober 2014 #1515 Del Skrevet 29. oktober 2014 Syns ærlig talt at Ragnar er helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 30. oktober 2014 #1516 Del Skrevet 30. oktober 2014 Eowyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2014 #1517 Del Skrevet 3. november 2014 Kom over en på instagram som har kalt barnet sitt for Nova Diamante. Ja. Nova Diamante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1518 Del Skrevet 11. november 2014 Kjenner en Mie Lilla, en Tida og en Ziliam.. Det er spenstige navn...Anonymous poster hash: 53daf...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
needinspiration Skrevet 14. november 2014 #1519 Del Skrevet 14. november 2014 To tvillinggutter jeg vet om heter Georg Emilian og Herman Oleander. Jeg syns det første navnet til begge to er pene, men det andre navnet blir både for søtt of tungvint. Det må også påpekes at foreldrene bruker begge navnene på dem konstant.Anonymous poster hash: 81cc5...0cf Oleander? Det sier alt for meg... er det sammensatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1520 Del Skrevet 14. november 2014 Kom over en på instagram som har kalt barnet sitt for Nova Diamante. Ja. Nova Diamante. Haha, det kom jeg også over. Stakkars unge... Anonymous poster hash: 2a8d8...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå