The Kitten Skrevet 25. februar 2011 #761 Del Skrevet 25. februar 2011 Navnet "Ursula" synes jeg ikke er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. februar 2011 #762 Del Skrevet 25. februar 2011 Navnet "Ursula" synes jeg ikke er pent. Det navnet minner meg om hun slemme i den lille havfruen eller den bitchy tvillingsøstra til Phoebe i friends. Det er et slemt navn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #763 Del Skrevet 26. februar 2011 Brage Hallgrim Torgrim Embrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 27. februar 2011 #764 Del Skrevet 27. februar 2011 Navnet Rudi syns jeg ikke noe om. Jeg trodde det var et guttenavn, men det er vist både gutte- og jentenavn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 27. februar 2011 #765 Del Skrevet 27. februar 2011 Navnet Rudi syns jeg ikke noe om. Jeg trodde det var et guttenavn, men det er vist både gutte- og jentenavn En gammel kompis av min sønn heter Rudi og han er den kuleste og mest sjarmerende unge mannen jeg vet om så jeg synes Rudi er et flott navn på gutter. Alt kommer an på hva man assosierer et navn med. En usympatisk og vemmelig person ødelegger et navn for alltid i mine øyne. Likeledes kan mange navn som i utgangspunktet ikke er pene bli pene fordi de bæres av sjarmerende og flotte mennesker.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 27. februar 2011 #766 Del Skrevet 27. februar 2011 Alt kommer an på hva man assosierer et navn med. En usympatisk og vemmelig person ødelegger et navn for alltid i mine øyne. Likeledes kan mange navn som i utgangspunktet ikke er pene bli pene fordi de bæres av sjarmerende og flotte mennesker.. Så sant så sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 13. mars 2011 #767 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg håper noen har husket å nevne navnet Leopål! Jeg får latterkrampe bare jeg hører navnet.. Lillesøster har en venn som heter det, og jeg klarer aldri holde maska når hun snakker om han. Leopål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 13. mars 2011 #768 Del Skrevet 13. mars 2011 Gro Kåre synes jeg er en dårlig kombinasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persefone Skrevet 13. mars 2011 #769 Del Skrevet 13. mars 2011 Stanley Kåre er noe av det mest uheldige jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #770 Del Skrevet 13. mars 2011 Alt kommer an på hva man assosierer et navn med. En usympatisk og vemmelig person ødelegger et navn for alltid i mine øyne. Likeledes kan mange navn som i utgangspunktet ikke er pene bli pene fordi de bæres av sjarmerende og flotte mennesker.. Ikke alt, synes jeg. Det finnes mange navn jeg synes er stygge, selv om jeg ikke kjenner noen som heter det. Eller selv om jeg kjenner koselige folk med det navnet. Snorre blir ikke pent uansett hvor grei min kamerat Snorre er. Og hva om du kjenner en snill og en slem mann med samme navn? Uansett er dette med navn en tilvenningssak. Hvis jeg blir presentert for en fyr med stygt navn, så har ikke det noe å si for hvordan jeg ser på personen. Men navnet er fortsatt stygt uansett hvor grei han måtte være. Men jeg tenker jo ikke "æææsj, der er han med det stygge navnet" hver gang jeg ser ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. mars 2011 #771 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg håper noen har husket å nevne navnet Leopål! Jeg får latterkrampe bare jeg hører navnet.. Lillesøster har en venn som heter det, og jeg klarer aldri holde maska når hun snakker om han. Leopål Heter han virkelig Leopål, og ikke Leopold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 13. mars 2011 #772 Del Skrevet 13. mars 2011 Torry og Orry rager ikke høyt hos meg. Ei heller Rene (med tøddel over siste e' n) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 13. mars 2011 #773 Del Skrevet 13. mars 2011 Heter han virkelig Leopål, og ikke Leopold? Hvis hun nevner han på msn eller tekstmelding, så skriver hun alltid Leopål.. Men jeg har ikke sett passet hans liksom, så er jo ikke 100 % sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 13. mars 2011 #774 Del Skrevet 13. mars 2011 Torry og Orry rager ikke høyt hos meg. Ei heller Rene (med tøddel over siste e' n) Foretrekker René, fremfor Rene (håndkler liksom). :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 13. mars 2011 #775 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg holdt på å gå i bakken da jeg fikk kjennskap til en liten gutt som var blitt døpt Optimus. Han hadde i tillegg et helt vanlig -sen etternavn, så Optimus "Hansen". Grøøss og gru.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. mars 2011 #776 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg holdt på å gå i bakken da jeg fikk kjennskap til en liten gutt som var blitt døpt Optimus. Han hadde i tillegg et helt vanlig -sen etternavn, så Optimus "Hansen". Grøøss og gru.... Haha, Transformers-nerder til foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #777 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg er ikke spesielt glad i bibelnavn som Lucas, Matheo osv, men er veldig glad i navn på kjente norske forfattere, eller kjente karakterer fra bøkene deres, som An-Magritt, Øyvind, Erlend, Nora og Hedda osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #778 Del Skrevet 13. mars 2011 Liker ikke guttenavnet Filip/Philip noe særlig, men liker jentenavnet Filippa veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #779 Del Skrevet 13. mars 2011 Liker virkelig ikke Markus, Lukas, Isak, Noah, Leon, Emrik, Imre, Leander, Chrisander, Emilian, Tristan, Kevin, Adrian, Nathaniel og Linus. På jenter synes jeg lite om Lea(h), Olava, Ailén, Vanessa, Denise, Felicia, Celine/-a, Victoria, Isabel(-la), Ronja, Kira, Luca, Luna og Ariana. Og mange flere! Slår et slag for å forby bibelen, Kardemommeby, Isfolket og tv-serier som navneinspirasjonskilde Hva er galt med Ronja? :o Det som er så fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #780 Del Skrevet 13. mars 2011 klarer ikke navnet Lise Lotte, grøss og gru! liker heller ikke Hogne, dritstygt navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå