benni Skrevet 12. oktober 2011 #1901 Del Skrevet 12. oktober 2011 Heheh :D Helt utrolig hvor fort den trakk seg inn da. Men det er nå bare godt da Kjekt for deg Blir nok en stor uvane uten magen som dulter borti alt du går forbi. Men er nok en befrielse og. Men jeg kan godt forstå at du savner magen, for jeg liker den gangske godt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 12. oktober 2011 #1902 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så flink du er som får til alt så bra! Du gjør det jo riktig hvis du ikke er sår Og den morskjærligheten kommer snikende litt og litt, tror det er normalt.. jeg følte meg ikke som en ordentlig mamma før etter kanskje ei uke. Det er litt rart uten den magen ja, noen ganger har jeg "fantomsmerter" i magen som ikke er der, kjenner spark selv om jeg ikke har noen mage, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. oktober 2011 #1903 Del Skrevet 13. oktober 2011 Du er sikket en kjempegod mor. Jeg synes det høres utrolig deilig ut med flat mage :nigo : Selv om det er koselig å gå gravid, så gleder jeg meg veldig til å få tilbake mage min :fnise : Den har vært husvert lenge nok nå, føler jeg! Ha en fin dag! :klemmer : Jeg er nok en bedre mor enn jeg tror. Det er utrolig deilig, men savner allikevel magen. Savner ikke det at det tok en halvtime å få snudd skrotten fra en side til en annen, men det var så deilig å kose med magen. Takk i lige måde. Heheh :D Helt utrolig hvor fort den trakk seg inn da. Men det er nå bare godt da Kjekt for deg Blir nok en stor uvane uten magen som dulter borti alt du går forbi. Men er nok en befrielse og. Men jeg kan godt forstå at du savner magen, for jeg liker den gangske godt selv :rodmer : Nå fullammer jeg jo også, så magen trekker seg inn ganske så kjapt. Livmoren min var omtrent bak blæra igjen etter 8 dager, så.. Det gikk fort. I tillegg prøver jeg å spise så ofte så mulig, men hender ofte at jeg glemmer meg bort. Koser med magen enda jeg, selv om det kun er tarmer som nå ligger bak den litt løse huden. Uansett, koser jo kjempemye med C også, kysser henne på panna før jeg går ned (for forloveden sover søtt ved siden av henne for øyeblikket). Så flink du er som får til alt så bra! Du gjør det jo riktig hvis du ikke er sår Og den morskjærligheten kommer snikende litt og litt, tror det er normalt.. jeg følte meg ikke som en ordentlig mamma før etter kanskje ei uke. Det er litt rart uten den magen ja, noen ganger har jeg "fantomsmerter" i magen som ikke er der, kjenner spark selv om jeg ikke har noen mage, hehe. Alt kommer naturlig egentlig. Jeg vil bare gjøre mitt beste for lille C, så jeg hørte på kraamverzorgster 1 (vi hadde to) og øvde meg på god ammeteknikk. Om det gjør vondt, så smetter jeg jo C av puppen og forsøker å gi både henne og meg et bedre feste. Da blir det deiligere å amme. Har begynt å føle meg litt mer som mamma nå, selv om det fremdeles er rart at jeg er mamma. Jeg elsker datteren min og kjenner jeg jo blir litt varm på innsiden når jeg ser henne og mannen sammen. De er skjønne de to. Har hatt "småspark", men de har gitt seg. Livmoren min er nå der den skal være den.. --- Det er rart å være mamma til ei lita jente på 10 dager. Jeg stod og tenkte på det i går da jeg stod og skiftet på henne, tenk at jeg er mamma til den lille jenta der. Jentemamma! Stod og smakte på det, for jeg slet med angst de første dagene. Det føles deilig ut å være mamma, og jeg kjenner det stikker litt i hjertet om jeg skulle fokusere på pappaen hennes mens hun er våken. Legger merke til at jeg ler når hun bæsjer rett etter at jeg har skiftet bleie, jeg synes det bare er herlig å stelle med min lille C. Jeg legger merke til at jeg leser bøkene om spedbarnstiden ofte for å finne ut hva som er normalt og ikke normalt. Alle de tingene jeg ville trodd var unormalt var mer normalt, og man greier på en måte å slappe av da. Uansett, jeg tenker mye og søker svar. Jeg vil bare det beste for min datter, og nei, jeg søker meg ikke nevrotisk, bare lettere. Man har ikke fasiten og da er det greit å få vite at ting er mer normalt enn man tror. Forloveden og jeg har det godt sammen, selv om det er småkrangler når vi begge er trøtte. Nå sover forloveden godt, så det er vel hovedsaklig jeg som er smågretten da. Han smiler stort når han holder C, han greier ikke forstå hvordan han har laget et så fantastisk flott lite menneske (da er det alltids deilig å svare at det var lett da vi gjorde det.. ). Han er helt oppslukt i frøkna vår, og han synes også ammingen er noe av det vakreste han vet om, for det er faktisk da jeg får flest kompliment.. En ting jeg alltid gjør når jeg går ned for å spise frokost og rydde litt, er å kysse C og forloveden (siden forloveden har tatt seg fri for å være med oss), det er bare deilig å ha det så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. oktober 2011 #1904 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg er jo nesten paddeflat nå, har knapt nok noe mage igjen og det er rart egentlig. Jeg har aldri vært slank, alltid hatt litt mage. Ser tynnere ut enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Og.. Jeg savner den digre magen som dultet borti alt! Eg ikke for å vere gledesdreper, men vil bare forberede deg på at magen kan komme ut igjen litt også Jeg sto å sa til min kjære en dag, at jrg syns jeg har mer mage nå, enn for noen uker siden. hadde ikke spist mye, så trodde jeg bare var oppblåst. men nei, den har vert der siden... (Dette var sikkert rundt 6-7 uker etter fødselen) Snakket med en venninne i går, og hun hadde opplevd akkurat det samme! Så vi konkluderte med at livmoren trekker seg raskt sammen og lager god plass inni der, mens resten av innvollene bruker mer tid på å komme seg på plass igjen etter å ha vert presset uti kantene i mange måneder... Vi syns det var en logisk grunn ihvertfall, for ingen av oss hadde spist usunt/mye, og vi gikk i tillegg en del turer. Håper jo det ikke skjer deg, men vil bare nevne det i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2011 #1905 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Eg ikke for å vere gledesdreper, men vil bare forberede deg på at magen kan komme ut igjen litt også Jeg sto å sa til min kjære en dag, at jrg syns jeg har mer mage nå, enn for noen uker siden. hadde ikke spist mye, så trodde jeg bare var oppblåst. men nei, den har vert der siden... (Dette var sikkert rundt 6-7 uker etter fødselen) Snakket med en venninne i går, og hun hadde opplevd akkurat det samme! Så vi konkluderte med at livmoren trekker seg raskt sammen og lager god plass inni der, mens resten av innvollene bruker mer tid på å komme seg på plass igjen etter å ha vert presset uti kantene i mange måneder... Vi syns det var en logisk grunn ihvertfall, for ingen av oss hadde spist usunt/mye, og vi gikk i tillegg en del turer. Håper jo det ikke skjer deg, men vil bare nevne det i tilfelle Veldig greit å vite på forhånd, i alle fall _________________ Åh, virker så koselig med nyfødt baby Jeg husker du gikk med den holdning at fire uker var ingenting, og at du ikke hadde noe ønske av at det skulle gå fort..Men kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den holdningen :fnse: Tror man blir mer og mer utålmodig jo flere som får baby rundt seg, og her hjemme (og på forumet) begynner det å bli en del nå.. :gjeiper: Endret 13. oktober 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. oktober 2011 #1906 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eg ikke for å vere gledesdreper, men vil bare forberede deg på at magen kan komme ut igjen litt også Jeg sto å sa til min kjære en dag, at jrg syns jeg har mer mage nå, enn for noen uker siden. hadde ikke spist mye, så trodde jeg bare var oppblåst. men nei, den har vert der siden... (Dette var sikkert rundt 6-7 uker etter fødselen) Snakket med en venninne i går, og hun hadde opplevd akkurat det samme! Så vi konkluderte med at livmoren trekker seg raskt sammen og lager god plass inni der, mens resten av innvollene bruker mer tid på å komme seg på plass igjen etter å ha vert presset uti kantene i mange måneder... Vi syns det var en logisk grunn ihvertfall, for ingen av oss hadde spist usunt/mye, og vi gikk i tillegg en del turer. Håper jo det ikke skjer deg, men vil bare nevne det i tilfelle Da vet jeg jo det. Uansett så forventet jeg ikke å ha omtrent flat mage etter svangerskapet. Forventet at jeg skulle få tilbake min gamle fasong, som var en "liten" buddha-mage. Livmoren min var nede på plassen sin etter 8 dager, og for ikke å snakke om luftsmerter i tarmene.. Vi får se hvordan dette går. Synes uansett det er morsomt å være litt slank, selv om det kanskje er midlertidig. Vil nesten bare fylle opp huden, for den er litt dvask akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. oktober 2011 #1907 Del Skrevet 13. oktober 2011 Åh, virker så koselig med nyfødt baby Jeg husker du gikk med den holdning at fire uker var ingenting, og at du ikke hadde noe ønske av at det skulle gå fort..Men kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den holdningen :fnse: Tror man blir mer og mer utålmodig jo flere som får baby rundt seg, og her hjemme (og på forumet) begynner det å bli en del nå.. :gjeiper: Vi er nå forskjellige. Jeg nøt graviditeten, kanskje ikke så veldig mye på slutten, for det var slitsomt og vondt, spesielt etter at jeg hadde gått over termin. Jeg kjente meg utålmodig da arven1 gikk i fødsel, og så snek jo ripsy seg foran meg, så.. Jeg var nok ikke bare tålmodig. Satt jo og ventet på babyen. Vi skal prøve oss på trilletur i dag, bare en kort tur hvis været er fint. Kjenner jeg er litt nervøs. Noe helt nytt. Snart er jeg vel veltrent innenfor trilleturer også. Ja, vi har ikke vært ute, men vi har hatt kronisk drittvær (regn og skikkelig vindkast) siden C ble født og i dag er det utrolig blå himmel, så.. Forhåpentligvis blir det en liten trilletur på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. oktober 2011 #1908 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vi er nå forskjellige. Jeg nøt graviditeten, kanskje ikke så veldig mye på slutten, for det var slitsomt og vondt, spesielt etter at jeg hadde gått over termin. Jeg kjente meg utålmodig da arven1 gikk i fødsel, og så snek jo ripsy seg foran meg, så.. Jeg var nok ikke bare tålmodig. Satt jo og ventet på babyen. Beklager at jeg snek i køen... Men nå kan vi begg to kose oss med prinsessene våre . Hvordan gikk det å gå tur? Min første tur varte i 40 minutter tror jeg, og det kjente jeg godt etterpå. Men nå går det mye bedre. Kjenner jeg kan øke tempoet litt nå også - deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. oktober 2011 #1909 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ikke godt av å lese her inne Vil ha ungen min ut NÅ! Vil kose med han, amme han, skifte bleie og bare se på den vakre ungen vi har skapt. Du er så heldig, Delphina som allerede er der Men jeg kommer vel dit en gang jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. oktober 2011 #1910 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ikke godt av å lese her inne Vil ha ungen min ut NÅ! Vil kose med han, amme han, skifte bleie og bare se på den vakre ungen vi har skapt. Du er så heldig, Delphina som allerede er der Men jeg kommer vel dit en gang jeg og Hear hear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 13. oktober 2011 #1911 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har ikke godt av å lese her inne Vil ha ungen min ut NÅ! Vil kose med han, amme han, skifte bleie og bare se på den vakre ungen vi har skapt. Du er så heldig, Delphina som allerede er der Men jeg kommer vel dit en gang jeg og Nyt den siste tiden sier nå jeg :-D Sov, sov, sov, spis og kos deg - snart er det bleier og pupp hele døgnet rundt, tøtte tryner og ingen gourmetmiddager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. oktober 2011 #1912 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er så utrolig koselig å lese her inne Høres ut som dere har det så bra, og det fortjener dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. oktober 2011 #1913 Del Skrevet 14. oktober 2011 Beklager at jeg snek i køen... Men nå kan vi begg to kose oss med prinsessene våre . Hvordan gikk det å gå tur? Min første tur varte i 40 minutter tror jeg, og det kjente jeg godt etterpå. Men nå går det mye bedre. Kjenner jeg kan øke tempoet litt nå også - deilig. Du var så slem altså! Neida, prinsessa di var bare mer travel enn lille C min. Det gikk bra, hadde en liten tur på 20 minutter. Bekkenet kranglet med meg, så det ble ikke lengste turen. I tillegg var det ikke spesielt varmt. Uansett, blir vel lengre turer sånn sakte, men sikkert. Jeg har ikke godt av å lese her inne Vil ha ungen min ut NÅ! Vil kose med han, amme han, skifte bleie og bare se på den vakre ungen vi har skapt. Du er så heldig, Delphina som allerede er der Men jeg kommer vel dit en gang jeg og Nå gikk jo jeg også over tiden jeg. Så, jeg ventet lenge på den lille jenta vår. Nyt den siste tiden sier nå jeg :-D Sov, sov, sov, spis og kos deg - snart er det bleier og pupp hele døgnet rundt, tøtte tryner og ingen gourmetmiddager Hear, hear! Det er jo sant, takk for at du skrev det! Du beskrev barseltiden perfekt. Det er så utrolig koselig å lese her inne Høres ut som dere har det så bra, og det fortjener dere! Takk! Nå håper jeg bare du får jenta på utsiden! Vi har det bra, det er jo litt hektisk. Takk, synes nå ikke jeg fortjener det. Jeg har bare vært heldig som har fått bære frem et lite barn, min datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. oktober 2011 #1914 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nyt den siste tiden sier nå jeg :-D Sov, sov, sov, spis og kos deg - snart er det bleier og pupp hele døgnet rundt, tøtte tryner og ingen gourmetmiddager Haha, det er nok lett å tenke at man bør nyte den siste tiden, men alikevel er man så rastløs Jeg "angrer" nok på at jeg ikke slappet mer av når turbogutt kommer ut Jeg kommer sikkert til å se ut som et kråkereir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. oktober 2011 #1915 Del Skrevet 15. oktober 2011 Koser meg med å lese om dagene deres<3 Vet at du er en flinkis mamma:) Og tipper snuppa er mest fornøyd i verden med foreldrene sine! Er det ikke spesielt og vakkert med far og barn ja? Det er så rørende.. Jeg blir rørt når snupp og mannen har sånne "pappaøyeblikk" Selv om de ikke er ekte far og sønn så smelter de meg gang på gang.. Huff, ikke noe særlig til vær hos dere heller nei:( Håper det bedrer seg så dere får trillet mer. Dersom bekkenet orker da.. Babysteps, babysteps remember:) Stor lørdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. oktober 2011 #1916 Del Skrevet 15. oktober 2011 Koser meg med å lese om dagene deres<3 Vet at du er en flinkis mamma:) Og tipper snuppa er mest fornøyd i verden med foreldrene sine! Er det ikke spesielt og vakkert med far og barn ja? Det er så rørende.. Jeg blir rørt når snupp og mannen har sånne "pappaøyeblikk" Selv om de ikke er ekte far og sønn så smelter de meg gang på gang.. Huff, ikke noe særlig til vær hos dere heller nei:( Håper det bedrer seg så dere får trillet mer. Dersom bekkenet orker da.. Babysteps, babysteps remember:) Stor lørdagsklem! Håper jeg er en flinkis mamma. Prøver å finne ut om alt er normalt. Jeg undrer meg over mange ting, og av og til blir jeg litt distantert. Det liker jeg ikke, selv om forloveden tar over da. Uansett, elsker nattmatingen. Det er utrolig vakkert, faller sånn for mannen min når han holder jenta. Han smiler og lyser opp. Det er utrolig vakkert! Det er så skjønt å lese at selv om mannen din ikke er faren til snupp, så er det allikevel noe mellom dem. Vi har trillet de siste tre dagene, har fått så dilla på å trille snuppa. Første dagen var uvant, nå er det mer vant og jeg vil gå lange turer. Dog, siden jeg er så aktiv i huset også, så må jeg gå småturer, ellers krangler bekkenet. Stor lørdagsklem til deg også! Blir nesten også en søndagsklem. --- Frøken C vokser til, og selv om hun kun er 12 dager gammel, så forandrer hun seg for hver dag som går, synes jeg hvertfall. Det å være mamma har gitt meg mye glede på de 12 dagene, og vi har mange opplevelser som har fått oss til å le. Vi burde kanskje blitt frustrert, men vi ler oss gjennom episoder som vi lett kunne unngått. Det har vært noen smådiskusjoner mellom meg og forloveden, men vi vet at vi kun vil det beste for den lille jenta vår. Å ha de diskusjonene er normalt, og vi er voksne nok til å beklage. Det er godt å våkne opp til en som elsker en, til tross for at man kanskje er en nevrotisk småbarnsmor. Jeg føler uansett at det er mange ting jeg enda ikke vet, så jeg prøver å finne ut og å forstå gråten hennes. Jeg prøver å tyde tegnene hun sender meg. Jeg er fremdeles fersk på dette. Kom til å tenke på fødselen for 12 dager siden, og jeg skrev jo at jeg ba om epidural da jeg hadde riestorm (som jeg må si ikke er særlig behagelig, da jeg ikke fikk puste ordentlig og holdt på å svime av). Jeg husket nå at jeg ba om smertestillende og trodde jeg ville få en to paracet eller noe sånt. Jaja, uansett.. Er nesten sånn at jeg hadde gjort det igjen, det å føde. Jeg var heldig som førstegangsfødende og fikk en veldig kjapp fødsel. Jaja, det ble et litt rart innlegg, men vi har det godt alle sammen. C spiser, sover og fyller bleiene. Hun lager grimaser som sjarmerer oss, og.. Det er vanskelig å skrive om gleden vi har. Vi nyter tiden sammen, alle tre, da vi er en liten familie nå. Er jo rart å tenke på at snuppa vår snart er 2 uker gammel.. Tiden går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. oktober 2011 #1917 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja, tiden flyr. Ta vare på denne baby-tiden, for den er så kort, og tiden går så fort. Plutselig er de ikke små babyer lengre, men en liten smårolling med egne meninger om saker og ting. Og selv om den alderen også har sin verdi (som jo alle aldre har), er det noe med baby-tiden som er helt spesiell. Så flittig bruk av kamera og den slags, anbefales sterkt. Snus inn baby-lukta, så du kan leve på den til dere har en eventuell neste baby. Lagre så mange av minnene du kan. Min erfaring med begge mine, er at når jeg nå minnes baby-tida, er det ikke nyfødt-tida jeg husker. Jeg ser på klærne, og husker ikke hvordan det var å ha en sååå liten baby. Husker derimot godt hvordan det var å ha en litt større baby... Så nyt det nå, mens dere har den. Av alle fasene i livet hennes, er det nyfødt-tida som er absolutt kortest, og den som er lettest å glemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. oktober 2011 #1918 Del Skrevet 16. oktober 2011 12 dager allerede? tiden flyr virkelig så herlig det må være og ha sin egen nydelige familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. oktober 2011 #1919 Del Skrevet 16. oktober 2011 Koselig lesning! Og så fort tiden går! Nesten to uker nå! Dere får bare nyte tiden framover! Den blir vel neppe å gå noe saktere framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. oktober 2011 #1920 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja, tiden flyr. Ta vare på denne baby-tiden, for den er så kort, og tiden går så fort. Plutselig er de ikke små babyer lengre, men en liten smårolling med egne meninger om saker og ting. Og selv om den alderen også har sin verdi (som jo alle aldre har), er det noe med baby-tiden som er helt spesiell. Så flittig bruk av kamera og den slags, anbefales sterkt. Snus inn baby-lukta, så du kan leve på den til dere har en eventuell neste baby. Lagre så mange av minnene du kan. Min erfaring med begge mine, er at når jeg nå minnes baby-tida, er det ikke nyfødt-tida jeg husker. Jeg ser på klærne, og husker ikke hvordan det var å ha en sååå liten baby. Husker derimot godt hvordan det var å ha en litt større baby... Så nyt det nå, mens dere har den. Av alle fasene i livet hennes, er det nyfødt-tida som er absolutt kortest, og den som er lettest å glemme... Jeg nyter babytiden helt og holdent. Kameraet blir brukt flittig. Tror vi er oppe i et par hundre bilder av lillefrøkna. Elsker lukten av henne, og kjenner lukten i nesa når jeg er litt borte fra jenta vår. Blir myk inni meg når lukten dukker opp. Jeg vet tiden med henne som nyfødt er kort. Jeg legger merke til det, for hun blir liksom mer oppmerksom på ting, hun forandrer seg hver dag. Kanskje bare meg som er rar, men.... Det å være mammaen hennes er deilig! : Takk for at du skriver det du gjør, for du har jo erfaringen fra tidligere. Det hjelper jo en nybakt mamma. Jeg nyter all tiden jeg har med henne som liten, for om tiden går like fort, så har jeg plutselig ei lita ei som pludrer, gurgler og smiler mens jeg leker med henne. Nå ser hun intenst på oss, og hun har vakre øyne. 12 dager allerede? tiden flyr virkelig så herlig det må være og ha sin egen nydelige familie Snart 2 uker. Om 11 timer, så er jenta 2 uker gammel. Det er rart å tenke på. Jeg har vært mamma i snart 2 uker! De 41 ukene jeg gikk med henne føles som ingenting nå. Det er herlig å ha sin egen familie, og det er faktisk ikke så lenge til du får Emre på utsiden, så.. Nyt den siste tiden før han henger fast i puppen og du halvsover gjennom ammingen (med mindre du skal kjøre flaske). Koselig lesning! Og så fort tiden går! Nesten to uker nå! Dere får bare nyte tiden framover! Den blir vel neppe å gå noe saktere framover Tiden går så absolutt fort. Er ikke alltid jeg rekker innom dagbøkene deres lengre, for det å ta vare på frøkna og huset er blitt fulltidsjobb. Hun er rolig *bank i bordet*, men man blir hengende over senga og se på det lille vidunderet. Er jo ikke særlig lenge igjen nå til Odin kommer. Begynner å nærme seg hos deg også. Tro meg, de siste ukene kommer til å gå fort. Rundt termin går det litt saktere, for man har den datoen man har gledet seg til. --- Eneste jeg vil skrive i dag er at vi har gått mange trilleturer desiste dagee, og jeg har også hatt første høytempo trilletur. Kjente det godt i magen. Uansett, legger merke til at kroppen er litt sliten enda etter det den har gått gjennom. 41,5 uker med svangerskap, det tar tid for kroppen å hente seg igjen. Uansett, jeg har mindre bekkenvondt, er bare lettere sliten enn jeg tidligere ville vært om jeg hadde gått et par kilometer. Håper dere alle har hatt en flott helg, og jeg sniker meg innom dagbøkene deres og følger med. Er bare ikke alltid like flink til å legge igjen spor.. Beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå