Gå til innhold

Tror du på paranormale ting?


Gjest smexi hellcat

Anbefalte innlegg

Så du vil ikke engang vurdere å bli sikker? Du går for det overnaturlige, når du utmerket godt kan ha uvedkommende på besøk? Jeg håper at du ikke kommer til å ha for mange interessante opplevelser fremover, men frykter det verste. Du er skjødesløs. Lykke til.

Løs i skjødet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Vel nå skal dere få finne forklaringer på ting som har skjedd meg også. jeg synes det er litt morsomt å lese deres naturlige forklaringer på ting. Her i hjemmet begynner en dukkevogn å rulle i tide og utide. Gulvet er bent og den ruller bortover som om den har blitt dyttet.

En sprettball har dabbet på gulvet uten at noen har vert borti den på flere timer. Den lå helt i ro midt på gulvet for så plutselig å dabbe noen ganger.

Jeg hadde lett flere dager etter bankkortet mitt, når jeg går over stuegulvet får jeg det kastet i hodet. Det kom mest sansynelig fra en hylle, men jeg var flere meter fra den hyllen. Hyllen er i høyde med skuldrene mine så bankkortet har da "fallt" oppover og ikke ned over. Det strider vel litt mot naturens lover?

edit: omformulering

Endret av Sommertid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...