Miss I.W. Skrevet 23. juli 2011 #361 Del Skrevet 23. juli 2011 Håper på festeblødning da? Har du hatt blødninger før IKM før? Krysser fingrene for deg også, Aurelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 24. juli 2011 Håper på festeblødning da? Har du hatt blødninger før IKM før? Krysser fingrene for deg også, Aurelia! Sist måned hadde jeg ferskt blod ved EL, men bruker ikke ha det. Bruker å spotte fra ca en uke før IKM, men det begynner aldri med ferskt blod. Menmen, det kan alltids være første gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Oppdatert symtomliste dag 27 Litt ømme bryst (ikke brystvorten lengre, men i "kjertelvevet" Oppblåst masse luft (au) kriblen i kroppen om natta, sliter med å sovne sure oppstøt om kvelden litt uvel/kvalm om kvelden murringer i korsryggen Reiser på ferie neste uke, så vet ikke hvordan det blir med testing.. får vel svi av en test en eller annen gang, kun dersom tanta ikke dukker opp da. Endret 24. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #364 Del Skrevet 24. juli 2011 Det som jeg synes er mest irriterende med å ikke vite om jeg er gravid eller ikke nå, rett før ferien... er dette med alkoholkonsum. Tenker at dersom jeg føler meg i fin form og har lyst på et glass vin, så tar jeg meg det.. Lever liksom etter regelen "ikke ta graviditeten på forskudd" - lev som normalt mens du venter. Kjipt å leve på vann hele uka, og så få mensen mot slutten av ferieuka ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #365 Del Skrevet 25. juli 2011 *Feriemodus* be right back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. juli 2011 #366 Del Skrevet 26. juli 2011 God ferie, Aurelia! Håper du får svar snart og at det ikke blir noe vin-drikking i ferien! Og et lite glass fram mot IKM er vel ingen krise hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juli 2011 #367 Del Skrevet 26. juli 2011 Kos deg på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 #368 Del Skrevet 26. juli 2011 Ha en fin ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. august 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 2. august 2011 Tanta kom presis! (også midt i ferien da! ) Heldigvis snart over nå, og så går vi igang med PP8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. august 2011 #370 Del Skrevet 2. august 2011 :gjeiper: Teite mens.. Men da kanskje det blir mai-baby, da? Det har jeg tenkt til å få ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 2. august 2011 #371 Del Skrevet 2. august 2011 Mai-baby klubben here we come!!!!! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2011 #372 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg håper på juni jeg , men takker ikke nei hvis det er en liten luring som klarer å bane seg vei slik at det blir mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. august 2011 #373 Del Skrevet 2. august 2011 :duskedame: :duskedame: for en hel haug med mai og juni 2012-KG-baby!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. august 2011 Forfatter #374 Del Skrevet 2. august 2011 yeah!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 7. august 2011 #375 Del Skrevet 7. august 2011 Lykke til med pp8!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 7. august 2011 #376 Del Skrevet 7. august 2011 lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 7. august 2011 #377 Del Skrevet 7. august 2011 Lykke til Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. august 2011 Forfatter #378 Del Skrevet 9. august 2011 Tung dag i dag... "Høst", jobb, stress... og masse bilder av nyfødte og småbarn på facebook. Åhhh.... *lengt* Kjenner jeg blir litt snurt når mange av mine venner nå ikke bare har 1 unge, men gjerne 2 og 3 også! Og jeg har ingen, jeg som har vært en av dem som alltid har hatt MEST lyst på... Blæhhhhhhhhhhhhhhh!!! Heldigvis går det mot EL nå... det bygger seg opp :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. august 2011 #379 Del Skrevet 9. august 2011 Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. august 2011 #380 Del Skrevet 9. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå