Ekkornet Skrevet 28. august 2011 #421 Del Skrevet 28. august 2011 ...... melder meg inn i de søvnløses klubb Og fortsetter å holde fingrene krysset Er det forresten vanlig med symptomer veldig tidlig? Jeg merka svært lite til det hadde gått sånn 5 uker eller noe. Men kjente vel i grunnen aldri ordentlig etter heller. Men, når du sier det.. så var jeg helt sikker på at det var noe på gang tiltross for et par negative tester i begynnelsen.. så da hadde kanskje underbevisstheten eller noe plukket opp et par signaler som jeg ikke hadde merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 28. august 2011 #422 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) ... Dobbel post. Endret 28. august 2011 av Ekkornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 28. august 2011 #423 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) ...... Trippel post. Endret 28. august 2011 av Ekkornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 28. august 2011 Våknet tidlig idag, with a mission! Og jeg ble ikke veldig overraska... :gjeiper: en ekstra for sikkerhetsskyld (og måtte jo få nøyaktig med meg mest mulig detaljer) Nå har jeg en suuuuuupergod følelse i hjerte, mage og sinn, oppå toppen av å være litt støl i magen og veldig hissig Gleder meg til å fortelle sambo (som flere ganger de siste dagene har sagt, Du ER gravid, du...!(han synes jeg oppførte meg litt vel rart, selv til å være meg... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. august 2011 #425 Del Skrevet 28. august 2011 En snikleser melder seg.. Gratulerer!!! Dette blir spennende å fortelle sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 28. august 2011 En snikleser melder seg.. Gratulerer!!! Dette blir spennende å fortelle sambo! Hei Silvermist, og tusen takk.. (kom et par tårer her nå, det begynte å gå opp for meg). Sambo sover såklart, har passe lyst å hoppe inn og vekke han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. august 2011 #427 Del Skrevet 28. august 2011 Løp inn og vekk han!! Om ikke dette er en god grunn til å bli vekket en søndagsmorgen så vet ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. august 2011 #428 Del Skrevet 28. august 2011 Gratulerer Aurelia Jeg har lest tilbake noen sider nå og begynte å få en god følelse når du nevnte vondt bak i leggen. Det har vært et tegn før IKM begge gangene jeg har vært gravid Grattis snuppa Nå skal det holde hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2011 Forfatter #429 Del Skrevet 28. august 2011 Gratulerer Aurelia Jeg har lest tilbake noen sider nå og begynte å få en god følelse når du nevnte vondt bak i leggen. Det har vært et tegn før IKM begge gangene jeg har vært gravid Grattis snuppa Nå skal det holde hele veien Tusen takk kjære deg Ja, det var litt suspicious den legg-verken.. OG for ikke å snakke om det muffins som skjedde med bekkenet mitt samme natt. Heldigvis ikke kjent mer til det. Ja, nå er det bare å håpe at den lille spiren har lyst til å bli værende lenge... *sukk* En ny ventetid har begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. august 2011 #430 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Håper virkelig den ventetiden varer i åtte måneder til Har mannen fått høre nyheten? Endret 28. august 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2011 Forfatter #431 Del Skrevet 28. august 2011 Håper virkelig den ventetiden varer i åtte måneder til Ha flammen fått høre nyheten? Jeg gikk inn til ham på soverommet, krabba inntil ham.. og begynte såvidt å stryke litt på ham. Men han så så trøtt ut, og det var så tidlig. Han var myyye senere enn meg i seng, kjenner jeg han rett. Så jeg hadde ikke samvittighet Graviditetstestene ligger og venter på han. (mem han får ikke sove sååå lenge altså) idag skal vi forresten på 2 visninger, boligjakt.. (Det skjer visst mye i livet vårt om dagen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. august 2011 #432 Del Skrevet 28. august 2011 Herlig med mye som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 28. august 2011 #433 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fantastiske nyheter en tidlig søndagsmorgen! NÅ sitter den! Lykke til på boligjakt! Endret 28. august 2011 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. august 2011 #434 Del Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så mye Aurelia Denne gangen skal spiren klore seg fast Lykke til på boligjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. august 2011 #435 Del Skrevet 28. august 2011 Å, gratulerer så mye, Aurelia! Fantastiske nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 28. august 2011 #436 Del Skrevet 28. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. august 2011 #437 Del Skrevet 28. august 2011 Gratulerer så utrolig mye Aurelia! Spent på hva den kommende pappaen sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 28. august 2011 #438 Del Skrevet 28. august 2011 Nååååh,Aurelia..... Dette er jo helt fantastisk!!!! Gratulerer så mye med positiv test i dag Gled deg til den fantastiske tiden som ligger foran deg nå Kos deg med denne herlige søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 28. august 2011 #439 Del Skrevet 28. august 2011 Jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2011 Forfatter #440 Del Skrevet 28. august 2011 Hurra Det hele føles litt uvirkelig enda.. Og så er det jo dette med at man ikke kan slippe jubelen fullstendig løs, fordi man ikke er sikret et barn om en 8 mnd tid ENDA. Men både sambo og jeg smiler og er svært spente og positive for fremtiden.. PS: vært og sett på en kjempeflott familiebolig idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå