Gjest Alabama Skrevet 15. juli 2011 #341 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har ikke noe som helst vitenskapelig belegg for det jeg skriver, og synes i grunnen det virker rart jeg også. Men samtidig så utløser jo en orgasme også en del (lykke)hormoner, og det er kanskje ikke helt usannsynlig at de igjen kan trigge produksjon av LH (hormonet som får egget til å slippe)? Hmm.. Tja.. Det måtte ihvertfall vært hormonene som påvirket, ikke at man "ristet" løs et egg. Bare tenk hvordan det rister når man er på sykkeltur på en skogsvei. Eller sitter på bussen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #342 Del Skrevet 15. juli 2011 *kyyyykkkeliky* Hei jeg heter XX og jeg la et egg idag.. Skulle ønske jeg la egg hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 15. juli 2011 " I just had SEX. And it felt so good" Coolest song around... eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 15. juli 2011 #344 Del Skrevet 15. juli 2011 *kyyyykkkeliky* Hei jeg heter XX og jeg la et egg idag.. Skulle ønske jeg la egg hver dag.. " I just had SEX. And it felt so good" Coolest song around... eller? Du får sagt det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. juli 2011 #345 Del Skrevet 16. juli 2011 *kyyyykkkeliky* Hei jeg heter XX og jeg la et egg idag.. Skulle ønske jeg la egg hver dag.. I dag er det min tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #346 Del Skrevet 17. juli 2011 I dag er det min tur Høna di er så produktiv Håper du gjør en slik hønedans med tilhørende lokkerop på mannen nå da.. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 17. juli 2011 Skikkelig ømme brystvorter i går og idag også. Indikasjon på EL tenker jeg? Håper SÅNT at dette greiene med ekstra fruktbar etter spontabort holder mål.. Uansett så har jeg god kontroll på både og EL denne PP, det føles betryggende. Ikke stressa, bare engasjert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. juli 2011 #348 Del Skrevet 17. juli 2011 Kjempebra det! Masse lykke til, Aurelia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. juli 2011 #349 Del Skrevet 17. juli 2011 Ble ikke noe lokkedans på meg i går gitt , kjære og jeg har ikke vært på samme plass i landet denne helgen og jeg kunne jo ikke ta sjansen på at naboen kom løpende :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 17. juli 2011 Ble ikke noe lokkedans på meg i går gitt , kjære og jeg har ikke vært på samme plass i landet denne helgen og jeg kunne jo ikke ta sjansen på at naboen kom løpende :gjeiper: Hehe.. synes jeg ser det! Håper du får se din kjære igjen snart, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #351 Del Skrevet 18. juli 2011 Lurer veldig på om det er noe spennende aktivitet nede i underlivet mitt nå.. Hva skjer i egglederne, og livmora? Er det noe egg på vei nedover?? Håper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #352 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Helsesjekk: *Ømme brystvorter *blødende tannkjøtt i går kveld *sykt varm i går - litt idag også *Lite energi *Små murringer *masse kviser (rundt hele hårfestet) Endret 19. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 19. juli 2011 #353 Del Skrevet 19. juli 2011 *Krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 19. juli 2011 #354 Del Skrevet 19. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. juli 2011 #355 Del Skrevet 19. juli 2011 Kanskje det er en ny en på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juli 2011 #356 Del Skrevet 20. juli 2011 Innom for å melde meg som snikleser Håper at dette er måneden for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #357 Del Skrevet 20. juli 2011 Hyggelig med litt hopping og heiing *håper* Er visst en slik PP der man får masse symptom dette: Dagens helsesjekk: *lite energi *vondt helt nede i korsryggen/rumpa (høyre side) *litt murringer *ømme brystvorter (litt puffy, og litt hvite på tuppen) *kviser *litt moody *sulten/snopesyk *opp for å tisse i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 20. juli 2011 #358 Del Skrevet 20. juli 2011 spennende *håper håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juli 2011 #359 Del Skrevet 23. juli 2011 Spennende Håper spiren sitter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. juli 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 23. juli 2011 I går kveld fikk jeg kraftig hjertebank, ble uvel og småkvalm og sure oppstøt. slet med å sovne. trøtt og uvel idag. Og ferskt blod på papiret nå om morgenen, ett tørk. Og så er jeg varm og hoven under øynene og veldig trist (mesteparten av mine tanker går til Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå