Aramee Skrevet 4. juli 2011 #321 Del Skrevet 4. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 4. juli 2011 åhh... jeg bare gleder meg sånn til den dagen jeg blir mamma *sukk* Er så rørende å lese om dere jenter som er gravide, fødeklare og akkurat har født.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juli 2011 #323 Del Skrevet 4. juli 2011 åhh... jeg bare gleder meg sånn til den dagen jeg blir mamma *sukk* Er veldig sikker på at det ikke tar lang tid før du er gravdi igjen. Var det ikke klaff i pp7 eller 8? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #324 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Er veldig sikker på at det ikke tar lang tid før du er gravdi igjen. Var det ikke klaff i pp7 eller 8? Klaffa i PP 6, nå er jeg inne i 7ern Håper virkelig den der "økte fruktbarheten" slår inn på meg også! Endret 4. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #325 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Formsjekk: 3 netter på rad med dårlig søvn. Våknet 2-3 ganger pr natt med vonde luftsmerter, er oppblåst og ""hard i magen", med ryggsmerter i korsrygg. Magesmerter sitter på sidene, særlig høyre. Står opp, går på do, drikker Biola og vandrer rundt, før jeg prøver å legge meg igjen. Er bittelitt bekymra for at det har noe med at jeg var gravid og spontanaborterte.. Kan det være det? Lite søvn, irritert i humøret etterhvert, TRØTT og bekymra... Not good!! (av og til lurer jeg nesten på om jeg er gravid enda.. eller innbilt gravid eller at hormoner sitter igjen eller graviditet utenfor livmor eller...). ps: ikke alvorlig bekymra, men litt Endret 5. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. juli 2011 #326 Del Skrevet 5. juli 2011 Kjedelig med dårlig søvn! Dersom du tester helt negativt ville jeg utelukket at du fortsatt er gravid, både i og utenfor livmora. Det KAN være at du har igjen noe rester etter aborten, men det tror jeg er veldig usannsynlig siden du var så kort på veg. Jeg ville sett det an (så lenge det ikke forverrer seg eller du får feber) til du enten får mensen eller en ny positiv test. Går det mer enn 5 uker viller jeg ringt legen for å høre om de kan ta en sjekk. Men blir du helt utslitt av lite søvn, må du selvsagt komme deg til legen før. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #327 Del Skrevet 6. juli 2011 Kjedelig med dårlig søvn! Dersom du tester helt negativt ville jeg utelukket at du fortsatt er gravid, både i og utenfor livmora. Det KAN være at du har igjen noe rester etter aborten, men det tror jeg er veldig usannsynlig siden du var så kort på veg. Jeg ville sett det an (så lenge det ikke forverrer seg eller du får feber) til du enten får mensen eller en ny positiv test. Går det mer enn 5 uker viller jeg ringt legen for å høre om de kan ta en sjekk. Men blir du helt utslitt av lite søvn, må du selvsagt komme deg til legen før. God bedring! Tror nok ikke jeg er gravid, mer en ønsketekning det der! Er ganske overbevist nå om at jeg "kun" er forstoppet. Tror dette må komme av hormonsvingner fra gravid/spontanabort, Jeg pleier aldri å være forstoppet, og synes det er veldig lite greit. Dårlig natt igjen, med flere våkeperioder og vandring. Au! Heldigvis ikke vondt om dagen (men ser gravid ut, er helt oppblåst). Spiser jo masse fiber og greier også, så det er ikke det.. Men prøver med med karvefrø og ekstra mye vann idag.. Uff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 7. juli 2011 #328 Del Skrevet 7. juli 2011 Så kjedelig - og ikke minst vondt (!) med forstoppelse... Om ikke karvefrøene virker, så har de masse effektivt på apoteket Evt svisker pleier også få fart på sakene... Håper det går over snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #329 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Så kjedelig - og ikke minst vondt (!) med forstoppelse... Om ikke karvefrøene virker, så har de masse effektivt på apoteket Evt svisker pleier også få fart på sakene... Håper det går over snart!! Jeg er bedre nå... det løsnet i går, og på dagtid er jeg helt fin. Ikke oppblåst eller noe. Men våknet i natt med vondt i magen igjen. "Brenner" litt på høyre sida, ca i Eggstokk/blindtarmområde. Blir bittelitt bekymra, men føler fremdeles det er luft.. Følger med... ........... Isj, idag kjenner jeg meg litt misunnelig på alle de med mage og/eller barn... Facebook overstrømmes av søte babyer, mager og kommentarer.. "Jeg vil og!" Fikk pakke i posten også med mat jeg hadde bestilt: "Bellybars" og "mother to be-te". Noen som var LITT tidlig ute med drømmer og planer osv for 1,5 uke siden? Har det egentlig greit, men lengter og føler meg utålmodig.. Heldigvis skinner idag, deilig! Endret 7. juli 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. juli 2011 #330 Del Skrevet 7. juli 2011 Hvis det fremdeles gjør vondt etter at det har løsnet så ville jeg tatt en telefon til legen for å høre om det går an at det er en etopisk graviditet selv om du tester negativt. Kanskje de kan henvise deg til en UL? Kun for å berolige deg selv. Jeg har liten tro på at det er det, men bedre å sjekke en gang for mye, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2011 #331 Del Skrevet 8. juli 2011 Huffa, da, det var kjedelig å lese at du har så vondt i magen og at humøret ikke er så bra. Håper det ikke er noe alvorlig! Men synes også at det kanskje er på tide med en liten legesjekk. Håper du får en god helg og at du er på bedringens vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #332 Del Skrevet 12. juli 2011 Etter 5 netter med magevondt er det nå godt tilbakelagt..Føler meg helt som normalt! Idag har jeg et spennende diskusjonstema og flere ting jeg lurer på :gjeiper: Blir dere ekstra lystne før EL? Jeg blir det.. og etter EL så forsvinner lysta veldig.. spm 1: Tror dere at man kan få EL litt tidligere dersom man er skikkelig kåt/får orgasme? spm 2: Risikerer man dermed EL ved å få orgasme på egenhånd? (og går glipp av befruktning fordi partneren ikke er involvert?) spm 3: Hvor lenge varer kåtheten i forbindelse med EL? Slutter den dagen før, samme dag etc? Har dere personlige erfaringer/lest noe/hørt noe? Viktig stoff dette her, som kanskje kan hjelpe til at vi treffer spot on? ..... Kunne jo igrunn bare hatt tvangssex annenhver dag, men det blir liksom ikke sånn i praksis. Liker ikke tvang.. ... Formen idag er forresten trøtt (tirsdagsslapphet), pluss murrer litt i mage og korsrygg. neg EL test i går og idag, EL ventet fredag. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. juli 2011 #333 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har lest at hvertfall unge kvinner kan få spontan EL av orgasme. Hvor ung du må være og hvor vanlig det er vet jeg imidlertid ikke. Regner med det ikke har noe å si hvordan orgasmen "oppstår" Nå tror jeg uansett at egget må være passe modent når det slippes for at det skal bli en levedyktig graviditet utav det. Men et par dager tidligere kan den kanskje komme? Uansett så er det jo noen som sverger til at kvinnen skal få orgasme etter mannen har kommet for å "suge opp" svømmerene. Usikker på om dette er vitenskapelig bevist at virker. Så teorien forklart en gang på TV, men jeg tror de presiserte at de ikke hadde klart å påvise noen statistisk forskjell. Nå har jeg blitt gravid tre ganger i løpet av fire PP uten å tenke noe som helst på noe av dette. Har heller ikke ligget en halvtime med beina i været, snarere tvert i mot så har jeg gått på do og kvittet meg med så mye kliss som mulig fortest mulig Men jeg skjønner helt klart lysten til å gjøre noe for å øke sjansene. Blir litt besatt på denne prøvingen når man er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juli 2011 #334 Del Skrevet 12. juli 2011 Godt magen har blitt bedre Jeg får økt lyst i dagene rundt EL, det varer vel i fire-fem dager før det er tilbake til normalen. Jeg har facebook boikott, med heller begredelig resultat Og ja, jeg vil også ha en liten! Har du noe oppskrifter på raw/sunt snack? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 14. juli 2011 Positiv el test i dag, Right on time:) får vel hoppe på mannen senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juli 2011 #336 Del Skrevet 14. juli 2011 You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. juli 2011 #337 Del Skrevet 14. juli 2011 Bra plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. juli 2011 #338 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har hørt at det er en myte at man kan få eggløsning av orgasme, for når egget slippes har bare med hormoner å gjøre. Hurra for postivi EL-test!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. juli 2011 #339 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg har hørt at det er en myte at man kan få eggløsning av orgasme, for når egget slippes har bare med hormoner å gjøre. Hurra for postivi EL-test!! Jeg har ikke noe som helst vitenskapelig belegg for det jeg skriver, og synes i grunnen det virker rart jeg også. Men samtidig så utløser jo en orgasme også en del (lykke)hormoner, og det er kanskje ikke helt usannsynlig at de igjen kan trigge produksjon av LH (hormonet som får egget til å slippe)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 15. juli 2011 #340 Del Skrevet 15. juli 2011 Må litt for positiv EL-test jeg også, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå