Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Takker for støttende ord, det betyr mye å høre deres historier og erfaringer. Dessverre har jo mange kvinner erfaring med både blødninger og aborter.

Innerst inne tror jeg nok at dette også er en tidlig abort, men må nesten teste negativt/sjekke hos lege for å få endelig bekreftelse.

Stresser ikke med det foreløpig, ser an blødningene idag/i morgen..

(men :danse: for at jeg KAN bli gravid og :hjerter: sambo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å høre at du har en så positiv innstilling!

Kan liksom ikke annet... Det er jo enda håp, enten det er i denne omgang eller neste.. Og sambo er så støttende og god, virkelig en "rock"

Men jeg er temmelig laber form, helt matt og motløs i uttrykket...

Darnnedd... :tristbla: Med magevondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står frem!

Ville bare si at jeg håper for deres del at dette går riktig vei. Jeg er uansett mektig imponert over innstillingen din og evnen til å forbli positiv.

Krysser fingre og tær for at en spire klamrer seg fast :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dere gått på jobb i morgen?

Uff, føler meg helt blæh nå :trist:

Får se hvordan natta blir og hvordan ting føles i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg hadde holdt meg hjemme, basert på egen erfaring.. Tror nok også jeg hadde fått meg en legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg ville gått på jobb eller ikke, ville kanskje sett ann formen utover natta og morgendagen? :sjenert:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme idag, formen er IKKE på topp. Skikkelig trøtt og uvel. Blir trolig en tur innom legen også, ialfall om jeg får meg en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre nå som jeg har våknet opp.. Ikke så matt og tung i kroppen. Fått legetime også, 9.40. Det hadde jeg nesten ikke trodd var mulig (føler legetimer er så håpløst å få, men nå fikk jeg det jo kun 1,5 time frem). Har ikke veldig lyst å ta underlivsundersøkelse, usj... noen erfaring med det når dere blør?

Hilsen meg som prøver seg på et lite smil :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er greit å være hjemme i dag. Det er ikke sikkert det blir gjort noen underlivsundersøkelse, det kan hende legen kun vil ta en blodprøve.

Flink du er som holder motet oppe med et smil og positive tanker! Dersom det ikke har gått veien denne gangen er det jo mange som blir gravide like etterpå.

Lykke til hos legen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du synes det er greit å være hjemme i dag. Det er ikke sikkert det blir gjort noen underlivsundersøkelse, det kan hende legen kun vil ta en blodprøve.

Flink du er som holder motet oppe med et smil og positive tanker! Dersom det ikke har gått veien denne gangen er det jo mange som blir gravide like etterpå.

Lykke til hos legen! :klemmer:

Ja, jeg rykker stadig nærmere målet :jepp:

Det er bare å innse det, dette gravidstyret er risikosport og krevende! Men resultatet kan være så fint, så fint...

Innom med en trøste :blomst:

Lykke til hos legen i dag. Håper alt går bra. :troest:

Takk, vel gjennomført legetime nå. Legen var forståelsfull, men ikke veldig aktiv. Han bare pratet med meg. Han sa at det jeg beskrev hørtes ut som en tidlig abort, og at det var ingenting å gjøre hvis det stemte. Og hvis ikke, så skulle jeg komme tilbake når som helst om det var noe. Men fikk pratet litt da, så da bearbeider man litt greia. Som legen sier; jeg er ikke ikke den første, og veien til målet er ikke rett frem. Det ER veldig usikkert på alle måter så tidlig, det er derfor "svangerskapsperioden" hos legen ikke starter før 8-10 uker omtrent.

....

Formen ellers: VOND mage og rygg, men bedre allmenntilstand enn i går. Glad jeg er hjemme og slipper å føle kramper og klumper og smerter og hormoner blandt alle kollegaene og føle meg mislykka fordi jeg ikke får jobbet effektivt..

Ved godt mot! Sambo har lovet nye "deposit". Skal se at han blir mer aktiv nå fremover. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For å holde tankene på den positive siden lager jeg en takknemlighetsliste:

*Min gode, sexy og mest diggbare sambo :rodmer: Nå også med gode pappagener ;)

*kvinnekroppen er fantastisk (om enn noe kompleks)

*det er sommer! (skulle ikke tro det på det været :regn: )

*vi er på husjakt. spennende :hallo:

*Jeg har smakt på det å være gravid, fantastisk :nigo:

*Godt med penger (skattepenger, feriepenger, etterbet. lønn)

*ferie. Tur til favorittby om 4 uker :bolledeig:

*familie rundt meg som gir mye godt

*trygg og spennende jobb - på en gang

Så livet er godt... Og enda bedre skal det bli :kristin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten litt rørt over at du klarer å være så positiv :klemmer: Er helt sikker på at neste gang klaffer det virkelig for dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegode tanker i en vond periode! :klemmer:

Godt å vite at du kan bli gravid og har en kjæreste som virkelig har varmet opp til tanken på å bli pappa! :hjerte: Dette går rette veien, Aurelia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:kose: Så fint at du greier å se det positive. Hvis det viser seg å være en spontanabort, så er det godt at det skjedde såpass tidlig. Og du vet at du kan bli gravid! Høres ut som om samboeren din er super!

Skjønner godt at du blir hjemme på en sånn dag. Det tror jeg de fleste ville gjort.

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...