Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #281 Del Skrevet 28. juni 2011 Takker for støttende ord, det betyr mye å høre deres historier og erfaringer. Dessverre har jo mange kvinner erfaring med både blødninger og aborter. Innerst inne tror jeg nok at dette også er en tidlig abort, men må nesten teste negativt/sjekke hos lege for å få endelig bekreftelse. Stresser ikke med det foreløpig, ser an blødningene idag/i morgen.. (men for at jeg KAN bli gravid og sambo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. juni 2011 #282 Del Skrevet 28. juni 2011 Fint å høre at du har en så positiv innstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #283 Del Skrevet 28. juni 2011 Fint å høre at du har en så positiv innstilling! Kan liksom ikke annet... Det er jo enda håp, enten det er i denne omgang eller neste.. Og sambo er så støttende og god, virkelig en "rock" Men jeg er temmelig laber form, helt matt og motløs i uttrykket... Darnnedd... Med magevondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juni 2011 #284 Del Skrevet 28. juni 2011 Snikleser står frem! Ville bare si at jeg håper for deres del at dette går riktig vei. Jeg er uansett mektig imponert over innstillingen din og evnen til å forbli positiv. Krysser fingre og tær for at en spire klamrer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #285 Del Skrevet 28. juni 2011 Ville dere gått på jobb i morgen? Uff, føler meg helt blæh nå Får se hvordan natta blir og hvordan ting føles i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. juni 2011 #286 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror nok jeg hadde holdt meg hjemme, basert på egen erfaring.. Tror nok også jeg hadde fått meg en legetime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 28. juni 2011 #287 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg vet ikke helt om jeg ville gått på jobb eller ikke, ville kanskje sett ann formen utover natta og morgendagen? :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #288 Del Skrevet 29. juni 2011 Blir hjemme idag, formen er IKKE på topp. Skikkelig trøtt og uvel. Blir trolig en tur innom legen også, ialfall om jeg får meg en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #289 Del Skrevet 29. juni 2011 Litt bedre nå som jeg har våknet opp.. Ikke så matt og tung i kroppen. Fått legetime også, 9.40. Det hadde jeg nesten ikke trodd var mulig (føler legetimer er så håpløst å få, men nå fikk jeg det jo kun 1,5 time frem). Har ikke veldig lyst å ta underlivsundersøkelse, usj... noen erfaring med det når dere blør? Hilsen meg som prøver seg på et lite smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. juni 2011 #290 Del Skrevet 29. juni 2011 Skjønner at du synes det er greit å være hjemme i dag. Det er ikke sikkert det blir gjort noen underlivsundersøkelse, det kan hende legen kun vil ta en blodprøve. Flink du er som holder motet oppe med et smil og positive tanker! Dersom det ikke har gått veien denne gangen er det jo mange som blir gravide like etterpå. Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 29. juni 2011 #291 Del Skrevet 29. juni 2011 Innom med en trøste Lykke til hos legen i dag. Håper alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #292 Del Skrevet 29. juni 2011 Skjønner at du synes det er greit å være hjemme i dag. Det er ikke sikkert det blir gjort noen underlivsundersøkelse, det kan hende legen kun vil ta en blodprøve. Flink du er som holder motet oppe med et smil og positive tanker! Dersom det ikke har gått veien denne gangen er det jo mange som blir gravide like etterpå. Lykke til hos legen! Ja, jeg rykker stadig nærmere målet Det er bare å innse det, dette gravidstyret er risikosport og krevende! Men resultatet kan være så fint, så fint... Innom med en trøste Lykke til hos legen i dag. Håper alt går bra. Takk, vel gjennomført legetime nå. Legen var forståelsfull, men ikke veldig aktiv. Han bare pratet med meg. Han sa at det jeg beskrev hørtes ut som en tidlig abort, og at det var ingenting å gjøre hvis det stemte. Og hvis ikke, så skulle jeg komme tilbake når som helst om det var noe. Men fikk pratet litt da, så da bearbeider man litt greia. Som legen sier; jeg er ikke ikke den første, og veien til målet er ikke rett frem. Det ER veldig usikkert på alle måter så tidlig, det er derfor "svangerskapsperioden" hos legen ikke starter før 8-10 uker omtrent. .... Formen ellers: VOND mage og rygg, men bedre allmenntilstand enn i går. Glad jeg er hjemme og slipper å føle kramper og klumper og smerter og hormoner blandt alle kollegaene og føle meg mislykka fordi jeg ikke får jobbet effektivt.. Ved godt mot! Sambo har lovet nye "deposit". Skal se at han blir mer aktiv nå fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #293 Del Skrevet 29. juni 2011 Ahhhh... nyinnkjøpt varmepute på magen... Comfort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. juni 2011 #294 Del Skrevet 29. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. juni 2011 #295 Del Skrevet 29. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #296 Del Skrevet 29. juni 2011 Takk godinger! Klemmer og omsorg varmer idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #297 Del Skrevet 29. juni 2011 For å holde tankene på den positive siden lager jeg en takknemlighetsliste: *Min gode, sexy og mest diggbare sambo Nå også med gode pappagener *kvinnekroppen er fantastisk (om enn noe kompleks) *det er sommer! (skulle ikke tro det på det været ) *vi er på husjakt. spennende *Jeg har smakt på det å være gravid, fantastisk *Godt med penger (skattepenger, feriepenger, etterbet. lønn) *ferie. Tur til favorittby om 4 uker *familie rundt meg som gir mye godt *trygg og spennende jobb - på en gang Så livet er godt... Og enda bedre skal det bli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 29. juni 2011 #298 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg blir nesten litt rørt over at du klarer å være så positiv Er helt sikker på at neste gang klaffer det virkelig for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. juni 2011 #299 Del Skrevet 29. juni 2011 Kjempegode tanker i en vond periode! Godt å vite at du kan bli gravid og har en kjæreste som virkelig har varmet opp til tanken på å bli pappa! Dette går rette veien, Aurelia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. juni 2011 #300 Del Skrevet 29. juni 2011 Så fint at du greier å se det positive. Hvis det viser seg å være en spontanabort, så er det godt at det skjedde såpass tidlig. Og du vet at du kan bli gravid! Høres ut som om samboeren din er super! Skjønner godt at du blir hjemme på en sånn dag. Det tror jeg de fleste ville gjort. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå