Gå til innhold

Er så drittlei dere "Å herreguud er jeg såå lykkelig!" kjerringene her og på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg er lei av folk som forventer at alle andre skal legge bort lykken sin pga at de selv er deppa og sure.

De trenger ikke å annonsere det flere ganger til dagen for det om..Jeg er ikke deppa og sur,jeg synes det bare er teit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser sånne meldinger jeg, tenker mitt, ferdig med det. Akkurat det samme som med de som legger ut alt de gjør i detalj. De blir som oftest blokkert fra feeden. Nekter og tro at alt er så rosenrødt hele tida som de prøver å få fram men men...

Så er det de som man har fått med seg(facebook selfølgelig) at hatt det tøft i forholdet/ekteskapet sitt som begynner å skrive slike meldinger igjen, det er jo bare gledelig.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kusine som dedikerer sanger til sin kjære mann som hun bor med daglig. Hmmm og han ja han sitter rett ved siden av og trykker LIKE:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts, jeg tror faktisk du er litt sjalu? hvorfor ellers er du så inmari bitter på din(e) venninners staturoppdateringer? det er jo ikke noe annet enn ja; statusoppdateringer. høres ut som du irriterer deg vri og vrang på grunn av en sånn liten ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har du bare fjortisser på vennelista di, du? :fnise:

Slett facebookprofilen din om du tar det så lett til deg.

... Nå skal jeg gå å legge ut en "jeg er lykkelig" status bare for å irritere deg, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje noe i mot de som legger ut slike statusmeldinger innimellom, eg gjør det i blant eg også (sjeldent, men likevel). Syns det er heilt greit så lenge det ikkje er 90% av statusene som er slik, då blir det litt for mye og eg ender opp med å skjule personens statuser siden det ikkje er noe eg har så stor interesse av å lese eller kommentere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk skriver lykkelige ting i statusen sin er kjempebra synes jeg. Digger positive folk. Det er altfor mange grinebitere og negative kuksugere som ikke gjør annet enn å klage og å forbanne hele verden:) Uansett...man blir fort avslørt når man møter personene face to face om det er kongruens mellom hva de skriver på statuselinjen og hvordan fokusen er til det daglige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et tips. Ikke ha disse folka som irriterer dere på face. Skjul dem fra newsfeeden deres. SLUTT MED SYTINGA, Det er en så jævla enkel løsning på det.

Endret av Mette
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg har et vennepar som skriver slike meldinger til hverandre hele tiden. Tilsynelatende det lykkeligste paret i verden, men JEG vet at også de har problemer. Det skrives det selvsagt ingenting om.

Og jeg vet også at de sannsynligvis skriver slike meldinger til hverandre mens de sitter med hver sin lap-top på fanget, under samme tak.

Det irriterer meg ikke, men jeg kan ikke forstå hvorfor folk gjør slikt. Hva skal man bevise liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG vet at også de har problemer. Det skrives det selvsagt ingenting om.

herregud, det ville jo vært enda verre om de skrev om alle problemene dem i mellom på facebook da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, meld deg ut eller slett alle positive venner, si at du kun vil ha venner som har det like elendig som deg.

Det handler ikke om hvordan man har det men om hvordan man tar det, sutrer man over livet og syns alt er for jævlig hele tiden så blir det jævlig. Går man rundt og leter etter elendighet så blir livet elendig. Jeg leter etter de små positive tingene i livet og gleder meg over at mine venner har det bra. Livet er for kort til å gå og ergre seg over andres lykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange som gir uttrykk for at de er over-månen-lykkelige egentlig ikke er det, så du kan jo "trøste" deg med det hvis du klarer å tro det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare sjalu og sur, eg HAR verdens beste mann og kunne ikke hatt det bedre - og eg har IKKE problem med å fortelle det til hele verden en gang inni mellom :) slutt å syt, så får du deg nok mann du også skal du se ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt, jeg :) Og mye bedre enn bitre sure statuser + side opp og side ned med tulleapplikasjoner som en har lagt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om ts nyter å lese om dårlig selvtillit, fæle dager, grusomme hendelser og ellers negative ting som enkelte brer ut over facebooken til stadighet.

Jeg liker at de på min facebook (inkl. meg selv) sprer sånne godnyheter og fine statuser i en ellers mørk hverdag. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig og uenig. Synes egentlig bare det er koselig, men har ei venninne som er EKSTREM. Samme når jeg prater med henne på chatten. "jeg og kjæresten" i annenhver setning. Samtalen avsluttes som regel med "nå skal jeg og kjæresten legge oss :rødme: :rødme: :rødme:". Du har kjæreste, jeg har skjønt det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppdateringer på facebook hvor man skriver om dagligdagse ting, av typen "jeg og kjæresten skal spise middag" eller "jeg og kjæresten skal pule," er så fullstendig uinteressant og meningsløst! De som må fortelle kjæresten at "jeg elsker deg så mye <3<3<3" på facebook-veggen tenker jeg at egentlig ikke har det så bra i forholdet. De er såpass usikre på seg selv og kjæresten og forholdet at de må utbasonere kjærlighetserklæringer for alle vennene sine slik at de føler seg elsket...! Når slike meldinger kommer fredag/lørdag kveld, et tidspunkt hvor man som regel har det hyggelig med kjæresten sin sier det sitt. Det å oppdatere facebook fredag kveld (9-10 tiden) med "nå skal jeg og den mest fantastiske kjæresten se på film," sier jo sitt. Kjæresten kan ikke være så fantastisk hvis du logger deg på facebook istedenfor å være sammen med h*n.

"Facebook makes you hate people you know, Twitter makes you love people you don't know!"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...