Gå til innhold

Hunden min har stukket av...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spor var lurt!

Få tak i en riktig blodhund som kan lukte henne opp.

Hannhund vel og merke. De lukter løpetid lang vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også veldig på hvordan det går.

Skrevet

Jeg og! Håper på good news.

Skrevet

Jeg også! Men om hunden var blitt funnet i god behold regner jeg med at det hadde blitt oppdatert her egentlig, i og med at vi er så mange som har "engasjert" oss...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noe nytt på denne fronten?

Skrevet

Det er desverre ingenting nytt. Vi har fått mange henvendelser på at hun er sett den kvelden hun forsvant, men etter det er det ikke livstegn.

:trist:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Huff så trist og grusomt for dere :tristbla:

Skrevet

Uff så veldig veldig veldig vondt!!

Hunden vår stakk av en gang, og følelsen når jeg kom hjem og han var borte kommer jeg aldri til å glemme. Vi var heldigere enn deg, for han ble funnet, så han var jeg og hentet igjen hos Falck.

Skrevet

Åååh, huff så ekkelt og trist. Må være utrolig vanskelig å innfinne seg med at hunden bare er borte, ikke vite hva som har skjedd og hvor den er nå. Føler virkelig med deg, stakkars! :sukk:

Skrevet

Har du forresten lagt ut melding på canis.no? (Masse engasjerte hundefolk fra hele Norge der, effektiv jungeltelegraf.)

Skrevet

Du har min dypeste medfølelse... Å miste en hund er en utrolig tung opplevelse i seg selv, men å ikkje vite hvor den er, om den lever og har det bra, eller dårlig, eller er død, hva som har skjedd....tror jeg ville gått på veggen hvis det var meg.

Min hund er samme blanding som din, så de ligner sikkert hverandre. Jeg relaterer meg sikkert enda sterkere til dette av den grunn.

Det er lite vits å si at jeg håper du har det bra, for det vet jeg at du ikke har, men jeg håper værtfall voffsen din har det bra -uansett hvor hun er.... <3

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Dytter opp denne jeg, og håper det er noe nytt. Har tenkt så mye på dere.

Skrevet

Jeg og er veldig spent på om dere har funnet ut noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...