Gå til innhold

Hunden min har stukket av...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spor var lurt!

Få tak i en riktig blodhund som kan lukte henne opp.

Hannhund vel og merke. De lukter løpetid lang vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Om du tar kontakt med en hundeklubb eller jaktlag, så finnes det masse gode sportrente hunder der ute. Hundefolk er gjerne velvillige til å hjelpe i slike situasjoner.

Ellers er det også kommet en ny Facebook side for savnede dyr i hele landet. http://www.facebook.com/pages/TaptFunnet-Kjaeledyr-i-Norge/139184646112537?v=photos#!/pages/TaptFunnet-Kjaeledyr-i-Norge/139184646112537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Men om hunden var blitt funnet i god behold regner jeg med at det hadde blitt oppdatert her egentlig, i og med at vi er så mange som har "engasjert" oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er desverre ingenting nytt. Vi har fått mange henvendelser på at hun er sett den kvelden hun forsvant, men etter det er det ikke livstegn.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så veldig veldig veldig vondt!!

Hunden vår stakk av en gang, og følelsen når jeg kom hjem og han var borte kommer jeg aldri til å glemme. Vi var heldigere enn deg, for han ble funnet, så han var jeg og hentet igjen hos Falck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, huff så ekkelt og trist. Må være utrolig vanskelig å innfinne seg med at hunden bare er borte, ikke vite hva som har skjedd og hvor den er nå. Føler virkelig med deg, stakkars! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten lagt ut melding på canis.no? (Masse engasjerte hundefolk fra hele Norge der, effektiv jungeltelegraf.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har min dypeste medfølelse... Å miste en hund er en utrolig tung opplevelse i seg selv, men å ikkje vite hvor den er, om den lever og har det bra, eller dårlig, eller er død, hva som har skjedd....tror jeg ville gått på veggen hvis det var meg.

Min hund er samme blanding som din, så de ligner sikkert hverandre. Jeg relaterer meg sikkert enda sterkere til dette av den grunn.

Det er lite vits å si at jeg håper du har det bra, for det vet jeg at du ikke har, men jeg håper værtfall voffsen din har det bra -uansett hvor hun er.... <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dytter opp denne jeg, og håper det er noe nytt. Har tenkt så mye på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...