Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Ja, jeg spiste igår. :gjeiper:

God morgen The beib! Jeg har vært oppe en god stund nå, altså. Men har tatt t-bane og tog hjem.

Åh, så en utrolig kjekk fyr på toget igår. Om jeg bare hadde hatt guts til å prate til han. :sjenert:

Forresten så var det koselig å være hos min søster. Fikk jo mye kos og sånt av romkameratene der. De masserer og stryker om du bare plasserer deg selv i armkroken dems. :lur: Ble også kysset på. (Wuhu, årets første kyss)

Nå venter jeg på at min søster og min mor skal bli klare så vi skal dra på åpen kiste seremoni. Skal legge en ting i kista sammen med avdøde, en ting som bandt oss veldig sammen da vi var små. Åh, som jeg savner de dagene.

Gruer meg, da jeg tror det virkelig vil gå opp for meg når jeg ser henne i kisa. Uff :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpen kiste! :overrasket: Takler du det, da..? Vet ikke om jeg hadde vært så høy i hatten... :sjenert:

Men HVOR ER PUSEKATTEN DIN!!? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen kiste?

Jeg så kompisen min i åpen kiste, det var egentlig bare veldig fint, men da gikk det og skikkelig opp for meg at han var borte for alltid.

Tenker nå på at han er nok med meg hvor jeg er da, og det er en fin tanke.

Dakkar pusen, men di pleier å kunne stikke litt av og egentlig bare være rett i nærheten. Håper han snart graver på døren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal være lukket kiste i begravelsen i morgen, så jeg ville se henne en siste gang, og putte en ting i kista også. Det var forferdelig, men samtidig fint, å se hun. Det gikk skikkelig opp for meg, og jeg ville bare at hun skulle våkne. Men hun så veldig fredfull ut.

Jeg tar meg ofte i å prøve og finne en løsning på hvordan jeg kan få henne tilbake ganske ofte. Det er fælt. Uff. :tristbla:

Menmen.

Pusen har nå vært borte i over en uke. Han pleier aldri å reise bort. Men jeg fikk et tips på telefon idag etter at jeg la inn annonse i avisa. Han er tullet bort på et helt annet felt! Dro dit og ropte å ringte på et par dører, men ingenting. Så han er fortsatt borte. :sukk:

Ellers tok mamma meg med på "shopping" etter åpen kiste-seremonien. Jeg trengte noe å ha på meg i begravelsen, men fy f***. Shopping har aldri vært så fælt før. Nå sitter jeg bare å ønsker at mamma gikk til sengs, for jeg orker ikke nærværet hennes nå. Får dårlig samvittighet av å si det, men sånn er nå det.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle ønske det ikke var nødvendig. :tristbla:

Tror også det hadde vært lettere om jeg hadde hatt kjærlighet (som i en mann). Noen som kan gi meg nærhet og trøst på en annen måte. Bleh, føler meg skikkelig ensom og lost. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skulle ønske det ikke var nødvendig. :tristbla:

Tror også det hadde vært lettere om jeg hadde hatt kjærlighet (som i en mann). Noen som kan gi meg nærhet og trøst på en annen måte. Bleh, føler meg skikkelig ensom og lost. :sukk:

Skjønner jeg godt...Men du får trøste deg med at vi alle går igjennom slike faser. Vet det er mager trøst akkurat nå, men... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Det er ikke så mye man kan si i slike situasjoner for å trøste, men jeg håper du har det bra (situasjonen tatt i betraktning) og at du har nok støtte der du er og nok rom til å kunne få være alene når du trenger det

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gruer meg sinnsykt til i morgen. Ikke får jeg sove nå heller. Æsj, jeg vil ikke i begravelse i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en godklem :hug: og aner egentlig ikke hva mer jeg skal si annet enn at jeg føler virkelig med deg :sukk:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Lykke til i dag, selv om det blir en vond dag. Forhåpentligvis har du fått nok smerte nå, slik at det bare kan gå oppover :klemmer: Ha en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...