Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker Hogwash. :)

Er litt redusert nå, så tror jeg skal legge fra meg dataen.

Har også tent lys for min kjære bestevenninne.

Ufattelig at jeg aldri får holdt rundt henne, trøsta henne, hørt henne le, høre stemmen hennes, kysse på henne eller noe slikt igjen. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dette. :tristbla:

Uansett, god natt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar, stakkar deg! Du har all min medfølelse! Og mange ganger(heldigvis ikke for ofte) så er det godt å ta en PC-pause..

Maaaasse klemmer :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kommer innom med en :klemmer:

kondolerer så mye, kan ikke forestille meg den følelsen.

Og så håper jeg pusen din dukker opp i god behold, det er ikke noe kos når man tenker og bekymrer seg over sånt. Man blir jo så glad i de :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for te :jepp:

Nå har jeg vært ute å ropt på pusen igjen, ikke noe tegn til ham. :sukk: Enten så har han blitt innestengt et sted, eller så er han påkjørt. Får håpe at det er ingen av delene, og at det bare er et egoistisk par som stjeler katter. For han er chippa, og øremerket hendvender til chip. Så om man finner han, så man ser jo at han har eier. Dessuten er han litt fyldig og alltid nygredd. :sjenert:

Selvom han kanskje ikke ser så nygredd ut etter å ha vært borte i 6 døgn.

Annet enn det så starter jeg å bli lei nettene. Får ikke sove (noe som er vanlig her i gården, sorg eller ei), men når jeg dupper av så har jeg livlige drømmer om min bestevenninne hvor jeg prøver å finne henne og få henne tilbake hit. Det starter å bli litt slitsomt. :tristbla:

Har også starta å få skyldfølelse for at hun død, noe som også sliter. Hadde ikke sett eller prata med hun på noen dager før hun døde, og føler at hun ikke ante hvor glad jeg var i henne, også starta jeg å bli redd for at hun trodde jeg hadde sviktet henne. :( Det er så vondt.

Men! Nå er det hvertfall ikke mer enn 3 dager til jeg henter Sigel. Så det blir jo bra! :jepp: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kommer innom med en :klemmer:

kondolerer så mye, kan ikke forestille meg den følelsen.

Og så håper jeg pusen din dukker opp i god behold, det er ikke noe kos når man tenker og bekymrer seg over sånt. Man blir jo så glad i de :)

God natt!

:velkommen: Lightblue! Og takk for klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Jeg er helt sikker på at bestevenninnen din aldri tvilte på hvor glad du var i henne. Garantert.

:klem:

:klem: Håper det.

Guuuud, jeg er forbanna nå. Den forbanna eksen hennes har logget seg inn på face'n hennes hele tiden og endret ting der. Så igår klarte jeg å resette passordet hennes, endre det, og endre passordet til mailen hennes.

Men neida, tror dere ikke han klarte å komme seg igjennom det igjen idag?! Nå har han blokkert meg ute fra face'n hennes, så jeg ikke kan gå inn på den og se fra min profil engang. I tillegg har hun nådd grensa på hvor mange ganger hun kan resette passord. Nå aner jeg ikke hva jeg skal jeg gjøre. :cry3: Ganske sikker på at han har sperra for familie også, for jeg fiksa dette fra hennes data når jeg var der oppe igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Sequax!

Nei, har ikke det desverre :sukk:

Takk, ludo :klem:

Uff...var han gammel? Det sies jo at gamle katter trekker seg bort for å dø når tiden deres er inne?

Katten min forsvant i sommer, hun også...Jeg fant henne igjen død; fanget i et tre. Håper ikke pusen din har en tilsvarende skjebne! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fyller 3 i mars. :( Er ikke gammel i det hele tatt.

Er så trist, jeg vet jo at han ikke ville dratt til andre heller. Vi har et ganske sterkt bånd fordi jeg matet han opp. Han ble avvist fra mora ganske tidlig (katten til min bror som fødte han, og 3 andre kattunger), så jeg fikk han. Folk var jo hundre prosent sikre på at han ikke ville overleve, men det gjorde han. Han tørr jo fortsatt ikke smake på nytt fôr uten at det kommer fra hånda mi først. :sukk:

Synd å høre om katten din. Håper virkelig at Charlie ikke har samme skjebne ja.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fyller 3 i mars. :( Er ikke gammel i det hele tatt.

Er så trist, jeg vet jo at han ikke ville dratt til andre heller. Vi har et ganske sterkt bånd fordi jeg matet han opp. Han ble avvist fra mora ganske tidlig (katten til min bror som fødte han, og 3 andre kattunger), så jeg fikk han. Folk var jo hundre prosent sikre på at han ikke ville overleve, men det gjorde han. Han tørr jo fortsatt ikke smake på nytt fôr uten at det kommer fra hånda mi først. :sukk:

Synd å høre om katten din. Håper virkelig at Charlie ikke har samme skjebne ja.

Har du gått rundt overalt? Leita i trær og små steder der han kan krype inn? :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gått over hele bo-området her, titta i alt som er.

Men ei venninne skal bli med meg å lete på fredag, så håper vi finner han da.

Er så redd for at måkebilen har tatt han, eller at han er begravd i snø et sted. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg og. :sukk:

Se på babyen min daaa. :(

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...