Jump to content
KaDust

Kadust sin gale verden.

Recommended Posts

redchilli

Trist, masse klemmer :klemmer:

Fortsetter under...

KaDust

Takk for klemmer appifany og frk. rastløs.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle dette. Ikke hadde jeg penger til å dra til stesøstra mi idag heller, noe som er jævla kjipt akkurat nå. Skulle ønske jeg hadde lappen og bil, ville gjort ting så mye enklere.

Vet ikke om jeg tørr å få meg flere bestevenner heller, siden alle jeg en gang har hatt er nå døde.

Jaja. Lørdag 29. Januar er dagen jeg skal hente Sigel, hvertfall. Bare håper det ikke kræsjer med begravelsen til min elskede BFF :cry:

Edited by KaDust

KaDust

Og i tillegg så slutta mobilen min å virke nå. GREAT.

:kjempesinna:

KaDust

Forresten så er katten min forsvunnet også. Han pleier å være inne flere ganger om dagen, og har kun vært borte over flere dager en gang før. Starter å bli bekymra, har ikke sett han siden onsdag, tenk om han er påkjørt?

*appifany*

Ting er mye i mot deg for tiden! Håper du finner pus, hun er sikkert bare ute på tur! ;)

KaDust

Ting er mye i mot deg for tiden! Håper du finner pus, hun er sikkert bare ute på tur! ;)

Ja, håper det. Er bare så uvant at han er så lenge borte av gangen. Han er egentlig ganske lost, til katt å være.

Annonse

Guest hogwash

For en start på året :hakeslepp:

Har ikke grunnlag for å forstå hvordan alt dette føles for deg, så nøyer meg med :klem:

Guest Kevlarsjäl

Snubla innom her!

For en fæl start på året du har hatt :(

Klarer ikke tenke meg hvordan jeg hadde reagert om min beste venninne hadde dødd.. Verden min hadde falt sammen totalt!

Håper det går bra med deg :klemmer:

KaDust

:velkommen: inn hogwash og kevlarsjäl!

Takker for klemmer og omtanke. En fæl start på året kan man trygt si at det er, og jeg unner ingen dette.

KaDust

Uff, nå må jeg ta meg sammen og få spist snart. Er så sulten at jeg er kvalm, og hadde sikkert følt meg bedre om jeg fikk i meg litt. Bare litt usikker på hva jeg skal spise, er jo redd for å ende opp med oppkast. :spy:

Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur til søstra mi også. Vet at hun også brydde seg mye om avdøde, dessuten vil hun vel holde et øye med meg. Hun sa igår at det er bare å komme opp, og at hun ikke klarer å forestille seg hvordan jeg har det oppi alt dette når hun selv sliter så hardt med dette. Så kan vi jo være der litt for hverandre. Og hun tar seg jo fri fra jobb denne uken, så da vil jeg få sett henne etter skole. :hjertesmil:

Ellers har jeg en gladnyhet! På lørdag får jeg henta Sigel, da det åpenbart ikke er begravelser på lørdager. Tenkte ikke så langt da jeg lurte på om de ville kræsje med begravelsen til bestevenninna mi. Men, det skal være minnestund på lørdag også, litt utpå kvelden. Så da tar jeg med meg Sigel der, det tror jeg hun ville likt.

Egentlig skulle ei venninne kjøre meg, men hun må i bursdagen til bestemora si. Så da får jeg mamma til å kjøre meg i stedet (vet pappa hadde lyst og, men jeg orker ikke at han skal drive å teste meg nå). Burde vel egentlig få lappen selv, men det er så altfor dyrt. Har ikke råd til å tenke tanken engang. Koster jo godt over 20000. Jaja, det får vente. Er bare litt kjedelig å være avhengig av å kunne bli kjørt. :fnise:

KaDust

Åh, venninna mi kunne likevel! Så koselig!

Skal hente hunden i Koppang, så da ville hun gjerne at vi stopper på Espa og kjøper boller også. :fnise:

Guest Kevlarsjäl

Hvorfor er alle så dilla på bollene på espa? Har alltid hørt lovord, men aldri forstått hvorfor :o

KaDust

Hvorfor er alle så dilla på bollene på espa? Har alltid hørt lovord, men aldri forstått hvorfor :o

Vet ikke, jeg. Har ikke prøvd de selv, og helt ærlig har jeg aldri vært særlig glad i boller. :fnise:

Annonse

KaDust

Forresten så er det sant at man finner ut hvem som er ens venner i harde tider. Ser nå hvor mange gode venner jeg har som støtter meg oppi alt dette. :rødme:

KaDust

Hva skjer med forumet idag a? :kjefte:

Guest Krizzy

Kondolerer med alle dødsfallene! Kjenner jeg ble litt :cry: når jeg leste..... Håper 2011 blir knall fra nå av! Masse :klemmer: til deg!

:hund: ?

KaDust

:velkommen: Krizzy!

Takker for klemmer, og jeg håper det samme. Året er jo enda nytt, og det har mange måneder igjen å bli bedre på! :jepp:

Jaaa, skal få hund. Gleder meg :rødme:

Guest Ms. Raggsokk

Off, for en start på året du har hatt! God klem til deg!

KaDust

Takker Raggsokk :sjenert:

Og en :velkommen: til deg også.

Edited by KaDust

Guest Krizzy

Jaaa, skal få hund. Gleder meg :rødme:

:rødme: