Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for klemmer appifany og frk. rastløs.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle dette. Ikke hadde jeg penger til å dra til stesøstra mi idag heller, noe som er jævla kjipt akkurat nå. Skulle ønske jeg hadde lappen og bil, ville gjort ting så mye enklere.

Vet ikke om jeg tørr å få meg flere bestevenner heller, siden alle jeg en gang har hatt er nå døde.

Jaja. Lørdag 29. Januar er dagen jeg skal hente Sigel, hvertfall. Bare håper det ikke kræsjer med begravelsen til min elskede BFF :cry:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så er katten min forsvunnet også. Han pleier å være inne flere ganger om dagen, og har kun vært borte over flere dager en gang før. Starter å bli bekymra, har ikke sett han siden onsdag, tenk om han er påkjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er mye i mot deg for tiden! Håper du finner pus, hun er sikkert bare ute på tur! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er mye i mot deg for tiden! Håper du finner pus, hun er sikkert bare ute på tur! ;)

Ja, håper det. Er bare så uvant at han er så lenge borte av gangen. Han er egentlig ganske lost, til katt å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Snubla innom her!

For en fæl start på året du har hatt :(

Klarer ikke tenke meg hvordan jeg hadde reagert om min beste venninne hadde dødd.. Verden min hadde falt sammen totalt!

Håper det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: inn hogwash og kevlarsjäl!

Takker for klemmer og omtanke. En fæl start på året kan man trygt si at det er, og jeg unner ingen dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå må jeg ta meg sammen og få spist snart. Er så sulten at jeg er kvalm, og hadde sikkert følt meg bedre om jeg fikk i meg litt. Bare litt usikker på hva jeg skal spise, er jo redd for å ende opp med oppkast. :spy:

Lurer litt på om jeg skal ta meg en tur til søstra mi også. Vet at hun også brydde seg mye om avdøde, dessuten vil hun vel holde et øye med meg. Hun sa igår at det er bare å komme opp, og at hun ikke klarer å forestille seg hvordan jeg har det oppi alt dette når hun selv sliter så hardt med dette. Så kan vi jo være der litt for hverandre. Og hun tar seg jo fri fra jobb denne uken, så da vil jeg få sett henne etter skole. :hjertesmil:

Ellers har jeg en gladnyhet! På lørdag får jeg henta Sigel, da det åpenbart ikke er begravelser på lørdager. Tenkte ikke så langt da jeg lurte på om de ville kræsje med begravelsen til bestevenninna mi. Men, det skal være minnestund på lørdag også, litt utpå kvelden. Så da tar jeg med meg Sigel der, det tror jeg hun ville likt.

Egentlig skulle ei venninne kjøre meg, men hun må i bursdagen til bestemora si. Så da får jeg mamma til å kjøre meg i stedet (vet pappa hadde lyst og, men jeg orker ikke at han skal drive å teste meg nå). Burde vel egentlig få lappen selv, men det er så altfor dyrt. Har ikke råd til å tenke tanken engang. Koster jo godt over 20000. Jaja, det får vente. Er bare litt kjedelig å være avhengig av å kunne bli kjørt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, venninna mi kunne likevel! Så koselig!

Skal hente hunden i Koppang, så da ville hun gjerne at vi stopper på Espa og kjøper boller også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er alle så dilla på bollene på espa? Har alltid hørt lovord, men aldri forstått hvorfor :o

Vet ikke, jeg. Har ikke prøvd de selv, og helt ærlig har jeg aldri vært særlig glad i boller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så er det sant at man finner ut hvem som er ens venner i harde tider. Ser nå hvor mange gode venner jeg har som støtter meg oppi alt dette. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer med alle dødsfallene! Kjenner jeg ble litt :cry: når jeg leste..... Håper 2011 blir knall fra nå av! Masse :klemmer: til deg!

:hund: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Krizzy!

Takker for klemmer, og jeg håper det samme. Året er jo enda nytt, og det har mange måneder igjen å bli bedre på! :jepp:

Jaaa, skal få hund. Gleder meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...