Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Ja, appy. NAV er rare. Når jeg søkte sosial-penger skulle de ha skattelista mi også :fnise:

Joda, det ruller og går her vet du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Sikker på at du ikke måtte bake boller, vaske bilen til han ene og handle inn matvarer for han andre?? :ler: Siden de forlanger så mye rart, tenker jeg?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsavklaring? O gru, jeg må begynne å lese om dette her :sukk: Jeg har aldri vært sykemeldt eller levert så mye som en egenmelding en gang. Jeg drukner i havet av skjema og informasjon og båser man må passe inn i. Ugh.

KaDust: Har NAV papirer og legeattester som bekrefter at du er arbeidsufør? Synes det høres vel ugunstig ut å invitere til stormøte når hovedpersonen har sosial angst. Usj.

De skal ha det. Pratet jo også med en saksbehandler om det da jeg søkte om sosial-penger. Og var jo hun som ba meg om søke AAP, siden sosial vil ikke dekke, og vil ha krav om at jeg skal gjøre arbeidsretta tiltak som jeg da ikke vil klare. Hele NAV opplegget er litt skada her i byen. Men er jo litt forskjellig fra kommune til kommune. Noen steder har de jo flinke folk som arbeider, mens andre steder litt mer fraværende. Kommer helt an på hvordan de har lagt det opp på NAV hos deg. -Nabokommunen har mye bedre oppsett enn den her, men jeg må jo gå her, siden det er her jeg bor. :fnise:

Men ja, rart å sende en med sosial angst på stormøte. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sikker på at du ikke måtte bake boller, vaske bilen til han ene og handle inn matvarer for han andre?? :ler: Siden de forlanger så mye rart, tenker jeg?? :fnise:

Hahaha, hadde ikke forundre meg, appy! Er vel noe av det jeg må gjøre når de ringer og kjefter for at jeg ikke dukket opp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, godt å ha noen som forstår hvordan det er. :kose:

:5:

Jeg gikk skole, skulle egentlig hoppet av i andre klasse, for jeg knakk sånn sammen da. Men bestemte meg for å fullføre for å bli ferdig (karakterene gikk fra topp til bunn :sukk:) Men så ble jeg presset sånn av familie, så startet ut i jobb et par måneder etter jeg var ferdig med skole. Dette knakk meg så hardt sammen at jeg nå ikke er i stand til å jobbe en dag i uka engang :sukk: + at så mye rundt meg skjer nå, så jeg trenger egentlig ukentlig rådgivning og slikt, men jeg hater å prate om følelser og å gå tilbake til hendelser osv osv, så jeg dropper ut og slutter hos alle terapeuter og psykologer jeg ender opp hos. :roll:

:klemmer:

Kom til meg og spis rundstykker, du! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, rart å sende en med sosial angst på stormøte. :kjefte:

Men som du selv sa så måtte du søke på AAP på nytt fordi NAV mente du kunne jobbe, og dermed siden de mener du kan jobbe, så er det jo gunstig å gå på møte for arbeidsledige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Jeg sender deg en :klemmer:

:klem:

Bestemor har laget godt bringebær syltetøy! :spise:

Ohhh nom nom. Jeg er skikkelig matmoms, så har spist opp alt før du vet ordet av det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

uæææ, mat i hver eneste tråd jeg ramler innom :daane:

:spise:

:ler: har lagt merke til at det er mye mat i dagbøkene jeg også.

Du får spise noe godt! :Nikke:

Jaaa, skal ut på kjøkkenet å se hva vi har nå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...