Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må ta meg en dagbokrunde snart! :nigo:

Funnet lille pusen din?

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: med te :)

Takker for te, Mah! :klemmer:

Må ta meg en dagbokrunde snart! :nigo:

Funnet lille pusen din?

Nei, appy. Han er fortsatt borte. :sukk:

Uff, idag må jeg på møte med NAV. Gleder meg ikke akkurat, har ikke engang fått vite hva det dreier seg om. :murvegg:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint på møte. :jepp::tommelopp:

Har du en ytelse så er det nok i den forbindelse, men det pleier jo å stå i møteinnkallingen hva det dreier seg om, da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom den 3 ganger, Krizzy. Står bare arbeidsretta tiltak, og jeg kan ikke huske at vi har prata noe om det. :sjenert:

Kevlar: Awww, god navnsmak du da! :danse:

Takker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, dere. Jeg var ikke så flink idag, jeg. :sjenert:

Gikk ned til NAV for å gå på dette møtet, da. Men da jeg kom dit var det eneste som stemte med tidspunktet et informasjonsmøte hvor MANGE andre også skulle på. Dette var ikke noe jeg hadde fått beskjed om, fikk bare beskjed om at jeg skal møte på nav halv ett. Så når jeg så alle disse menneskene, så ble jeg livredd og bare snudde og gikk hjem igjen.

Æsj, jeg hater å være sånn her. Sosial angst suger noe inni helvete, men NAV burde vel ha hjerne nok til å ikke sette meg opp på et møte med masse ukjente mennesker når jeg har SA, vel?! Bah, blir så irritert. Ikke har jeg et fast menneske jeg kan prate med der nede heller, når jeg ikke kommer på ting. Så får jo aldri sagt ifra om noe som helst.

Er så lei hele opplegget dems. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det hørtes kjedelig ut :sukk::klemmer:

Gruer meg til å sette i gang med den NAVmølla altså. Håper du får hjelp pronto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene Krizzy. Får så dårlig samvittighet også når jeg slikt. :sjenert: Selvom jeg ikke kan mye for det.

Ja, mellers. Håper jeg og. Må søke om AAP på nytt da, for NAV mente jeg var i full stand til å jobbe. Eh, ja. Så har legetime på fredag så jeg får prata med fastlegen min, slik at hun kan konstantere i et brev at jeg er for syk til å jobbe. (Har andre fine psykiske lidelser som også holder meg vekk fra arbeid. Det er så fint :ironi: )

Får jo bare sosial-penger nå, og det er altfor lite. :sukk: Godt jeg er flink med penger. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jeg ikke er alene Krizzy. Får så dårlig samvittighet også når jeg slikt. :sjenert: Selvom jeg ikke kan mye for det.

:tommelopp:

Er diagnosert samme som deg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er AAP? :klo:

Skjønner ikke at det skal være så forbasket vanskelig å lage et system som fungerer. Har hørt svært få positive historier om NAV, og gruer meg til jeg skal begynne med dette maset. Hvorfor er det så vanskelig egentlig?

Og KaDust: jobbet du eller gikk du på skole før du ble sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er AAP? :klo:

AAP = Arbeidsavklaringspenger.

Tidligere yrketsrettet attføring, rehabiliteringspenger, og midlertidig uførestønad som er slått sammen til en ytelse. Det er en av sakene som skulle skje i forbindelse med NAV-reformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sendte legeerklæring til NAV når jeg søkte om AAP. Syns ikke det er fælt mye penger det heller jeg da :sjenert:

Ja, tror jeg skal gjøre det samme. NAV skal jo egentlig ringe legen selv og spørre om attest, men gjorde de det? Neeeida. :sur:

Tja, er ikke særlig mye, nei. Men jeg vil jo få minst 9500 i måneden, noe som er mye bedre enn de 3000 jeg får nå :fnise:

:tommelopp:

Er diagnosert samme som deg... :fnise:

Hoho, godt å ha noen som forstår hvordan det er. :kose:

Hva er AAP? :klo:

Skjønner ikke at det skal være så forbasket vanskelig å lage et system som fungerer. Har hørt svært få positive historier om NAV, og gruer meg til jeg skal begynne med dette maset. Hvorfor er det så vanskelig egentlig?

Og KaDust: jobbet du eller gikk du på skole før du ble sykemeldt?

Nå har du allerede fått svar på hva AAP er, så da skipper jeg å forklare det. :fnise:

Nei, skjønner ikke jeg heller. Men de har jo såppass harde systemer så ingen skal snylte da. Så er jo LITT forståelig.

Jeg gikk skole, skulle egentlig hoppet av i andre klasse, for jeg knakk sånn sammen da. Men bestemte meg for å fullføre for å bli ferdig (karakterene gikk fra topp til bunn :sukk:) Men så ble jeg presset sånn av familie, så startet ut i jobb et par måneder etter jeg var ferdig med skole. Dette knakk meg så hardt sammen at jeg nå ikke er i stand til å jobbe en dag i uka engang :sukk: + at så mye rundt meg skjer nå, så jeg trenger egentlig ukentlig rådgivning og slikt, men jeg hater å prate om følelser og å gå tilbake til hendelser osv osv, så jeg dropper ut og slutter hos alle terapeuter og psykologer jeg ender opp hos. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsavklaring? O gru, jeg må begynne å lese om dette her :sukk: Jeg har aldri vært sykemeldt eller levert så mye som en egenmelding en gang. Jeg drukner i havet av skjema og informasjon og båser man må passe inn i. Ugh.

KaDust: Har NAV papirer og legeattester som bekrefter at du er arbeidsufør? Synes det høres vel ugunstig ut å invitere til stormøte når hovedpersonen har sosial angst. Usj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...