Jill Skrevet 2. april 2011 #141 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg bøyer meg i støvet Jeg døde nesten av 20 kg knebøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 3. april 2011 #142 Del Skrevet 3. april 2011 Du er så flink! misunner deg som greier å stå opp og trene på morningen! Må være deilig å kunne tenke at man er ferdig med trening før jobb/skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 5. april 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 5. april 2011 Tusen takk, dere er så snille jeg føler meg ikke særlig flink om dagen, tvert imot temmelig sliten. Er tung i hode og kropp, snufsete og har i tillegg fåt utslett i hele ansiktet og på halsen jeg tror det har blitt litt mye med jobbstart, trening og forsøk på å ha et sosialt liv. Har bestemt meg for å ha en treningsfri uke, og heller starte på uke 4 i RYP neste uke. Mulig jeg tar en styrkeøkt for å vedlikeholde, og så vil jeg prøve å komme meg ut i frisk luft en del. Men i kveld skal jeg ligge på sofaen Gina: jeg skjønner kjempegodt at det er vanskelig å få trent når det er mye å gjøre med studiene! Man føler liksom at man "må" lese hele tiden, og får dårlig samvittighet av alt annet - sånn hadde i hvert fall jeg det. Det er viktig å huske på å gjøre litt andre ting også, men ikke nødvendigvis trening Sarah: jeg følger RYP-kostholdet, mer eller mindre. Vet ikke helt hvordan jeg ligger totalt siden jeg pleier å spise salat i kantina til lunsj, og jeg tør jo ikke akkurat ta med vekt dit de siste dagene har jeg imidlertid skeiet ut litt her og der, siden jeg har vært i flere middager og bursdager. Har bestemt meg for å ta en RYP-periode til etter denne, så da er det greit med litt slækk nå som jeg er litt sliten Jeg brukte roapparatet i starten, men gikk raskt over til å bruke stang. Den samme belastningen føles tyngre, men jeg føler at det tar mye bedre. Er faktisk en av de øvelsene som er tyngst i denne perioden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 6. april 2011 #144 Del Skrevet 6. april 2011 Gratulerer med jobb Er det en ekstra jobb eller har den noe med utdannelsen din? (Stemmer det ikke at du var student og var ferdig til sommeren? Får ikke håpe jeg blander deg med noen andre :gjeiper:) Synst det er beundringsverdig at du klarer å holde treningen ganske vedlike når du har begynnt å jobbe da!! Husker selv når jeg var i den fasen Off, seier jeg bare. Var et slit bare å lage mat. Og jeg måtte ha en strekk på sofaen hver dag, minst en time Fikk ikke gjort annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 10. april 2011 Forfatter #145 Del Skrevet 10. april 2011 Tusen takk! det er fulltidsjobb, var ferdig med studiene til jul. Veldig deilig å være i gang, selv om det utvilsomt er litt krevende. Går fint når jeg er på jobb, men hjemme sovner jeg på sofaen i tide og utide Da er den treningsfrie uken min snart over, og jeg gleder meg til å trene i morgen. Tror det blir litt annerledes nå som jeg er ferdig med opplæringen og ikke må være på jobb kl 8. Litt usikker på om jeg skal både trene styrke og kondisjon før jobb uansett. Ser for meg at det blir litt slitsomt, men samtidig vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få det til å gå opp ellers. Får tenke litt på det. I går hadde jeg for øvrig på meg en shorts jeg kjøpte i februar, og den var et hakk løsere rundt livet. Jippi! Synes ikke jeg ser forskjell på meg selv i det hele tatt, men da har kanskje treningen hatt en effekt på kosekiloene likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. april 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 11. april 2011 Trente styrke og kondisjon før jobb i dag. Var rimelig trøtt etterpå, så det frister ikke så veldig til gjentakelse dessuten liker jeg å komme tidlig på jobb. Mulig jeg deler det opp slik at jeg løper en tur de dagene jeg ikke trener styrke, nå er det jo så herlig å være ute skal faktisk ut og gå tur med en venninne nå. Tar på joggesko og satser på bra tempo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 13. april 2011 #147 Del Skrevet 13. april 2011 Trener du styrke og kondis hver dag?? Åh! Du er flink da. Kanskje lurt å dele opp ja, så du ikke blir helt utslitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. april 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 13. april 2011 Nei, nei!! Det er bare noe jeg vurderer å gjøre. Blir uansett minst en treningsfri dag i uka. Viktig å slappe av litt også Stod over trening i dag. Eier ikke selvdisiplin når Ø er bortreist. Men, som jeg har skrevet noen ganger nå, er det ikke så nøye akkurat nå i jobbstartfasen. Satser på at treningsdagboka blir litt mer spennende etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 20. april 2011 #149 Del Skrevet 20. april 2011 Blir det trening i ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #150 Del Skrevet 1. mai 2011 Det ble fint lite trening i ferien men var på fjellet og fikk i det minste gått noen ordentlige turer. På påskens siste dag fikk jeg en allergisk reaksjon, og brukte mesteparten av denne uken på å komme meg igjen. Ble en liten styrkeøkt i går, men ellers har det altså vært stille både på trenings- og treningsdagbokfronten. På nåværende tidspunkt skulle jeg ha fullført RYP maksimal forbrenning. Det har ikke akkurat gått etter planen, selv om jeg har klart å følge progresjonen sånn noenlunde, har jeg overhodet ikke hatt tid eller overskudd til kondisjonsdelen av programmet. Nå skal treningspartneren min ha friuke fra RYP, og jeg akter å bruke uken på å finne ut om jeg skal ta fatt på en ny RYP-periode, eller om jeg skal lage meg et annet treningsopplegg. Er litt i tenkeboksen når det gjelder klatringen også. Synes jeg egentlig at det er så gøy at det er verdt å sette av en kveld hver uke? To be continued Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. mai 2011 #151 Del Skrevet 1. mai 2011 Spent på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #152 Del Skrevet 10. mai 2011 Da er jeg i gang med tredje periode i RYP! Valgte å kjøre grunnprogrammet igjen. Ville helst gått for maksimal forbrenning, men der er det tre kondisjonsøkter i uka, og jeg tror jeg rett og slett ikke at jeg rekker i tillegg til tre styrkeøkter. Programmet er jo lagt opp til at man skal kunne trene begge øktene rett etter hverandre, men hvis jeg deler opp kan jeg trene om morgenen og likevel være på jobb til 8 (og det er veldig greit når jeg prøver å samle opp avspaseringstimer til sommeren ). Så det ser ut til at det blir styrke mandag, onsdag og fredag, og løping tirsdag og torsdag. Litt spent på om jeg orker, men må jo bare prøve. Klarte meg bra i går og i dag i alle fall Jeg har ikke økt noe særlig i belastning siden forrige periode skled litt ut. Løper heller ikke noe fortere tatt i betraktning av at pollensesongen er kommet og at jeg har planlagt å ligge i kaloriunderskudd frem mot Italia-tur i juni er det kanskje like greit Å, også har venninnen min og jeg begynt å tenke litt på å prøve oss på turorientering! Har ikke vært borte i orientering i det hele tatt, ikke engang i gymmen på skolen, så jeg aner ikke hva det innebærer, men det er visstnok ikke verre enn å kjøpe en startmappe og sette ut i marka. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. mai 2011 #153 Del Skrevet 10. mai 2011 Moro med ny form for trening. Aldri hørt om det før, men dere går vel etter kart og kompass? Spennende! 5 økter greier du Jeg er forsatt imponert over at du trener lenge før sola står opp! Skulle ønske jeg orket det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #154 Del Skrevet 11. mai 2011 Ja, jeg tror da det får se hva det blir til! Ny styrkeøkt i dag tidlig. Gikk lettere enn på mandag, og er ikke blitt noe støl foreløpig. Ø derimot, trente så hardt at han kastet opp på slutten av økten Nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 11. mai 2011 #155 Del Skrevet 11. mai 2011 Så flink du er! Utrolig bra gjort å trene før jobb Føler du deg uthvilt når du våkner? Jeg setter ofte alarmen på 6.00, men så slumrer jeg i 2 timer i stedet Jeg ble med onkelen min på Orientering da jeg var liten! Jeg og mine kusiner elsket det! Men det er mange mange år siden nå, så husker ikke helt hvordan det foregikk. Vi fikk i hvertfall stempel eller noe, når vi fant riktige poster Men uansett en flott mulighet for å komme seg ut i skog og mark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #156 Del Skrevet 13. mai 2011 Startet dagen med først en styrkeøkt og så intervaller på tredemølle. Skulle egentlig løpt i går, men orket ikke stå opp. Fungerte greit å kombinere i dag, har en time trening i arbeidstiden hver uke, og brukte den fra 8 til 9, så da rakk jeg til og med litt avislesing på kjøkkenet før jeg måtte dra til jobben Og så ble det plutselig holmenkollstafett på meg! Det hadde vært en misforståelse på jobben, så de var i beit. Har vurdert å løpe for firmaet til en venninne, og siden jeg var sånn halvveis innstilt var det veldig vanskelig å si nei litt spent på etappen min, det er en del oppoverbakke. Kanskje jeg får uttelling for at jeg løper intervallene med 5% stigning? Skal ta en kveldstur i området i kveld og rekognisere litt! Sarah: stort sett ikke jeg er veldig glad i å sove, og må overtale meg selv til å stå opp hver dag. Når Ø er borte pleier jeg å sove til halv syv, og da føler jeg meg faktisk ganske pigg. Våkner ofte to minutter før vekkerklokka og greier. Men jeg merker at det går lettere og lettere for hver uke, har jo tross alt ikke holdt med morgentreningen mer enn i noen måneder. Tror at kroppen trenger litt tid til å vekne seg til forandringer. Noen hva med deg, når legger du deg hvis du setter alarmen på seks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 13. mai 2011 #157 Del Skrevet 13. mai 2011 Så flink du er! Og så greit med 1 treningstime i arbeidstiden Jeg har også prøvd å trene om morgenen noen ganger, men synes det er så ubehagelig. Spiser du noe før økten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #158 Del Skrevet 15. mai 2011 For meg var det å trene om morgenen en tilvenningssak. Husker at for tre år siden slet jeg veldig med å orke 7.15-spinningen der jeg trente før, mens nå går det helt fint å trene klokka seks spiser alltid litt ja, enten en shake eller en frukt. Og drikker mye vann Tok meg helt ut på stafetten i går. Oi, for et syn det må ha vært! Fikk ikke med meg noe av det som skjedde rundt meg, bortsett fra at jeg rakk å knurre litt til Ø som fulgte meg opp på sykkel i de verste bakkene glad for at jeg deltok, og glad for at det er overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 15. mai 2011 #159 Del Skrevet 15. mai 2011 Ska sei! Det skjer saker og ting her også :gjeiper: Skulle til å spørre hva tid Holmekollenstafetten skulle være, men der ser ut som du har gjennomført den allerede?? Hvordan gikk den? Sporty gjort isåfall! Og 1 treningstime i uka innbakt i jobben?? Hva er det for noe?? Har ikke slik vi, men sikkert fordi vi springer etter unger hele dagen så. Trening det også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 15. mai 2011 #160 Del Skrevet 15. mai 2011 Sprekt! Hvor lang var stafetten da? Morsomt med litt konkurranse Vant dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå