Lilywhite Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #341 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg har vært på intervju med fire stk, og man blir litt forvirret i starten med hvem man skal snakkke med og til. Det blir spennende å se hvordan det går. Jeg krysser alt jeg har! Det var flere på mitt Helt enig i at det er vanskelig å vite hvem man skal henvende seg til... Men jeg kan sende deg en PM også Håper du har hatt en fin pinse du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #342 Del Skrevet 13. juni 2011 KRysser fingrene for jobben jeg også! Tusen takk Vi får se hvordan det går, er ikke sikker på om jeg vil takke ja hvis jeg får tilbudet... Kan sende deg en PM også hvis du vil? Hatt en fin pinse i godværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #343 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Er en stund siden jeg har vært her inne nå. Grunnen er rett og slett at jeg ble forferdelig forkjølet på torsdag og har vært det siden. Har stort sett hatt 39 i feber, tatt paracet, vært nede på 37-tallet et sted, opp igjen i feber osv osv... Har ikke vært så dårlig på 10 år tror jeg! Passet ekstremt dårlig siden vi skulle på Roxette-konsert på torsdag og på hyttetur med venner fra fredag... Gikk på halve konserten på torsdag fordi kjære ikke fant noen andre å gå med i siste liten, men kapitulerte mot slutten... Var hjemme fra jobb på fredag. På lørdag var jeg drittlei og bestemte meg for å dra på hytten selv om formen var så som så. Har vært koselig, men merket at jeg ikke akkurat bidro så mye som vanlig verken sosialt eller i forhold til Å bli syk passet også dårlig i forhold til EL. Jeg er ikke heeelt sikker på at jeg har hatt EL, siden jeg verken har testet eller naturlig nok kunnet stole på tempen, men jeg hadde EL-slim fra lørdag til i dag og forventet EL i dag, så er ganske sikker på at jeg har hatt EL. I dag var det til og med en liten rosa stripe i slimet, og det er vel positivt Fikk i det minste hatt litt lørdag og i dag, så får vi satse på at det kan holde... I dag har det vært nydelig vær, så vi kjørte en omvei hjem fra hytten og så noen typiske norske turistattraksjoner Koselig å være turist i eget land noen ganger! Er endelig feberfri nå, så satser på å være back in business i morgen Tickeren min er jo forresten på bærtur nå siden syklusen min også tok seg en luftetur forrige måned Fikser på det siden... Håper alle har hatt en fin pinse Endret 13. juni 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. juni 2011 #344 Del Skrevet 13. juni 2011 Kjedelig med sykdom :frown: Også spesielt i en sånn fin langhelg som skulle inneholde så mye gøy! Håper det hele har gitt seg ordentlig nå og jeg tar gjerne en pm ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 #345 Del Skrevet 14. juni 2011 Spennende med intervju da, selv om du ikke er sikker på hvordan det gikk Håper at syklusen din ikke klusser det mer til slik at det kan bli en liten spire på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #346 Del Skrevet 14. juni 2011 Kjedelig med sykdom :frown: Også spesielt i en sånn fin langhelg som skulle inneholde så mye gøy! Håper det hele har gitt seg ordentlig nå og jeg tar gjerne en pm ja Jepp Var på jobb i dag, men kjenner jeg er godt sliten nå... PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #347 Del Skrevet 14. juni 2011 Spennende med intervju da, selv om du ikke er sikker på hvordan det gikk Håper at syklusen din ikke klusser det mer til slik at det kan bli en liten spire på dere Jepp Håper det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #348 Del Skrevet 16. juni 2011 Nå har det skjedd noe jeg virkelig ikke skjønner bæret av, og som jeg håper TuttaV eller noen andre kloke hoder har en teori om... Jeg begynte nemlig å blø svakt i dag... Kommer mest på papiret når jeg har vært på do, rosa/brunt (sorry detaljer). Jeg har som sagt verken testet eller tempet denne syklusen, men forventet EL mandag som var og hadde EL-slim lørdag-mandag. Det er bare 17-18 dager siden forrige mens... Mine egne teorier er som følger: A) Blør pga i går (men det har aldri skjedd før, og var ikke noe mer "hardhendt" enn vanlig) B) Mensen er virkelig i ulage (har aldri hatt så kort syklus før, og det stemmer jo i såfall ikke med EL-slimet) C) Festeblødning? Leste at denne ofte kommer etter 5-12 dager, så hvis jeg har hatt EL på lørdag kan det jo stemme... Håper selvfølgelig på dette, men tør ikke håpe for mye... Dette er altfor spennende... Tenkte å tempe igjen i morgen for å få en indikasjon på om det kan være mensen, selv om jeg ikke har tempet på over en uke og sånn sett ikke kan stole helt på det... Har ingen menssmerter da, så krysser virkelig fingrene for at det ikke er mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 16. juni 2011 #349 Del Skrevet 16. juni 2011 Oi Oi så spennende!!! Jeg krysser fingrene for en festeblødning!! La det være en festeblødning, JA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #350 Del Skrevet 16. juni 2011 Oi Oi så spennende!!! Jeg krysser fingrene for en festeblødning!! La det være en festeblødning, JA!!! Takk, søtingen Nærmer seg testing for deg også nå! Krysser fingrene for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #351 Del Skrevet 17. juni 2011 Fortsatt ingen menssmerter og fortsatt lett blødning, men tempen er bare 36, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. juni 2011 #352 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg krysser også fingrene for festeblødning Her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. juni 2011 #353 Del Skrevet 17. juni 2011 hei duuuuu! Jeg synes du har noen veldig fine teorier selv Virker som om teori nr 1 utgår fordi det ikke har skjedd tidligere og dere ikke gjorde noe spesielt (hardhendt) som skulle tilsi at det skulle skje nå. Teori nr 2 er mulig, men hvor mye blør du ca? Er det bare når du tørker deg etter toalettbesøk at du ser litt blod eller må du bruke noe form for innlegg e.l.? Teori nr 3 er absolutt mulig! Det at du ikke har noen andre menstegn kan støtte dette, og tempen ville jeg ikke stolt så veldig på i.o.m. at du ikke har målt noe tidligere denne syklusen. Her er det nok ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #354 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg krysser også fingrene for festeblødning Her må jeg følge med Takk vennen God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #355 Del Skrevet 17. juni 2011 hei duuuuu! Jeg synes du har noen veldig fine teorier selv Virker som om teori nr 1 utgår fordi det ikke har skjedd tidligere og dere ikke gjorde noe spesielt (hardhendt) som skulle tilsi at det skulle skje nå. Teori nr 2 er mulig, men hvor mye blør du ca? Er det bare når du tørker deg etter toalettbesøk at du ser litt blod eller må du bruke noe form for innlegg e.l.? Teori nr 3 er absolutt mulig! Det at du ikke har noen andre menstegn kan støtte dette, og tempen ville jeg ikke stolt så veldig på i.o.m. at du ikke har målt noe tidligere denne syklusen. Her er det nok ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp... Greit at du hjelper meg å utelukke Jeg tror heller ikke det er teori 1, spesielt ikke siden jeg blør enda... Det kommer stort sett bare når jeg tørker meg, har kommet bittelitt i et innlegg også, men er liksom tynnere og lysere enn spottingen jeg har hatt før mensen tidligere... Nå er det jo ikke så lenge siden jeg hadde mensen sist heller, så det har vel gjerne litt med saken å gjøre... Men er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente som du sier Det kan vel være andre og mer alvorlige grunner til blødninger mellom mens også, men siden det er så lite og jeg ikke har noen smerter så prøver jeg å ikke bekymre meg for det Skal jo uansett til legen på onsdag, så kan jo få nevnt det da Jeg er litt "redd" for at det er snakk om mensen da, i såfall har jo syklusen min kollapset helt, og blir jo i allefall ikke gravid med en sånn syklus Men vi får heller satse på at det er et tegn på God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. juni 2011 #356 Del Skrevet 17. juni 2011 Dette var spennende! Håper det er et tegn på graviditet! Leste PM´en om jobbintervjuet, og det hørtes jo litt merkelig ut. Men du får ta det som en erfaring om du ikke får jobben. Hørtes ut som en interessant stilling da, selv om noen kanskje var litt uinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #357 Del Skrevet 17. juni 2011 Dette var spennende! Håper det er et tegn på graviditet! Leste PM´en om jobbintervjuet, og det hørtes jo litt merkelig ut. Men du får ta det som en erfaring om du ikke får jobben. Hørtes ut som en interessant stilling da, selv om noen kanskje var litt uinteressert. Jeg håper det jeg også, men har mistet litt motet nå, for nå har blødningen økt på og er nesten som vanlig mens, bare litt lysere/tynnere... Håper ikke det er mensen, for går jo ikke an å bli gravid med så kort syklus Det var merkelig ja, men som du sier er det greit med litt intervjutrening også God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #358 Del Skrevet 18. juni 2011 Blør fortsatt omtrent like mye som en vanlig mens Mannen skal på fest med noen gamle klassekamerater i kveld, så jeg får besøk av en venninne. Blir nok koselig Men jeg grubler mye på dette med denne blødningen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. juni 2011 #359 Del Skrevet 19. juni 2011 Det kan være mer alvorlige ting som du sier, men i.o.m. at du er så ung så er det svært lite sannsynlig. Men kan være greit å nevne det for legen, for det gjør kanskje at du raskere vil bli henvist for undersøkelse av spesialist?! Alle kan ha noen rare sykluser uten at alt har kollapset helt, så dette betyr ikke enden på visa altså... Men er jo litt irriterende Blør fortsatt omtrent like mye som en vanlig mens Mannen skal på fest med noen gamle klassekamerater i kveld, så jeg får besøk av en venninne. Blir nok koselig Men jeg grubler mye på dette med denne blødningen da Det at du blør såpass mye er ikke noe superbra tegn nei... Du har ikke tatt noen tester i det siste? Det kan jo ha vært sånn at forrige mens faktisk var en festeblødning og dette er en SA? Evt. en festeblødning? Mye muligheter... Jeg ville kanskje tatt en gravitest for å sjekke det opp litt mer... Håper du får en koslig kveld med venninnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. juni 2011 #360 Del Skrevet 19. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå