Gå til innhold

Repetition

Kónguló

Anbefalte innlegg

Utrulig bra! Tenk å gå ned i omkrets på underkroppen! Det er min drøm i alle fall, misunner deg litt men unner deg meir.

Er det booty-effekten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo: 1kg ned og 4cm inn er fint, da trenger jeg kanskje ikke gå ned så mye mer :fnise:

Nja, jeg tror heller det er kombinasjonen av mindre kardio og mer mat, faktisk :gjeiper: Jeg har jo ikke klart å spise nok, men nå gjør jeg endelig det pluss at jeg trener mye mindre, og så mister jeg cm. Det er sikkert litt bootybuilding også, men jeg tror det største er at jeg spiser nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket endelig å måle igjen! Dagens resultater, med forskjell fra sist i parantes:

Midje, smalest: 68 (+0,5)

Rumpe, bredest: 100 (-3,5)

Hofter, bredest: 93(+0,5)

Navel: 73 (-1)

Bicep (flex): 33,5 (+0,0)

Lår: 61 (-3,0)

Vi er helt like :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres flotte ut! Hvordan måler dere midjen egentlig? 68 høres så lite ut..

Trodde liksom jeg var så smal, og jeg er over 70..

(ER egentlig for god til sammenligning altså.. men man blir jo litt sånn inspirert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja Madam_mim! Merkelig at personlighet SportyShorty er såpass mye sterkere enn personlighet Kónguló :ler:

Jeg måler midjen på det smaleste Aurelia, mens jeg strammer. Så det er kanskje litt juks, men jeg hadde vært en del smalere om jeg trakk inn :fnise: Ellers er det midjen min jeg alltid har fått komplimenter for, fordi den er så smal i forhold til resten av meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dagens!

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 4336.0 kg

Oppvarming i de store øvelsene, squat to stand etc.

Supersett:

Markløft

70.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

Sidehev (To armer om gangen)

7.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

Supersett:

Benkpress

50.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

Utfall

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Sirkeltrening:

Glute Bridge

0.0kg x 12.0

0.0kg x 12.0

Armhevinger

0.0kg x 10.0

0.0kg x 10.0

Rotator cuff

10.0kg x 10.0

10.0kg x 10.0

Veldig fornøyd med dagens trening! Visste ikke om 5x5 på 50kg kom til å gå, men det var ikke noe problem :nigo: God og sliten nå; lage havregrøt!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bootybuilding.. :) Jeg tok en økt eller to ved egen improvisasjon, siden det var mye mer fristende enn et oppsatt program. Valgte å heller prøve å få tilbake litt glede over treningen, så da! :trene: Går tilbake til bootybuilding etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Håper du får tilbake treningsgleden :) Hører at det er flott vær på Island om dagen, så kanskje en løpetur i solskinnet frister?

Håper du har hatt en fin helg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at treningsgleden er så fraværende for tiden. Du som har så godt anlegg for å bli sterk! Skjønner greia med å ikke være i en klubb hvis du føler det er mas, samtidig er det i alle fall det stedet jeg virkelig får motivasjon. Men så var det de pengene da.. Og dere har jo DET lekre treningsrommet hjemme!

Kommer du til Oslo i løpet av året? Lurer på om vi snakket om det? I såfall kan vi jo ta en økt sammen, kanskje du vil komme innom klubben og trene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prudence! Ops, nei den hadde jeg helt glemt, skal få fikset den!

Vi har et vennepar fra Norge på besøk (torsdag-tirsdag) så jeg har tatt noen dager fri fra trening med god samvittighet! :) Bare koser oss med turistting, bading i den blå lagune, se på geysir og slikt, så er det på'n igjen når de reiser. Merker at det blir litt lite mat om dagen, mye reising og kjøring gjør det vanskelig med faste måltider, men det tar jeg igjen siden.

Veldig deilig med fint vær her Sarah :nigo:

Ja tror vi har pratet såvidt om det Prudence; vi kommer til Oslo i sommer i hvert fall og skal ta noen dager der for å møte venner og kjente før vi reiser opp på fjellet for å møte familien. Da hadde det vært veldig koslig med en økt, og gjerne også på klubben! Hadde vært spennende å se hvordan det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også i blå lagune! :hoppe: Har en kompis som var på Island nylig, og det virket som en utrolig flott tur! Spennende land og flott natur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en tur Prudence, jeg kan være guide! :nigo:

Tja, her går det dårlig med motivasjonen! Men jeg ser jo at det er tiden som er verst, jeg orker ikke å trene så "lenge" som jeg pleide (1t), men når jeg så en post hos Silje Mariela i dag så fikk jeg smått motivasjon! Så jeg tror jeg skal prøve meg på noe slikt som dette, fordi noe trening er bedre enn ingen trening!

Økt1: Benkpress + støtteøvelse

Økt2: Markløft + støtteøvelse

Økt3: Chins + støtteøvelse

Økt4: Knebøy/frontbøy + støtteøvelse

Korte effektive økter, som forhåpentligvis blir lettere å gjennomføre! Håper dette er gjennomførbart.. Så kan jeg legge inn løping der jeg føler for det, hvis jeg får tilbake energi og motivasjon.

Det er så utrolig mye press og jobb rundt skolen om dagen, jeg sitter hele dagen og jobber og så må jeg gjøre alt på nytt fordi vi ikke har fått nok informasjon til å gjøre det riktig :sukk: Begynner å bli lei dette, merker det går veldig på humøret og føler meg bare nedstemt og dårlig. Neste uke har jeg 2 praktiske øvelser som teller masse, 2 prøver på samme dag, en levering og en hjemmeeksamen. Yaaay :roll: Men jeg skal komme meg gjennom det, og nå blir det lysere og varmere så det burde hjelpe på snart :nigo:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager siden siste trening og alt for lite mat i en ukes tid satt absolutt preg på dagens lille trening :ler:

Dagens:

Ytwl

Benkpress: Oppvarming, 40/12,42.5/12,42.5/12

Pushups: 8,8. I supersett med sidehev.

Sidehev: 7/8, 7/8. I supersett med pushups

Rask og fin økt, litt ødelagt i armene nå, tror de fikk sjokk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjelp, vi trenes!"

Håper du ikkje blir veldig støl. Går for kjapt og gæli sjøl på styrkefronten for tida. Synes det er digg. Håper det funker for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt skulle være markløft + en støtteøvelse, det ble med oppvarming, 40/10, 60/8 og 60/8. Selv om utførelsen er bra og vekten er lette føles alt bare kjipt og det ender bare med at jeg blir lei, kvalm og bryter sammen og går. Etter å ha brukt 30 min. på å overtale meg selv om at treningen i dag sikkert blir bedre så jeg burde gå. Men det blir jo ikke bedre, det er jo like kjipt hver gang og jeg orker snart ikke mer..

:sur: : :cry3::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...