Gå til innhold

Repetition


Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :) Har siste eksamen 10. mai, så ferie tidlig! B og jeg skal på ferie til England i en ukes tid og besøke venner rett etterpå, og så skal jeg til Norge 23 Mai! Hvis noen har lyst på et styrketreff 24/25/26 så si ifra, hadde vært koslig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Har siste eksamen 10. mai, så ferie tidlig! B og jeg skal på ferie til England i en ukes tid og besøke venner rett etterpå, og så skal jeg til Norge 23 Mai! Hvis noen har lyst på et styrketreff 24/25/26 så si ifra, hadde vært koslig :nigo:

Jaaa, det må vi prøve å få til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk! :nigo: Godt å se at det kanskje ikke er helt bortkastet :fnise:

Eksamen i morgen og på torsdag, nervene på plass og lite tid til trening. Kommer sterkere tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her er det lenge siden jeg har vært.. :) Nettopp kommet tilbake til forumet igjen.

Lykke til med eksamener! gøy å se hvor sterk du har blitt forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Solkrem! Koslig å se deg her igjen :) Hvordan har du det om dagen?

Ferdig med eksamener :nigo: Nå er det bare å vente på svar.. En vet jeg allerede gikk veldig bra, en annen gikk dårlig, mye pga. språkproblemer.. Så vi får se!

Nettopp ferdig med en kjapp styrkeøkt; 5 runder frontbøy, armhevinger og glute bridge og nå skal jeg på fjelltur ;) Vi skal gå opp dette fjellet! Blir koslig, fint vær er det tilogmed!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det greit. Er fremdeles i Trondheim, og blir forhåpentligvis ferdig med studering om jeg får godkjent bacheloren min nå. Trening går det dårlig med, men har begynt å gå mye, og er fornøyd med det :)

Gratulerer med å være ferdig! Og må si at den fjellturen hadde jeg lett stilt på. Ser utrolig fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått semester, K! :nigo: Fortsetter du å studere til høsten, eller er du ferdig nå?

Oi, det fjellet så nydelig ut! Det er så fin og spesiell natur på Island! Vil tro du har en kjempefin tur der nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for det solkrem! :)

Takk begge to! Er bare ferdig med første året her på Island, så blir minst to til ;)

Turen var kjempefin, om enn veldig mye tyngre enn forventet! Bare halvparten av oss gikk helt til toppen, og siste timen var utrolig tung pga. allerede slitne lår og veldig bratte bakker som bare var gjørme og snø og løse steiner. Vi kom oss nå opp på toppen og jeg er veldig fornøyd med dagen :nigo: Selv om jeg ikke kan huske sist jeg var så sliten i beina :gjeiper:

Vi var sent ute på veien hjem og så fort vi kom ned på stien som var nogenlunde grei å gå på så jogget vi resten av veien, det var så deilig å slippe å holde igjen for hvert steg og bare kunne løpe! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da var det lenge siden sist.. Unnskyld Enigma og Annikken, alt gikk så fort når jeg først var i Oslo at jeg glemte bort hele treningsdaten :( Nå er jeg i Norge for resten av sommeren, oppe på fjellet, og har endelig fått begynt treningen igjen! Jogget meg en tur (i altfor store mannesko, venter på å få mine ettersendt siden jeg ikke pakket for hele sommeren) og har hatt 2 økter med vekter. Blir ikke tunge vekter i sommer men bare manualer, så litt alternativ trening. Skal nok få det tungt nok, og heller ta noen økter på den lokale gymmen når vi (en sjelden gang) får noen til å låse opp :gjeiper:

Håper alle har en god sommer! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde Enigma :klem:

Ny trening i dag, kjører nå 3 supersett: utfall med tunge vekter + ettbens knebøy/glute bridge, så roing + dips, så armhevinger + sidehev. Til slutt blir det ofte litt mageøvelser. Tar ikke lang tid og merkes veldig godt, så er fornøyd med den :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres litt vondt og veldig effektivt ut!

Håper du får ein super sommar. Ikkje gløm KG heilt no dååååå. We miss u!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har ikke glemt dere altså! Er innom hver dag, men føler jeg har lite å skrive! Trener styrke 3 ganger i uka, supersett ol. som nevnt tidligere, og har så smått begynt å løpe igjen også. Deilig, selv om det bare har regna siden jeg kom.. :ler: Tok målinger i dag, ser det er veldig lite forskjell fra sist, men er greit å ha det som utgangspunkt:

Bicep: 32 (-1,5)

Bryst: 98

Midje: 67 (-1)

Bredeste rumpe: 100 (0)

Lår: 61 (0)

Så spiser jeg endelig nok, har en avtale med en kompis som bor her i sommer og vi lager oss frokost, smoothies, havregrøt og middag hver dag og passer på at det blir riktig og nok mat. Så nå håper jeg det skjer litt igjen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...