Gå til innhold

Repetition


Kónguló

Anbefalte innlegg

Takk yoga! Det er 22kg totalt, ikke på hver hånd! Så det er ikke så ekstremt ;)

Haha neinei :fnise: Var vel mer at jeg ikke helt turte å ta bilder av rumpe og lår sånn rett etter jula, så jeg holdt meg til det som var trygt :lol:

Og takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte det- bare synst det var vittig!! :ler: Vi får se ka eg tør å ta bilder av, kostholdet er maksimalistisk for tida.

Fremdeles mye...MYYYYYYE!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk! :fnise:

Jeg datt visst ut av å loge mat, det blir kjedelig uansett siden jeg spiser fast frokost, lunsj og smoothie, og så er det bare middagen som er forskjellig :lol: Jeg holder en nogenlunde oversikt, men håper jeg kan slippe å logge kcal inntak veldig nøye. Har merket en utrolig forskjell på energien! Veldig merkelig, men deilig! Går ikke og lengter etter å legge meg hele dagen liksom :fnise: Håper det varer! Kan jeg få styrkeøkninger og fettprosent nedgang på kjøpet så sier jeg ikke nei takk! :nigo:

Trening i morgen! Gleder meg til litt tyngre markløft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

1) Vekttrening

Varighet: 40 min

Totalt løftet: 3790.0 kg

Sumo-Markløft

40.0kg x 10.0

60.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

80.0kg x 5.0

80.0kg x 5.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

40.0kg x 10.0

40.0kg x 10.0

Rotator cuff

9.0kg x 15.0

9.0kg x 15.0

+ squat to stand, ytwl, disco move og diverse skulderøvelser.

Ny rep-pers! :nigo: Forrige 1RM i markløft var 80kg, i dag gikk to sett med 5 reps hver opp! :trene:

Veldig fornøyd med løftene også, ingen tegn til krum rygg, startet ikke løftet med rumpa etc. Moro!

Hadde ikke spotter og ble sliten etter marken, så da ble det lett benk i dag, tar heller en tyngre økt neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow.. 80 kg! sier meg ikke sååå mye da jeg ikke er vant med øvelsen.. men det er MYE da! ;)

:trene: :trene: lurer på hva jeg løfter i mark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Var veldig fornøyd med det, så nå skal jeg slutte å klage over mangel på fremgang i markløft :fnise:

Venter en stund til med å prøve 1RM, ser ingen grunn til å gjøre det helt enda, kan heller holde meg på litt flere reps og jobbe litt tyngre. Liten vits i å surre rundt på 60kg som toppsett lenger! Tror jeg mangler litt styrke i benkpress fortsatt, men kan jo ta en litt tyngre økt der også, komme meg over 50kg hvertfall :)

Deilig med frihet i treningsøktene om dagen, gjør bare det jeg føler for liksom.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Madam_mim! :nigo: Bare å snoke det Pingting, koslig!

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 3784.5 kg

Utfall

22.0kg x 20.0

22.0kg x 20.0

22.0kg x 20.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

30.0kg x 10.0

40.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

52.5kg x 5.0

55.0kg x 2.0

50.0kg x 5.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep m. hjelp

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

Scapular pushup

0.0kg x 10.0

Rotator cuff

11.0kg x 8.0

8.0kg x 12.0

8.0kg x 12.0

Kort og god økt. Svakere i benkpress enn jeg var før pausen, men det kommer seg nok! Tenkte jeg skulle bytte mellom en lett økt, medium økt og tung økt i benk og mark (12, 8, 5 reps f.eks) for å få litt variasjon. Da ser jo også etterhvert at styrken kommer tilbake (forhåpentligvis)! :trene:

Veide meg forresten her om dagen, etter frokost og dusj og veide 72kg. Da har det holdt seg ganske bra, selv om jeg tror det er litt mer fett og litt mindre muskler enn før jul. Ikke noen stor krise hvertfall :nigo:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 4710.0 kg

Markløft

60.0kg x 12.0

60.0kg x 12.0

60.0kg x 12.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

Rotator cuff

8.5kg x 15.0

8.5kg x 15.0

+ ytwl, disco move, squat to stand.

Kjapp, lett økt i dag! Alt var lett og fint! :trene:

*Koser seg med super-kalori-smoothien sin: bringebær, appelsinjuice, vaniljeskyr, vaniljeproteinpulver, havregryn og olje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere :nigo: Ja benkpress er vel yndlingsøvelsen, er der jeg har vært sterkest hele tiden liksom :trene:

4x4 økt i dag, litt over 5km, 32 minutter totalt. Godt å løpe litt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Der var du ja. Lurte på hvor det hadde blitt av deg. Jeg gikk visst glipp av det siste innlegget i den andre boka di -og så havna du så langt bak under mine innlegg. Men - nå fant jeg deg :)

Godt nytt år :klemmer: Ser ut til at du har en god start på det nye året og at du har kommet godt i gang med treningen og kostholdet! Selv om jeg ikke er den som løfter tunge vekter om dagen, så håper jeg at jeg kan følge med litt likevel.

Stå på din sterke edderkopp :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...