Gå til innhold

Repetition


Kónguló

Anbefalte innlegg

Hei Ripsy, koslig at du følger med videre, og takk i lige måde! :nigo: Hihi, er ikke edderkopper ganske sterke da? Eller er det kanskje bare maur? :ler:

Dagens:

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 4415.0 kg

Markløft

60.0kg x 5.0

70.0kg x 5.0

75.0kg x 5.0

75.0kg x 5.0

75.0kg x 5.0

Benkpress

20.0kg x 15.0

30.0kg x 12.0

45.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

47.5kg x 8.0

Sidehev (To armer om gangen)

7.0kg x 8.0 (S)

7.0kg x 8.0 (S)

7.0kg x 8.0 (S)

Rotator cuff

7.0kg x 12.0 (S)

7.0kg x 12.0 (S)

7.0kg x 12.0 (S)

+ ytwl, disco-move og squat to stand.

Sliiiten! :trene: Helt gåen i skuldre/armer nå. Deilig da :fnise:

Ellers veide jeg 71kg i forigårs, det er det minste jeg har vært på etter/under "dietten" min før jul, så det ser ut som at spise-mer-teknikken fortsatt funker! Ellers gidder jeg ikke veie meg ofte, fokuserer heller mer på å få tilbake motivasjon for treningen. Går mye i treningsblogger her om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så misunnelig på styrken din at du aner ikkje! Er nok definitivt noe styrkegreier med edderkoppane og ja...:)

Håper motivasjonen kjem- godt du oppsøker den aktivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy, koslig at du følger med videre, og takk i lige måde! :nigo: Hihi, er ikke edderkopper ganske sterke da? Eller er det kanskje bare maur? :ler:

:lol: Tror edderkoppene også er ganske sterke :jepp: Jeg har hørt at Kónguló edderkoppen er ekstra sterk! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Mim, bare vi står på så blir vi enda sterkere! Jeg er nok heldig med kroppstype og fasong også, grovbygd og alltid bygget muskler fort, selv om det da er vanskelig å få vekk fett :roll:

Haha, Kónguló-edderkoppen lever dypt i de ikke-eksisterende skogene på Island, og er den sterkeste av alle edderkopper! Den er fortsatt bare en myte fordi ingen enda har sett den, siden ingen kan finne Islands skoger!

Dagens økt ble en 4x4, litt over 5km, litt over 30 min. Var litt for utålmodig i dag, og gjennomsnittspulsen ble til slutt på 95% :roll: Ble bare kvalm og fikk kramper i skulderen, men jeg klarte liksom ikke å løpe sakte nok til at pulsen datt ned :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt bra ut å være utålmodig og klare å presse seg maks.. du får heller være flink og hvilke skikkelig til neste økt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vert sagt at denne edderkoppen utelukkande lev på proteinpulver og Skyr, og tar lett ein middels stor islandshest i benkpress.

Ein snodig skapning, Kónguló-edderkoppen. :ler:

Ja bygningen har kanskje noe å si...men du kan då ikkje kalla deg sjøl "grovbygd"? Heller sterk. Du ser i alle fall ikkje grov ut som eg ser det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha tja Aurelia, det kjipe er at det alltid skjer med mindre jeg er veldig påpasselig med pulsklokka :fnise: Det er jo ikke noe morsomt å jogge kjempesakte, men hvis jeg løper så fyker pulsen opp.

Haha, fantastisk Mim! :ler:

Tja, jeg har veldig brede skuldre for å være jente, og har vært stor og sterk hele oppveksten. Har hvertfall alltid sett på meg selv som grovbygd, jeg er langt fra petite eller slank hvertfall :lol: Tenkte ikke på det som noe spesielt negativt altså, bare at jeg ikke har en spesielt sped eller liten fasong/bygg.

Dårlig dag og dårlig økt i dag. Sliten, tung i hodet og svimmel før jeg i det hele tatt begynte å trene. Tok oppvarming og benkpress før jeg ga opp. Når motivasjonen er så fraværende som det er nå så er det et utrolig ork å komme seg på trening, for ingenting er morsomt.. Jeg tar en økt til på lørdag, så håper jeg det er bedre da.. 8 økter hittil i 2011, hvor 6 er styrkeøkter, så det er ikke så verst alikevell.

Økta ble i hvertfall:

ytwl, discomove, squat to stand.

Benkpress: 20/12, 30/10, 40/5, 50/5, 55/3, 52,5/5, 50/6.

Kjipt at ikke 55/5 er tilbake enda, synes det tar tid å komme seg etter pausen. Men nå er jo jeg mer enn litt utålmodig også da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ble bare med vondt i halsen. Men så fikk jeg skikkelig migreneanfall på fredag, og så igjen i dag tidlig.. Så det har blitt lite trening i helga :(

Jeg er veldig lei alt dette migrene-greiene, føler det er urettferdig at jeg ikke en gang kan ta meg en kopp kaffe eller to uten å drikke 2l vann ved siden av, for da får jeg migreneanfall som gjør at jeg ikke kan gjøre noe som helst fornuftig på mange timer.. Men det er jo ingen ting å gjøre med, annet enn å være enda mer påpasselig, selv om jeg ikke ser hvordan jeg skal kunne tvinge ned stort mere vann hver dag, er allerede veldig lei av alt vannet :roll:

Det var dagens klaging, håper det blir bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, vært på skolen hele dagen, skulle trene med en gang jeg kom hjem, men så har vi ikke vann :sukke: Det skulle være borte fra 13.00-15.00 men nå er de usikre på om vi får det tilbake i dag eller om vi må vente til i morgen.. Kjiipt. En ting er at jeg ikke hadde noe lyst til å trene uansett, men jeg hadde jo faktisk tenkt til å dra meg på trening. Kjedelig å ikke kunne dusje men..

Merker at det er mye tyngre å gå på trening - og fullføre trening - når vi har mulighet til å trene hjemme. Vi trodde jo det skulle være motsatt, men det skal så lite til for å kutte ut, slutte tidlig eller rett og slett ikke orke. Jeg savner å ville trene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har jo løpt 2 ganger i uka siste 2 ukene, men kan ikke si det frister noe mer.. Og jeg vet jo at jeg trenger styrketreningen for å beholde noe muskler, og det er jo kjedelig å bli værende på samme kg-løft også.

Blir trening i morgen, siden det ser ut til at vi ikke får vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det :fnise: Dere får unnskylde all klagingen om dagen! Det merkeligste er at jeg blir fysisk dårlig på trening, jeg gjør meg klar osv og hele kroppen skriker "vil ikke vil ikke" men jeg bestemmer meg for å trene for det, begynner å løfte og blir svimmel, kvalm og får vondt i hodet. Altså, jeg har hatt pause nå, over hele jula, slutt å tull! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer litt på å om jeg skal slenge meg på bootybuilding bølgen :fnise: Jeg føler jeg trenger et program å følge, og gjerne et som (for nå) fokuserer litt mer på utseendet enn styrken. Jeg bare føler jeg ikke passer helt inn i alt det rosa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey - dagbøker er da til både for å skryte av fremgang og for sutring når ting går litt i stampe! :)

Rosa sier du? Kanskje de trenger et innslag av ikke-rosa? :ler: Neimen seriøst: gi nå beng i rosa, hvis du vil så gjør du det! Jeg tror det er viktig å finne et program som gir en noe - sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey - dagbøker er da til både for å skryte av fremgang og for sutring når ting går litt i stampe! :)

Rosa sier du? Kanskje de trenger et innslag av ikke-rosa? :ler: Neimen seriøst: gi nå beng i rosa, hvis du vil så gjør du det! Jeg tror det er viktig å finne et program som gir en noe - sant?

Henger meg på Pingting. Tror det viktigste nå er et program du kan trives med. Skjønner godt at du er litt skeptisk til det rosa og sukkertøysøte, jeg får fnatt av at alt som har med jenter og gjøre skal dolles sånn til. Men programmet i seg selv er sikkert veldig bra, så helt sikkert verdt et forsøk. :)

Og som Pingting sa, det er jo nettopp her i dagbøkene at man kan skryte så mye man vil og sutre så mye man vil uten at det gjør noe. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns rosafargen er det mest attraktive med heile programmet eg :gjeiper: :ler:

Har tenkt på det samma sjøl, så vil gjerne høra brukererfaringar som ikkje er filtrerte gjennom produsenten først...

Håper i alle fall at du finner noe du trives med og som kroppen sier JA til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...