Gjest -Sarah- Skrevet 29. januar 2011 #101 Del Skrevet 29. januar 2011 Håper du får en kjempekoselig kveld med pizza og spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 30. januar 2011 Det var veldig koslig! Ikke veldig sunt, med godteri og hjemmelaget pizza, men koslig! Ble trening i dag Uke 2. Økt 2. A1) Rack Pulls Oppvarming + 5x5 m. 80kg A2) Fancy tøye-oppvarming jeg ikke husker hva heter 3x5 B1) Negative chins 6 set m. 3 reps B2) Utfall bakover 3 set m. 10 reps pr. ben, 6kg. C1) Pushups 3x 10 reps C2) Glute bridge med overkropp hevet 3x 12 reps D1) Floor press Oppvarming + 35kg/10, 40kg/10, 40kg/10 D2) Planken 3x 30 sec Deilig! Endelig en god økt Selv om grepet mitt ødelegger veldig, har utrolig vondt pga. rack pulls og negative chins, og klarer såvidt å rette ut hendene i pausene. Håper det blir bedre.. Nå skal vi bare slappe av resten av søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 30. januar 2011 #103 Del Skrevet 30. januar 2011 Så bra at du endelig fikk en økt uten tårer Leste litt om Booty-programmet, og fikk lyst til å prøve selv! Og det skal, når jeg får råd Du får fortelle om noen uker hva du synes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 30. januar 2011 #104 Del Skrevet 30. januar 2011 Hurra fr ei godøkt, håper dei kjem som perler på ei snor framover. Det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg skal holde dere oppdatert! Blitt lite tid til trening om dagen, men skal få til en økt i dag! Ellers er det billige billetter til Island nå, så sleng dere på en KG-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 3. februar 2011 #106 Del Skrevet 3. februar 2011 Takk for invitt! Hadde eg budd i Oslo hadde eg kanskje slengt meg på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 3. februar 2011 Ja ser den! Uansett velkommen hit hvis det blir en tur noen gang, er jo noen fine maraton/halvmaraton her også! Fikk jommen til en økt! RP-sett er døden! På slutten av 2. og 3. settet i benkpress der så er det akkuratt som om B lener seg på stanga når jeg er halveis opp, ble skikkelig forskrekka første gangen jeg! Regner med at jeg har funnet sticky-spot'et mitt, at jeg er svakere i triceps etc og da i lockout. B har det motsatt, for han er det mye tyngre i bunn. Ellers gikk jeg nesten rett i bakken etter RP sett i utfall, moro Uke 2. Økt 3. 1t. A1) Frontbøy Oppvarming, 40kg/15. RP- sett, 30kg/12/8/4 A2) Hofteabduksjon mot vegg 3x 15 B1) Utfall m. frivekter 18kg/15. RP-sett, 18kg/12/8/4 B2) Benkpress Oppvarming, 40kg/15. RP-sett, 45kg/10/5/3 C1) Reverse crunches 3x15 C2) Stående roing m. stang 30kg/15. 30kg/12/8/4 D1) Glute bridge m. overkropp hevet 3x12 D2) Sideplanke 3x 30 sec, pr. side Må..ha..havregrøt..og...kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. februar 2011 #108 Del Skrevet 3. februar 2011 RP-sett? Ser ut som gnisten er tilbake? Håper det!! Merker du at øvelsene er mer tilpasset jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 3. februar 2011 RP-sett er 3 sett med 15 sekunders pause mellom. Du skal ta til maks på hvert sett, men vektene skal være tilpasset så du klarer rundt 10-12 på første, 6-8 på andre og 1-4 på siste sett Tungt! Tja, jeg har fortsatt ikke lyst til å trene Men jeg gjør det jo. Jeg trenger ett godt mål, skulle ønske det var noe mellom "trene for å se bra ut" og " trene for konkurranse", for det første er kjedelig og jeg er absolutt ikke klar for det andre.. Jeg prøver jo å fokusere på styrken, men det er måte på hvor motiverende det er å fortsette å justere opp hele tiden, hvertfall akkuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. februar 2011 #110 Del Skrevet 3. februar 2011 Wow, dette hørtes innviklet ut! Skjønner.. Men synes det er veldig bra at du trener styrke likevel. For kroppen har utrolig godt av det! Må sette i gang med styrke jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjønner godt at du utsetter det litt når du ikke føler for det jeg.. Den tiden i måneden igjen, og det er vondt og kjipt Måtte dele opp økta i to og fikk ikke fullført utfall pga. kramper og slikt, men det ble jo en ok økt uansett. Glad bare jeg får gjort noe jeg! Uke 3. Økt 1. A1) Frontbøy: Oppvarming + 5x5 m. 40kg A2) Squat to stand og sideliggende hofteabduksjon 3x12 pr. øvelse B1) Benkpress Oppvarming + 3x8 m. 50kg (klarte bare 6 reps siste settet, ble liggende helt feil på benken) B2) Reverse crunches 3x20 C1) Stående roing m. stang Oppvarming + 3x8 m. 35kg C2) Glute bridge m. overkropp hevet 2x12 C3) Sideplanke 2x 30 sec pr. side Jeeepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 7. februar 2011 #112 Del Skrevet 7. februar 2011 Flink!! Dustetiden i måneden Vet akkurat hvordan du har det! Bra du fikk gjennomført likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 7. februar 2011 #113 Del Skrevet 7. februar 2011 Dreiv ikkje du og snusa på ein styrkeløftklubb der på sagaøya? Kanskje det er ein mellomting. Du er meget disiplinert som trener mot din vilje. Imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. februar 2011 #114 Del Skrevet 7. februar 2011 knallbra av deg å trene også denne tida i mnd.. Trening og bevegelse skal jo gjøre godt, så da sier jeg: Håper jeg det stemmer, at du føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk dere Uvant at det er så vondt, jeg slipper vanligvis ganske lett unna med bare kvalme. Det går heldigvis over! Ja jeg sendte jo en mail til en styrkeløfterklubb, men jeg har tenkt etterpå at jeg er glad for at de ikke svarte.. Tror ikke jeg har verken motivasjon eller lyst til å hive meg på noe så "stort" nå, jeg finner så vidt tid til å trene et par ganger i uka, og sitter da med dårlig samvittighet for at jeg trener isteden for å drive med studier. Det er så mye å gjøre! Tror jeg bare skal gjøre ferdig fase 1 i bootybuilding, ta en uke pause (som passer veldig bra samtidig med at jeg får besøk fra Norge), og så kanskje begynne på fase 2. Hvis jeg bare kan tvinge meg gjennom dette en stund så håper jeg det dukker opp litt motivasjon Jeg ser jo resultater av spisingen og treningen, B har kommentert flere ganger i det siste at jeg absolutt har blitt mindre og at jeg ser bra ut (det har han sagt hele tiden men ), så det er ikke snakk om å gi det opp heller. Plutselig er det sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 8. februar 2011 #116 Del Skrevet 8. februar 2011 Sender masse motivasjon nordover til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk for det yoga Ble bare en kjapp økt i dag, oppvarming, squat to stand osv. før litt markløft. Ble 5/40, 5/60, 5/80, 5/80, og så på begynnelsen av neste sett så svartnet det for meg rett etter at jeg hadde sluppet etter første rep Så jeg bestemte meg for å kutte økta og ta det med ro. Kan nok være kombinasjon av lite jern til vanlig og at det er den tiden i måneden. Blir alltid mere svimmel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. februar 2011 #118 Del Skrevet 8. februar 2011 Håper det blir bedre. Du er jo bælsterk! Spent på denne bootygreia, aldri hørt om før, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 8. februar 2011 #119 Del Skrevet 8. februar 2011 Der ser du- framgangen kjem susande. Dumt du måte avslutta økta men det kan du ta igjen. Sku gjerne slengt meg på booty-en sjøl. Vil også se bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 11. februar 2011 Takk for det dere! Haha jeg hadde så mye å si i dag og så var forumet nede hele tiden Husket endelig å måle igjen! Dagens resultater, med forskjell fra sist i parantes: Midje, smalest: 68 (+0,5) Rumpe, bredest: 100 (-3,5) Hofter, bredest: 93(+0,5) Navel: 73 (-1) Bicep (flex): 33,5 (+0,0) Lår: 61 (-3,0) Tenk at underkroppen endelig slipper, utrolig! Moro! Oppsumeringen er: Ingen motivasjon, utsatt treninger, tar en improvisasjonsøkt i dag, glemt smoothie i 3 dager (=-400kcal) og er lei for at jeg er så dårlig på dagbøker om dagen! Håper jeg kommer sterkere tilbake snart! Så i den gamle dagboka mens jeg letet etter målingene at jeg har slitt med motivasjonen siden november nå, kjedelig å ikke ha lyst til å trene på over 3 måneder :sukke: Dagens økt ble kjapp og god, deilig å gjøre noe helt tilfeldig. 1) Vekttrening Varighet: 45 min Totalt løftet: 4036.0 kg Frontbøy 20.0kg x 10.0 (S) 35.0kg x 8.0 (S) 35.0kg x 8.0 (S) 35.0kg x 8.0 (S) Sidehev (To armer om gangen) 7.0kg x 8.0 (S) 7.0kg x 8.0 (S) 7.0kg x 8.0 (S) Benkpress 20.0kg x 10.0 30.0kg x 10.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 8.0 Utfall 15.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 15.0kg x 10.0 Armhevinger 0.0kg x 12.0 0.0kg x 15.0 Rotator cuff 7.0kg x 15.0 7.0kg x 15.0 7.0kg x 15.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå