Gå til innhold

En eneste lang tankerekke

RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var veldig hyggelig å se deg igjen i går og i dag. :klemmer: Hvordan er skuldrene forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig hyggelig å se deg igjen i går og i dag. :klemmer: Hvordan er skuldrene forresten??

I like måte! Det var så fint å se dere begge!

Skuldrene er bedre, fortsatt ømme, men det er resten av kroppen og, så regner med det blir bedre i løpet av et par dager. Men uansett, det er MYE bedre allerede enn hva det var, på akkurat de punktene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd alt for mye den siste uka, med hovefestival, besøk av Nótt og ektemann, henge med Kevlar, Pix, nok en ektemann. Pandaen elsker meg :rodmer: og nabohora har kommet hjem etter å ha sett Foo Fighters i London (som dro med seg Alice Cooper opp på scenen, jeg er florerende grønn av misunnelse). :fnise:

Jeg planlegger å skrive et langt innlegg om det, men det blir seinere.

Pandaen (og Mannen til Nótt, faktisk) fikk tankene mine over på wow igjen, så jeg nerder i kveld, kos!

Har forøvrig ikke brukt dagen på noenting, hvilket er sjukt digg.

Joda, traff Nótt, Mannen og Pix tidligere idag, da Nótt og Mannen kom for å si hadet, levere Jack (http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/article/896/896407/the-nightmare-before-christmas-collectors-edition-20080804042612909.jpg (OMFG, jeg har solgt sjelen min til dem, men det gjøkke noe)) og fikse skulderene mine (TAKK).

Okei, på tide å få wargen rougen til level tjue så jeg ENDELIG får increased speed til 60% to tross av at jeg ikke har mount. (insert nerdesmiley)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL: KLAGEINNLEGG!

Skalvisee, hva er nytt? Eh jo, jeg er sjuk. Men ikke så sjuk at jeg ikke rekker å bli rastløs. Så jeg begynner på noe, fem minutter etter = KAKE. Jeg hoster som en gud, og kjenner hvert host i hele kroppen, sjuk jævlig og rar følelse. På toppen? Feber. Jupp, jeg er heitere enn noen gang :fnise: Ågud, og har tydeligvis dårlig humor.

Jeg hater å være sjuk, sånn, jeg blir agressiv av å ikke orke å gjøre ting jeg vil/må. Hodet er seriøst en feberbombe. Jeg dør.

DØØØØØR! Sakte, men sikkert. Klageklageklage!

KLAGEINNLEGG SLUTT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært sammen med pandaen ett år idag! :rodmer: Det er kos. Vi skal ikke noe spess, bare være bare vi to idag ^^,

Kevlar dro igår, hvilket er supertrist, men jeg veit hun har det fint down under, så det går jo bra :3

Skulle bare ønske jeg kunne være med henne.

Nesten frisk igjen, hoster som en gud ca en gang i timen. Og da mener jeg hosteanfall som kan vare et minutt eller to. :kjefte:

Uansett, nesten frisk igjen! Fortsatt masse ferie og festival uka som kommer, yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja! Jeg fikk endelig svar fra skolen jeg søker på om at de har fått søknaden min og etterspurte portefølje. Så jeg sendte dem en link til Flickr-siden min og venter spent på et nytt svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du rekker akkurat å bli frisk før du skal på festival igjen, og dermed bli sjuk igjen. Smartass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg LOVER å ha på meg dritmye klær på fjellet, bare være varm hele tiden! Ikke ha vått hår og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

NUSS. Kos deg mæsse på fjellet da :) Si hei til alle de kule banda fra meg og sånn :) og til fitteservietten. Skulle såå ønskej eg kunne være der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, jeg gleder meg ^^,

Skulle ønske du kunne være der, festival uten deg er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra slottsfjell. Omg, jeg ELSKER den festivalen. Forteller masse seinere. Hatt det fint, er solbrent. Yay.

Festival uten Kevlar er rart, men det gikk :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slottsfjell var kjempefint, vi så massemasse fine band, møtte masse fine mennesker og det var kos. Jeg tror faktisk det jeg likte best var Mari Boine på toppen av fjellet med fullmåne og midnattskonsert.

---

Her kommer et "jeg har det kjipt-inlegg" fordi jeg klarer ikke å snakke med noen om det, men må få det ut.

Jeg er så sjukt stressa om dagen. Når får jeg svar på skole? Kommer jeg inn i Wales? Rekker jeg å søke penger av lånekassa? Når skal jeg søke om et sted å bo? Jeg skal rekke å pakke alle tinga mine. Pandaen skal fortsette å bo her, men jeg skal pakke ned alt personlig.

Når skal jeg rekke å begynne å spise skikkelig? Mannen til Nòtt var supersøt og satte sammen med sunn, fin, meny til meg, men jeg hakke hatt tid til å handle skikkelig mat og lage skikkelig mat ennå. Skulle egentlig begynne denne uka, men jobber kveld, hvilket ødelegger alt.

Selvtilliten min er på bånn, jeg har vondt i typ hele kroppen, jeg GRUER meg til å gå på jobb og jeg griner typ, hver dag. Jeg veit ikke hva som er gæærnt, kanskje det er alt sammen til sammen?

Pandaen er den eneste jeg har klart å si alt til, men han veit ikke hvordan han skal takle det, han er flink til å lytte, men vi kommer liksom ikke lenger enn det. Hvilket ikke gjør ting så sjukt mye bedre.

Er jeg sliten? Er det bare det?

Gah, nå stikker jeg på jobb. Ugh.

Sånn, sutre-innlegg over, måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres dette ut som om du faktisk er oversliten og at du tenker for mye. Kan dessverre ikke komme med noe annet råd enn å faktisk prate med noen om alt sammen og få grått skikkelig ut. Kanskje snakke med noen som ikke kjenner deg personlig, men typ psykolog... ikke for noe annet enn å få pratet ut om ting. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, Nótt, jeg tror du har rett :3 .. Hvordan fikser man psykolog når man ikke går via skolesystem?

---

In other news:

JEG HAR KOMMET INN PÅ SWANSEA MET! JEG SKAL TIL WALES! OMFG! :hoppe::biggrin::danse::bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG, en ting til. Jeg kom på jobb idag, står ute med nabohora og en annen kompis og tar en sigg (vi har en røykeplass på "taket") og står under et partytelt vi har der (det regner jo også), står i kanten av partyteltet, da det kommer et vindkast som løfter taket på teltet hvor det har samla seg ENDEL vann og jeg veit nå hvordan det føles å få ei bøtte vann i huet. FØR jobb. Digg å sitte der, klissvåt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...