RødeDrage Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #201 Del Skrevet 8. juni 2011 Kevlar: Det tror jeg også Jeg snakka med ham på fbchat litt seinere på dagen, og det var fullstendig smertefritt, så jeg tror egenlig at det jeg har tenkt for mye før, når jeg brydde meg, henger igjen. For jeg tror egentlig alt er greit nå :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. juni 2011 #202 Del Skrevet 15. juni 2011 FINT Å SE DEG IGJEEEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #203 Del Skrevet 15. juni 2011 Enda finere å se deg! jeg har savna deg sånn! -- Fikk et sammenbrudd over at alt er rotete og skittent og at jeg har gått så mye opp i vekt ista. Jeg ELSKER hvordan Pandaen bare lar meg jobbe meg gjennom det, snakke masse til ham uten at han sier noe og så bare klemmer meg etterpå, det hjelper virkelig :3 Alt er bra nå, men jeg tror det har vært en lang (men kjempefin) dag som gjør at jeg er sliten, og da kommer jo kjipe ting litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #204 Del Skrevet 16. juni 2011 Sitter i senga med mac'en på fanget etter en superkveld. Bedre oppsummert i Kevlars dagbok Anygays, Lillesopp sover på soffaen min nå, fordi boblestemme skulle kjøre så seint hjem :3 Traff Dreadsmannen (han som laga dreadsa mine) ute i kveld, og det var psyko gøy (TAKK for DEN, Kevlar!), for vi hakke snakka sammen på et år. Superfint å kjenne at vi klikker like bra. Han sånn halveis begynt å tenke på grafitti igjen, selv om dette har vært et dødt tema i evigheter for min del. Særlig for inspirasjonen. Snakka endel med Dreadsmannen om det, også hadde han med seg Sin, så jeg kjente jeg ble inspirert. Moro ^^, Kanskje jeg endelig kommer meg ut av kladdebøkene? Sove nå, rydde+jobb+øl i morgen ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #205 Del Skrevet 16. juni 2011 Og ja, etter at Pix og jeg så Ugly Betty på onsdag, driver Pandaen og laster det ned til meg ^^, Btw, Pix lager AMAZING veggismat! Herregud, ingen har fått meg til å like så mye som hun, fordi hun får meg til å smake på alt. Mmmmm, fodzies! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2011 #206 Del Skrevet 17. juni 2011 Fikk et sammenbrudd over at alt er rotete og skittent og at jeg har gått så mye opp i vekt ista. Jeg ELSKER hvordan Pandaen bare lar meg jobbe meg gjennom det, snakke masse til ham uten at han sier noe og så bare klemmer meg etterpå, det hjelper virkelig :3 Alt er bra nå, men jeg tror det har vært en lang (men kjempefin) dag som gjør at jeg er sliten, og da kommer jo kjipe ting litt lettere ine Pandaen som skjønner at det er slikt vi jenter trenger noen ganger! F Btw, Pix lager AMAZING veggismat! Herregud, ingen har fått meg til å like så mye som hun, fordi hun får meg til å smake på alt. Mmmmm, fodzies! ^^, veggismat har virkelig fått et ufortjent rykte som kjedelig, men det er veldig godt. Og Pix er god på matlaging har jeg skjønt! Ha en flotters helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. juni 2011 #207 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Vel, hvorfor kunne ikke dreadsmannen inspirert deg i forigårs, da? Nå kommer det jo til å regne en uke, og så erre Hove. Og det synes jeg skikkelig lite om :/ Jeg vil ut og prøve stensilene :/ Kosa meg masse i går, forresten Blir fint med øl og krøll i dag. Endret 17. juni 2011 av Kevlarsjäl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. juni 2011 #208 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er meldt regn fra og med i dag til og med neste fredag, men overskya+litt sol på denne søndagen, men jeg vet ikke når du kommer hjem fra rockeklubbengreia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #209 Del Skrevet 17. juni 2011 Kevlar: Haha, fordi jeg ikke har sett ham på ET ÅR før igår? Jeg veit ikke når jeg kommer hjem sjæl, men søndagen er jo også åpninga på Apneseth-utstillinga.. Må snakke litt med pappa om det der. Heh, kan jo hende det ikke regner, men bare er overskya noen dager og? Ellers så finner vi ut av hvordan maling er i regnet MariannE: Hehe, ja, han skjønner sånt ^^, Jeg veit! Og veggismat ER veldig ofte kjedelig, særlig når man spiser ute. For det eneste alternativet er salat, liksom >< Pix er dødsflink, som sagt, hun har fått meg til å like ting jeg aldri har likt før. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #210 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Wops, dobbeltpost. Anygays, jeg er sulten og hakke mat. Faen. Endret 17. juni 2011 av RødeDrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. juni 2011 #211 Del Skrevet 17. juni 2011 Jaja, det om dreadsmannen var et slikt retorisk spørsmål Så det vakke ment bokstavlig lissom. Men ja, det er jo meldt regn hele tida, men det er meldt overskya+sol i nevlunghavn hele tida, så jeg tror det kan bli litt varierende Ja, vi kan jo prøve oss litt fram. Maling i regn tror jeg kanskje ikke funker så bra, da. Spørs litt på regnmengden Og ja, utstillinga ja. Jeg er fortsatt hypp altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #212 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, jeg tror også det går på mengde regn Som sagt, skal snakke med pappa. Veit at utstillinga åpner i horten klokka to, men aner ikke når jeg er hjemme på søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. juni 2011 #213 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg har en ganske grei regel når det gjelder mat: Jeg skal ikke si at jeg ikke liker noe før jeg har smakt det minst tre ganger, og tilberedt på forskjellige måter. Sinnsykt mye jeg har oppdaget at faktisk er ganske godt etter å ha prøvd meg på det sjøl, selv ting som jeg hata når jeg var liten... Og du må seriøst begynne å lage deg mer ordentlig mat, få i deg mer grønnsaker og sånt; er ikke rart du konstant føler at du har lite energi og er sliten, for du gir jo ikke kroppen din noe energi! Og det funker ikke når du skal begynne å studere til høsten, altså. Og det trenger ikke være dyrt eller vanskelig å lage god at. For det meste så bruker jeg én skjærefjøl, én kniv, en dyp panne, og muligens en kjele ved siden av (sjeldent, dog). Og veldig, veldig mye av maten jeg lager er 5-10 minutter grønnsaksskjæring, dumpe ting i gryta, slenge på krydder, la det stå og godgjøre seg mens jeg gjør andre ting i et kvarter-halvtimes tid. Du kan ikke fortsette å leve på pasta, du ødelegger kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #214 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg er fullstendig klar over det. Pandaen og jeg snakka litt om at vi spiser enorme mengder dritmat. Ikke junk, men mye pasta, lite variert. Sånne ting. Feil fett. Så, vi har snakka om at vi skal ta oss seriøst sammen nå. Uansett, tror du faenikke jeg FORSOV meg til jobb klokka tre? Joda, jeg vaska og rydda litt, spise mat og forspiste meg litt, så la med ned på sofaen i fem minutter, da var klokka halv to. Våkna halv fem. Ringte jobben og sa jeg ble hjemme. Æsj, det er bare en sånn dag idag. Så jeg tenkte at "jaja, da får jeg væffal rydda og vaska ferdig" så kom Pandaen hjem og sa: "NEI! Er du hjemme!? Du skulle jo være på jobb, sånn at jeg kunne rydde og vaske og lage pai!" så han er på butikken nå for å kjøpe ting til pai Så tenkte jeg skulle ta badet, væffal, for jeg tror ikke han veit hvordan han vasker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. juni 2011 #215 Del Skrevet 17. juni 2011 Aww, søt panda! Og jo, jeg tror du er klar over at du ikke spiser bra. Men jeg tror også du er som meg, og trenger et spark eller tre i ræva innimellom for å klare å gjøre noe med det. Det blir ofte mer "ekte" når noen andre sier det, enn når man bare sier det til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. juni 2011 #216 Del Skrevet 17. juni 2011 Hahahahahahahhaha. Ler meg ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #217 Del Skrevet 17. juni 2011 Pix, du har helt rett. Og jg har bedt Pandaen om å sparke meg i ræva, for det hjelper desverre ikke om du gjør det, med mindre du flytter inn og passer på at jeg spiser riktig Kevlar, nøyaktig hva er det du ler av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #218 Del Skrevet 17. juni 2011 Btw, Pandaen lager TO paier, en veggispai og en kjøttpai. Kjøttpai er et ekkelt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. juni 2011 #219 Del Skrevet 17. juni 2011 Mannen synes du kan komme hit slik at dere kan snakke og lage veggismat sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #220 Del Skrevet 17. juni 2011 Aww, hils Mannen og si at det skulle jeg og ønske, men nå skal jeg ut og ferie at Kevlar er hjemme, alle først :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå