Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Det gikk faktisk overraskende bra på fredag! Er mange som har eksamen for tiden så det ble rolige former og min form var fin på lørdag. :)

Jeg veier meg vanligvis ikke heller, men siden jeg nå har blitt litt for chubby så er det enkelt å sjekke når jeg har nådd målet ved hjelp av veiing.

Det har ikke blitt noe trening siden torsdag, ettersom helgen har gått med til fest, konsert, 2 timer i frisørstolen, maling, husarbeid og gudene vet hva! Så i dag må jeg bare få trent uansett hva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maling og husarbeid er jo hvertfall en form for mosjon!

Malinga var bare ett strøk på en krakk så det var ikke så slitsomt, men det er litt styrketrening å bære kjøleskap. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag ble det overtidsjobbing så da ble det ingen trening.. I går pressa jeg meg derfor på en joggetur. Hadde grillet hamburger og potetbåter til middag så jeg følte meg ganske stappa. Ble bare i underkant av 3 km på flat grusvei uten klokke eller pulsbånd.

Nå skal vi kanskje ha treningskamp i midten av juni, så får håpe vi kommer i gang igjen med litt trening snart. Trenger sårt at noen pusher meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag viste vekta 69,2 kg, så da var det litt ned igjen.

Gud så dårlig jeg er til å trene for tiden! Torsdag ble det hagearbeid hele dagen og jeg var helt utslitt når kvelden kom. Men nå har jeg fått meg ripsbærbusk. :biggrin: Så har det blitt grilling med familien og i går brukte vi nesten hele dagen på å legge gulv på det siste soverommet. Når vi var halvveis i leggingen så smæsjet samboeren fingeren og jeg måtte ta over mesteparten av arbeidet. Jeg ble svett for å si det sånn.

Jeg har en ganske lang liste over ting som skal gjøres innendørs, men det er meldt bra vær denne uka, så skal heller prøve å være litt utendørs tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo ut som du får litt mosjon likevel da! :ler:

Joda, jeg er i litt aktivitet, men tror ikke det hjelper så mye på kondisen. :fnise:

Håper du hadde det fint i London. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent to timer med sandvolleyball i dag må da telle for noe. Fremdeles ikke så mye kondis, men det var veldig morro. :) Fredag blir det uansett håndballtrening igjen. Gleder meg til å ta i en ball igjen, men gruer meg litt fordi jeg er i så dårlig form nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste i dag 68,6 kg. Det er det laveste den har vist siden jeg startet opp prosjekt "Gå ned til 65 kg igjen". Mamma mente jeg hadde blitt såå tynn på de 2 ukene hun var i syden, men hennes øyemål må nok tas med en klype salt..

Det er lite trening for tiden siden jeg er helt kake når jeg kommer hjem fra jobb. Sover alt for lite, for det er jo helt umulig å legge seg når det er så lyst og fint ute! Men i dag blir det heldigvis håndballtrening. Og så er det jo langhelg om 6,5 time! DIGG! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Husk at søvn er viktig for en sunn kropp også da! Må passe på der!

Kos deg masse i langhelga! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Husk at søvn er viktig for en sunn kropp også da! Må passe på der!

Kos deg masse i langhelga! :nigo:

Taakk. :hoppe: Ja, jeg er fullstendig klar over det. Om jeg skal overleve på jobb også så er jeg bare nødt til å komme meg i seng før. Ev. stå opp senere, men det er ikke aktuelt, for jeg elsker å være ferdig på jobb kl. 15.

Kos deg i helga du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du sovet litt mer? :)

Ja, i helgene er det som regel ikke noe problem. :)

Trening på fredag var veldig morsomt! Hadde gangsperre i to dager etterpå, men det er det verdt. Ellers i helgen har det bare blitt en liten spasertur og litt jobbing med huset. Har også spist litt for mye is og kanelboller som jeg har bakt. :rolleyes:

Jaja, ny trening blir det hvertfall på onsdag, så det er bra. Ellers har jeg litt for mye å gjøre denne uken på jobb, forberedelser til maling av hus, håndballmøte og to venninner som er hjemme en tur, så vi får se om jeg får presset meg til å trene noe mer. Snart bare en måned igjen til ferie, og det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg ene venninna på gåtur i dag. Skulle egentlig gå den bratte fjellveien jeg har powerwalket før, men når vi parkerte bilen så bare aulet det med fluer ute! Så da gikk vi en litt flatere grusvei langs sjøen, med mer vind og mindre fluer. Omtrent 4 km tror jeg turen er.

Samboeren skulle stå for middagen så da ble det Big One.. Det er dårlig middag det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var veldig koselig. :) Jeg veeet! Og så blir det pizza til middag i dag også! Skal på et møte i kveld der det blir servert.. :daane: Heldigvis ikke Big One da. Får prøve å spise litt sunt og godt før møtet, slik jeg ikke er så sulten.

Deilig med trening i går. Ble svett og god. Litt stiv i nakke og skuldre i dag, så tenkte jeg skulle prøve meg på litt yoga igjen etter jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza igjen ja :daane:

Er ikke så glad i pizza, jeg, så jeg hadde ikke spist i det hele tatt på møtet om jeg hadde hatt muligheten til å spise før jeg kom. :P Alle synes jeg er så sær fordi jeg egentlig ikke liker pizza.

Yoga er bra for stiv nakke og skuldre. Deilig med trening når man kjenner det tar litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Beachhåndball på onsdag og en tur opp brattebakkene i går er omtrent det eneste gode jeg har gjort for kroppen min de siste to ukene. Har vært litt hektisk på jobb og har jobbet en del overtid. Og fremdeles klarer jeg ikke legge meg tidlig nok. Tror jeg har fått lakenskrekk! Det har jeg vel ikke hatt siden jeg var 16 år..

To uker igjen til ferie! Må bare bite tenna sammen og holde ut. Det skal bli så godt! :) Har meldt meg og samboeren på et kitekurs første helga av ferien. Har aldri prøvd det før, men det blir sikkert morsomt. :)

Denne helgen vil gå med til baking til en lokal festival i kveld. I morgen reiser vi til nærmeste "storby" fordi jeg skal kjøpe en gammel lenestol jeg har håp om å klare å trekke om, så skal vi shoppe litt og besøke familie av samboeren. Søndag blir det nok å henge litt på den lokale festivalen. Kommer også hjem en venninne i helgen, så satser på å treffe henne. Det blir med andre ord en hektisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å få litt søvn i helga selvom det er hektisk da. Søvn er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...